بهترین روش خودآموزی زبان انگلیسی

یافتن روشی مناسب و موثر برای یادگیری زبان به صورت خودآموز یکی از مهم ترین گام هایی است که می تواند در این مسیر به شما کمک های قابل توجهی نماید. در این مقاله روش های را ارائه می کنیم که آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان را شروع کنید!

یادگیری اشعار و گوش دادن به موسیقی

پایبند بودن به آهنگ های انگلیسی بهترین روش خودآموزی زبان انگلیسی است تا در هر زمانی لغات و جملات انگلیسی را بشنوید. توصیه داریم طی روز آهنگ های انگلیسی موردعلاقه خود را پخش کرده و با دقت به جملات آن ها گوش دهید.

تماشای ویدئوهای انگلیسی

در حال حاضر ویدئوهای خود آموز زبان انگلیسی بسیار زیادی را می توان در فضای مجازی دید که می توانند به شما در درک و برقراری ارتباط با زبان انگلیسی کمک های فراوانی نمایند. تماشای این ویدئوها راهکاری عالی برای آشنایی با مکالمه انگلیسی است و شما را قادر به برقراری ارتباط با دیگران می نماید.

استفاده از رسانه های انگلیسی

بهره گیری از رسانه های مختلف انگلیسی همچون ویدئوها، برنامه های تلویزیونی، فیلم های انگلیسی و آهنگ ها نیز به عنوان روشی کارآمد برای یادگیری خودآموز زبان انگلیسی شناخته می شود. به عنوان یک فرد مبتدی در ابتدا ممکن است درک جملات این رسانه ها بسیار پیچیده و البته کمی ترسناک باشد. کارشناسان ما در آکادمی زبان مرادپور توصیه دارند حتما هنگام استفاده از این رسانه ها یک دفترچه یادداشت به همراه داشته باشید. نوشتن کلمات ناآشنا و یادگیری آن ها پس از اتمام رسانه می تواند گامی موثر برای یادگیری سریع تر زبان انگلیسی در خانه باشد.

تست گرامر با آزمون های آنلاین انگلیسی

مطالعه زبان انگلیسی در منزل گاهی موجب بروز اشتباهاتی می شود که ممکن است متوجه آن ها نشوید. استفاده از آزمون های آنلاین انگلیسی این امکان را برای شما عزیزان فراهم می سازد تا خود را آزمایش نمایید. به موجب این آزمون های آنلاین قادر خواهید بود تا درک مطلب و ساختار جملات را تست نموده و به پیشرفت قابل توجهی دست یابید. با این تفاسیر توصیه داریم حتما به صورت هفتگی در این آزمون های آنلاین شرکت کرده و سطح مهارت های خود را بررسی کنید.

پیوستن به وب سایت های تبادل زبان

این روزها وب سایت های بسیار زیادی را می توان دید که امکان تبادل زبان را به شما عزیزان می دهند. این وب سایت ها دربردارنده انجمن های تبادل زبان بوده و شرایطی را فراهم می سازند تا با زبان آموزان دیگر در ارتباط باشید.

استفاده از ابزارهای یادگیری زبان

این ابزارها به شما کمک می کنند تا زبان انگلیسی را در مدت زمان کوتاه تری یاد بگیرید. از بهترین ابزارهای یادگیری خودآموز زبان انگلیسی موارد زیر را می توان نام برد.

  • نرم افزارهای خودآموز

با استفاده از این نرم افزارها می توانید از ساختار و برنامه های درسی مناسب جهت یادگیری بهتر زبان انگلیسی استفاده کنید.

  • کتاب های درسی

کتاب های درسی ابزار دیگری برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی هستند. با انتخاب بهترین کتاب آموزشی می توانید تمرینات منظمی را انجام داده و با مهارت های یادگیری زبان آشنا شوید. یک کتاب درسی مناسب به شما این امکان را خواهد داد تا به یادگیری تعاملی دست یافته و مهارت های اسپیکینگ و لیسینیگ خود را نیز تقویت نمایید.

  • پادکست ها

اگر به دنبال روشی عالی برای تقویت مهارت های شنیداری انگلیسی هستید ما به شما گوش دادن به پادکست ها یا فایل های صوتی را پیشنهاد می نماییم. حتما به پادکست هایی گوش دهید که موضوعات آن ها موردعلاقه شما هستند.

  • فلش کارت ها

از دیگر ابزارهای یادگیری خودآموز زبان انگلیسی می توان به فلش کارت ها اشاره نمود که روشی عالی برای یادگیری واژگان انگلیسی هستند. این فلش کارت ها قیمت مناسبی داشته و انتخابی عالی برای افرادی هستند که زمان کمی برای یادگیری دارند.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با ترفند های یادگیری زبان آشنا کنیم. شما با استفاده از این ترفند ها می توانید یادگیری را شروع کنید. همچنین در نظر داشته باشید که یادگیری به صورت خودآموز کمی سخت تر از شرکت کردن در کلاس های آموزشی است! اما شدنی است. اگر سوالی داشتید حتما در بخش نظرات مطرح کنید تا پاسخ شما را بدهیم. همچنین برای دریافت مشاوره می توانید به سایت آکادمی مرادپور مراجعه کنید.

مطالب مرتبط