تقویت رایتینگ زبان انگلیسی

ما برای برقراری ارتباط از صحبت کردن و نوشتن کمک می‌گیریم. برخی به راحتی می‌توانند واژگان مورد نیاز برای بیان جمله‌هایشان را بیابند اما برخی دیگر نیازمند جست‌وجوهای طولانی برای یافتن واژه دقیق هستند. یکی از جنبه‌های مهم نوشتن استفاده از قواعد گرامری صحیح است. اما گرامر همه چیز نیست. نکته‌های بسیار دیگری هم هستند که برای نوشتن به آن‌ها نیاز داریم.

خوب است بدانید رایتینگ انگلیسی یک مهارت است و مانند مهارت‌های دیگر به آموزش و تمرین نیاز دارد. اگر می‌خواهید انگلیسی را برای اهداف درسی یاد بگیرید یا قصد دارید در کارتان از آن استفاده کنید، در هرصورت مجبورید رایتینگ انگلیسی‌تان را تقویت کنید.

برای مثال ممکن است در دانشگاه یا محل کارتان نیاز داشته باشید، گزارش کار، تکلیف درسی یا یک ایمیل به زبان انگلیسی بنویسید، انجام همه این موارد نیازمند این است که مهارت خوبی در رایتینگ انگلیسی داشته باشید. شاید هم دوست داشته باشید تولید محتوای انگلیسی انجام دهید و از این طریق درآمد دلاری کسب کنید، پس باید به خوبی رایتینگ زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید.

تمرین نوشتن انگلیسی همچنین به تقویت سایر مهارت‌های زبان نیز کمک می‌کند. در این صورت باید به رایتینگ زبان هم در حد صحبت کردن اهمیت داد و برای تقویت این مهارت تلاش کرد. با روش‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم، تمرین نوشتن انگلیسی و تقویت رایتینگ نه تنها خسته‌کننده نیست، بلکه جذاب و هیجان‌انگیز است.

 فواید نوشتن برای تقویت سایر مهارت‌های زبان انگلیسی

  • نوشتن، گوش دادن، خواندن و صحبت کردن وقتی در کنار هم مورد استفاده قرار گیرند، بهتر در ذهن می‌مانند. به همین دلیل است که در کلاس‌های آموزش زبان سعی می‌کنند به تقویت هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی بپردازند.
  • اگر هر نکته جدیدی را که می‌آموزید در نوشتن و گفتن به کار ببرید، هم بهتر آن را یاد می‌گیرید و هم آن نکته را فراموش نخواهیدکرد.
  •  نوشتن برای تقویت مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی مفید است. آیا تا به‌حال پیش آمده که هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی واژه‌ها را فراموش کنید؟ در نوشتن می‌توانید نوشتن را با سرعت کمتر برای خود بازسازی کنید و به تمرین بپردازید.
  •  با نوشتن می‌توانید مهارت‌های دیگر خود را تقویت کنید. می‌توانید واژه‌هایی که به تازگی آموخته‌اید یا ساختارهای گرامری جدید را به‌کار ببرید و تمرین کنید. می‌توانید اندیشه‌های جدید را مکتوب کنید. اگر شما نخواهید کسی نمی‌تواند آن‌ها را بخواند. پس از این بابت نگران نباشید. نوشته های شما می تواند محرمانه و خصوصی باشد.

با توجه به نکته‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم حتما به اهمیت تقویت رایتینگ انگلیسی پی برده‌اید. پس بهتر است شروع کنیم.

قبل از دست به قلم شدن، موارد زیر را انجام دهید

1- دوستی پیدا کنید و با هم نوشتن انگلیسی را تمرین کنید.

گاهی اوقات وجود یک دوست و همراه برای تمرین به شما کمک می‌کند تا انگیزه لازم برای تقویت رایتینگ‌ زبان‌تان را به دست آورید یا در مواقعی که ناامید و دلسر می‌شوید همراهی دوست‌تان باعث می‌شود سعی کنید از برنامه‌تان عقب نیفتید و هم‌گام با یک دیگر پیش بروید.

2- Freewriting انجام دهید.

پس از اینکه موضوع‌ رایتینگ انگلیسی‌تان را انتخاب کردید، درباره آن موضوع فکر کنید و هر چه به ذهن‌تان می‌رسد را به صورت کلمه‌ای و نکته‌ مانند، یادداشت کنید. اصلا لازم نیست مواردی که یادداشت می‌کنید منطقی باشند یا نگارش درستی داشته باشند، هدف از این مرحله این است که بتوانید تمامی ابعاد موضوع‌تان را به صورت دقیق بررسی کنید و از این طریق، مواردی که می‌خواهید طی متن به آن‌ها اشاره کنید را تعیین کنید.

