جاهای دیدنی تهران نزدیک هتل اسپیناس پالاس

اگر درباره هتل‌‎های تهران جستجو کرده باشید، بدون شک با نام هتل اسپیناس پالاس برخورد داشته‌اید. هتل اسپیناس پالاس یکی از نام‌های آشنا میان هتل‌های لوکس تهران است که میزبان افراد مختلفی است که با اهداف مختلف به تهران سفر می‌کنند. هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت‌آباد و شمال‌غربی تهران واقع شده است.

سومین هتل از مجموعه هتل‌های اسپیناس، دید بسیار خوبی برای مسافران از تهران فراهم کرده که خود به یکی از جاذبه‌های آن تبدیل شده است. هتل امکانات مناسبی را برای مسافران تدارک دیده و تلاش کرده تا با بهترین و به‌روز‌ترین خدمات از میهمانان خود پذیرایی کند.

موقعیت هتل در سفر به تهران

یکی از مواردی مهمی که در انتخاب هتل باید در‌نظر گرفت این است که به چه مکان‌هایی دسترسی مناسب دارد. معمولا در سفر به تهران این‌موضوع اهمیت زیادی دارد و مسافران به آن دقت زیادی می‌کنند. مثلا اگر فردی می‌خواهد برای همایش خاصی به تهران سفر کند، سعی می‌کند تا هتلی در نزدیکی محل همایش برای خود رزرو کند.

اگر برای تفریح و گشت‌وگذار به تهران سفر می‌کنید، حتما درباره دیدنی‌های آن و مکان‌هایی که به هتل محل اقامت شما نزدیک هستند، تحقیق کنید. معمولا در سایت‌های رزرو هتل، اطلاعاتی درباره مکان‌های مهم نزدیک به هتل و فاصله آن‌ها نوشته می‌شود. در این‌مقاله می‌خواهیم برای هتل اسپیناس پالاس تعدادی از مکان‌های دیدنی که در نزدیکی آن هستند را نام ببریم. در انتها نیز مطلبی را برای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران علی بابا بیان خواهیم کرد.

مکان‌های دیدنی تهران و فاصله آن‌ها تا هتل اسپیناس پالاس تهران

تهران نقاط دیدنی و مکان‌های قدیمی بسیاری دارد که برای بازدید از آن‌ها باید برنامه‌ریزی منظمی داشت. در ادامه تعدادی از مکان‌های دیدنی به هتل اسپیناس پالاس تهران را مشاهده می‌کنید.

کاخ گلستان

یکی از قدیم‌ترین آثار تاریخی تهران که میراثی جهانی است، کاخ گلستان است. کاخ گلستان در فاصله‌ای حدود 20 کیلومتر از هتل اسپیناس پالاس تهران قرار دارد و برای رسیدن به آن باید راهی حدود نیم ساعت را طی کرد.

پارک تفریحی ارم

اگر اهل تفریح و سرگرمی باشید، پارک ارم را از دست ندهید. پارک از سال 1350 افتتاح شده و مساحتی حدود 70 هکتار دارد. پارک آبی، باغ‌وحش، دریاچه سرپوشیده، قایق‌رانی و انواع رستوران از‌جمله امکانات و تفریحات این‌پارک هستند. پارک تفریحی ارم با هتل اسپیناس پالاس تهران 16.1 کیلومتر فاصله دارد. کسانی که در هتل اقامت دارند، باید برای رسیدن به پارک 24 دقیقه مسیری را طی کنند.

مجتمع سعدآباد

مجموعه 300 هکتاری سعدآباد یکی از دیدنی‌های زیبای تهران است که از دوران قاجار و پهلوی باقی‌مانده است. در دوران رضاشاه و محمدرضا شاه سلسله پهلوی این‌محل، مکان زندگی بوده است ولی بعد از انقلاب، تبدیل به موزه شده است. مجتمع سعدآباد از هتل اسپیناس پالاس تهران 10 کیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به مجتمع سعدآباد از هتل اسپیناس پالاس تهران باید مسیری 25‌دقیقه‌ای را طی کرد.

دربند

نام دربند برای اغلب ایرانی‌ها شناخته شده است. دربند روستایی در نزدیکی تجریش بوده که امروزه یکی از محل‌های پر‌طرف‌دار برای مسافران یا خود تهرانی‌ها است. کوه‌نوردی در دربند طرف‌داران زیادی دارد و امکان استفاده از تله‌کابین، لذت تماشای مناظر از بالای کوه را برای همه افراد میسر کرده است. دربند از هتل اسپیناس پالاس تهران (علی بابا) حدود 11 کیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به این‌‎منطقه دیدنی کافی است کمتر از سی دقیقه رانندگی کنید.

مجتمع نیاوران

در شمال تهران دیدنی‌های بسیاری را می‌توان یافت که یکی از آن‌ها مجتمع زیبای نیاوران است. ساختمان‌های این‌مکان به دوره قاجار و پهلوی باز‌‌می‌گردد. مجتمع نیاوران از هتل اسپیناس پالاس تهران 16 کیلومتر فاصله دارد که در کمتر از نیم ساعت می‌توان خود را به آن رساند.

راهنمای رزرو اینترنتی هتل اسپیناس پالاس تهران

برای رزرو اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس تهران (علی بابا) می‌توانید به‌آسانی نام آن را در قسمت هتل‌های سایت علی بابا جستجو کنید. این‌وب‌سایت‌ها، اتاق‌های خالی به همراه هزینه رزرو هرکدام را برای شما نمایش می‌دهند.

شما می‌توانید با مشخص‌کردن اتاق موردنظر، تاریخ ورود و خروج و پرداخت هزینه، فرایند رزرو را تکمیل کنید. پیش از رزرو اتاق‌ها حتما قوانین رزرو هتل را مطالعه کنید که در آینده با مشکل مواجه نشوید. زمان تحویل اتاق در هتل اسپیناس پالاس تهران همه‌روزه از ساعت ۱۵ بوده و تخلیه اتاق‌ها در ساعت ۱۲ انجام می‌شود.

کلام آخر

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام رزرو هتل باید در‌نظر گرفت، موقعیت آن است. شما در انواع سفر‌ها نیاز پیدا خواهید کرد که زمانی را برای گشت‌وگذار در شهر قرار دهید. اگر درباره موقعیت هتل و نزدیکی آن به محل‌های دیدنی اطلاعاتی داشته باشید، زمان زیادی را برای خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

برای دسترسی به نقاط دیدنی مختلف در نزدیکی هتل اسپیناس پالاس تهران، مواردی را در بالا بیان کردیم. برای دسترسی به اطلاعات و جزئیات بیشتر می‌توانید به سایت علی بابا، قسمت هتل اسپیناس پالاس تهران مراجعه کنید.

مطالب مرتبط