3- از نقشه ذهنی (Mind Map) استفاده کنید.

نقشه ذهنی یا همان Mind Map به شما کمک می‌کند تا اطلاعاتی که در مرحله قبل به دست آوردید را مرتب کنید. شما چیزی مانند شکل زیر می‌کشید. سپس اطراف موضوع اصلی‌تان، مواردی که می‌خواهید طی متن درباره آن‌ها بنویسید را می‌آورید و اگر آن موضوعات به هم مرتبط بودند بنا به تشخیص خودتان آن‌ها را با استفاده از خطوط به هم وصل می‌کنید.

4- قالب کلی متن (Outline) را تنظیم کنید.

حال نوبت به آن رسیده، اطلاعاتی که طی دو مرحله قبل به دست آوردید و مرتب کردید را در قالب مخصوص رایتینگ تنظیم‌شان کنید.

قالب مخصوص رایتنیگ دارای مقدمه، بدنه اصلی و قسمت نتیجه‌گیری است. در این مرحله مشخص می‌کنید کدام یک از مواردی که در مرحله قبل آماده کردید را در مقدمه بیان می‌کنید، کدام یک را در بدنه اصلی و کدام را در قسمت نتیجه‌گیری.

سعی کنید هنگام طراحی قالب کلی متن، ارتباطی منطقی بین قسمت‌های مختلف مطلب‌تان برقرار باشد تا مطلبی منظم داشته باشید و خواننده هنگام مطالعه متن‌تان دچار سردرگمی نشود.

هنگام نوشتن رایتینگ انگلیسی، موارد زیر را رعایت کنید

1- از متون معتبر و Native الگو بگیرید.

هنگام نوشتن می‌توانید از نحوه نگارش متون معتبر، الگو برداری کنید و از این طریق نوع بیان و نگارش‌تان را به مرور بهبود ببخشید. اما حواس‌تان باشد هنگام الگوبرداری مرتکب سرقت ادبی (plagiarism) نشوید. بنابراین باید بتوانید جملات را به شیوه صحیحی پارافریز یا بازنویسی کنید. اگر دوست دارید با تکنیک‌ها و راهکارهای پارافریز کردن آشنا شوید، می‌توانید در کلاس آنلاین (وبینار) تقویت رایتینگ با الگوبرداری از متون Native شکرت کنید.

2- دقیق باشید.

در انتخاب کلمات و افعال مناسب، دقت کافی داشته باشید. هنگام نوشتن به تطابق فعل و فاعل، نوع فعل‌ها، زمان‌شان و یک دست بودن لحن متن‌تان بسیار دقت کنید. همین نکات ریز می‌توانند کیفیت رایتینگ انگلیسی‌تان را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهند.

3- قبول کنید نوشتن اولین قسمت متن (مقدمه)، کار دشواری است و زمان زیادی از شما می‌گیرد.

نوشتن مقدمه سخت‌ترین قسمت رایتینگ زبان محسوب می‌شود و زمان و انرژی زیادی از شما می‌گیرد. پس ناامید نشوید و بدانید این قضیه کاملا طبیعی و نرمال است. اگر بتوانید مقدمه‌ای جذاب و باکیفیت بنویسید، تاثیر بسیار خوبی بر ذهن خواننده می‌گذارید. پس از اینکه زمان زیادی صرف نوشتن مقدمه می‌کنید، ناراحت نباشید و مطمئن باشید، نتیجه مثبتی از این کارتان خواهید گرفت.

4- از اپلیکیشن Grammarly استفاده کنید.

این اپلیکیشن برای نویسندگان، ابزاری بسیار کاربردی محسوب می‌شود. نسخه رایگان آن غلط‌های املایی و گرامری‌تان را برای شما مشخص می‌کند. همین امر می‌تواند باعث افزایش کیفیت کارتان شود. نسخه premium آن نیز امکانات بیشتری را در اختیارتان می‌گذارد و مواردی همچون سرقت ادبی (plagiarism) را تشخیص می‌دهد.

5- حتما نوشته‌های خود را ویرایش کنید.

پس از اینکه مطلب‌تان را تکمیل کردید، یک دور با صدای بلند آن را بخوانید، اگر قسمتی از آن را نامفهوم توضیح داده بودید، به راحتی متوجه می‌شوید و آن را اصلاح می‌کنید. سپس به قواعد گرامری نیز دقت کنید، اگر چیزی را به علت بی‌دقتی، فراموش کرده باشید، در این قسمت فرصت دارید که اصلاحش کنید و کیفیت نوشته‌های انگلیسی‌تان را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

برای مثال ورژن ابتدایی و ویرایش شده یک پاراگراف را در ادامه می‌بینید. خودتان ببینید که ویرایش کردن چگونه کیفیت نگارش یک پاراگراف را افزایش داده‌است.

قبل از ویرایش

While live videoconference can relatively address this shortcoming, other remote communication methods such as messaging or phone calls hinder the therapist’s full potential. So, it would be best if you went for a tech-friendly psychologist who has the best online tools to contact you.

بعد از ویرایش

While live videoconferences can relatively address this shortcoming, other remote communication methods such as messaging or phone calls are limited. So it’s best to talk to a tech-friendly psychologist who can use the best online tools to establish communication.

6- از فردی که در نگارش انگلیسی مهارت دارد، بخواهید ایرادات‌تان را بیان کند.

شما می‌توانید از افرادی که مهارت خوبی در نگارش انگلیسی دارند کمک بگیرید تا اشکلات‌تان را رفع کنند. این مرحله بسیار می‌تواند برای‌تان مفید باشد، چرا که اگر تمرین کنید ولی متوجه اشکالات و ایرادتان نشوید، نمی‌توانید به خوبی پیشرفت کنید. پس حتما سعی کنید از نقاط ضعف‌تان آگاهی پیدا کنید و با ارتقای سطح مهارت‌های‌تان، نقاط ضعف‌تان را به نقاط قوت تبدیل کنید.

از نوشتن انگلیسی نترسید و هرچه زودتر شروع کنید!.

برای شروع نوشتن انگلیسی و تمرین رایتینگ می‌توانید موارد زیر را انجام دهید

1. برای تقویت رایتینگ به زبان انگلیسی، داستان بنویسید

آیا یک لیست از واژه‌هایی که جدید یاد گرفته‌اید و باید مرور کنید، دارید؟ اگر ندارید سریع دست به کار شوید و یک لیست درست کنید. اگر چنین لیستی دارید، یک داستان کوتاه بنویسید و سعی کنید از این واژه‌ها در داستان خود استفاده کنید.

این شیوه به شما کمک می‌کند واژه‌ها را بهتر در ذهن نگه‌ دارید و کاربرد درست آن‌ها را بیاموزید. هرچه داستانی که می‌نویسید خنده‌دارتر باشد، واژه‌ها بهتر در ذهنتان می‌مانند. ذهن ما اتفاق‌های شاد را بهتر جذب می‌کند. می‌توانید داستانی که نوشته‌اید را به دوستانتان نشان دهید یا آن را در وبلاگ شخصی خود بگذارید و از مخاطب‌ها بخواهید نظر بدهند و اشکال‌ها را گوشزد کنند. این‌گونه هم خطاهای خود را می‌فهمید و هم تشویق می‌شوید که داستان‌های بیشتری بنویسید.

2. توصیف تصویر برای تقویت مهارت نوشتن زبان انگلیسی

مجله‌ای بردارید و یکی از عکس‌های آن را انتخاب کنید. سپس سعی کنید عکس را با دقیق‌ترین جزئیات توصیف کنید. فقط چیزهایی که می‌بینید را ننویسید، از قوه خیالتان هم کمک بگیرید. تصور کنید که در این تصویر بودید و درمورد چیزهایی که می‌بینید، می‌شنوید، می‌بویید و حس می‌کنید، بنویسید.

ما روزانه از توصیف کردن استفاده می‌کنیم. با این روش می‌توانید صفت‌های بیشتری بیاموزید، توصیف کردن را تمرین کنید و یاد بگیرید چگونه از احساسات خود حرف بزنید. این روش معجزه ای در تقویت مهارت نوشتن به زبان انگلیسی است.

3. خلاصه‌نویسی برای تقویت نوشتن زبان انگلیسی

آخرین کتابی که خوانده‌اید یا آخرین فیلمی که تماشا کرده‌اید به یاد دارید؟ ممکن است یکی از کتاب‌های مفید برای یادگیری زبان انگلیسی یا یکی از فیلم‌ها یا سریال‌های جذاب برای تقویت زبان را تماشا کرده باشید، حالا به ذهنتان مراجعه کنید و سعی کنید خلاصه آن را بنویسید.

اگر فیلم یا کتاب را به‌خوبی فهمیده باشید به‌راحتی می‌توانید آن را خلاصه کنید. اما اگر در خلاصه کردن مشکل دارید، دفعه بعد که فیلمی می‌بینید یا کتابی می‌خوانید باید بیشتر دقت کنید. این کار به تقویت زبان شما کمک می کند.

4. ساز مخالف زدن برای تقویت رایتینگ زبان انگلیسی

آیا اعتقاد محکم و راسخی دارید؟ مثلا فکر می‌کنید همه باید به‌دنبال یادگیری زبان دوم باشند؟ این تفکر را بالای برگه‌ خود بنویسید، سپس از نگاه مخالف درمورد آن بنویسید. یعنی از این ایده دفاع کنید که همه نباید به دنبال یادگیری زبان دوم باشند.

این شیوه به شما کمک می‌کند ایده‌ها و افکار مخالف و موافق را در نوشته‌های خود سازماندهی کنید و به بررسی هریک بپردازید. همچنین در این روش از واژه‌هایی استفاده خواهیدکرد که معمولا مورداستفاده شما قرار نمی‌گیرند. چون از دیدگاهی متفاوت به موضوع نگاه می‌کنید. این کار یکی از روش های جذاب برای تقویت مهارت نوشتن زبان انگلیسی است.

5. تقویت رایتینگ زبان انگلیسی با استفاده از اصطلاح

یک لیست از اصطلاح‌ها تهیه کنید و سعی کنید در یک متن تا حد امکان از آن‌ها استفاده کنید. این‌گونه علاوه بر یادگیری استفاده صحیح از آن‌ها در نوشتن، هنگامی‌که کسی در گفتار از آن‌ها استفاده می‌کند با معنای دقیق آن اصطلاح‌ها آشنا هستید.

6. تقویت مهارت نوشتن زبان انگلیسی با بازنویسی متون

کتاب انگلیسی موردعلاقه خود را بردارید و به اولین جمله آن نگاه کنید و سعی کنید همین جمله را به شیوه بهتری بنویسید. سپس همین جمله را به شیوه بدتری بنویسید. اولین جمله را با در نظر گرفتن مخاطب کودک بازنویسی کنید. سپس تصور کنید مخاطب شما فردی از جامعه دانشگاهی است. این گونه می‌توانید دایره واژگان و مهارت نوشتن زبان انگلیسی خود را آزمایش کنید. همچنین با انواع نوشتن آشنا می‌شوید و به اهمیت مخاطب پی می‌برید.

7. تقویت مهارت نوشتن زبان انگلیسی با نوشتن خاطره

درمورد یکی از خاطره‌های خود بنویسید. کاری که دوستش داشتید، ورزش مورد علاقه‌ خود، یک کار هنری یا هر موضوع جذاب دیگری که دوست دارید. نوشته خود را با فعل‌های گذشته آغاز کنید و با فعل‌های آینده به پایان ببرید. نوشتن درمورد خودتان کار آسانی است پس مطلب برای نوشتن کم نمی‌آورید. همچنین می‌آموزید چگونه از خود و تجربه‌هایتان بگویید. در این شیوه استفاده از زمان صحیح فعل‌ها را هم تمرین می‌کنید.

8.  تقویت رایتینگ زبان انگلیسی با نوشتن چگونه ها

«چگونه» انجام دادن کاری، آموزش قدم به قدم انجام آن است. مثلا چگونه کیک شکلاتی بپزیم؟ یا چگونه مهارت نوشتن خود را تقویت کنیم؟ یک کار ساده مانند بستن بند کفش، چک کردن ایمیل در تلفن همراه یا مرتب کردن یخچال را انتخاب کنید و یک مطلب «چگونه» برای آن بنویسید.

توضیحی که ارائه می‌دهید باید قدم به قدم، واضح و ساده باشد. در این تمرین می‌آموزید که اطلاعات خود را طبقه‌بندی کنید. همچنین نوشتن متن آموزشی را تمرین می‌کنید. علاوه بر آن با استفاده از زبان ساده و صریح، استفاده از واژه‌های ساده را تمرین می‌کنید.

برای تقویت مهارت نوشتن انگلیسی، از کلاس‌های آنلاین آموزش رایتینگ استفاده کنید

1- معرفی وبینار گرامر و جمله سازی زبان انگلیسی به زبان ساده

مدرسان: علیرضا کاظمی‌نیا
مدت زمان دوره: 2 ساعت
هزینه دوره: 62 هزار تومان

خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که برای نوشتن، ایده دارید ولی نمی‌توانید جمله سازی کنید و همین قضیه فرایند رایتینگ انگلیسی را برای‌تان سخت می‌کند. با مشاهده این وبینار یاد می‌گیرید که چگونه جملات ساده، صحیح و زیبا بنویسید. علاوه بر این، با ساختارهای گرامری مختلف و کاربرد صحیح علائم نگارشی نیز آشنا می‌شوید.

2- معرفی وبینار اشتباه‌های خجالت‌آور در رایتینگ انگلیسی

مدرسان: علیرضا کاظمی‌نیا
مدت زمان دوره: 2 ساعت
هزینه دوره: 35 هزار تومان

اگر تجربه نوشتن به انگلیسی را داشته باشید، مطمئنا اشتباهات ساده‌ای مرتکب شده‌اید که باعث خجالت‌تان شده باشند. در این وبینار می‌توانید با رایج‌ترین این خطاها آشنا شوید، یاد بگیرید چگونه از آن‌ها دوری کنید و اصول صحیح نگارش انگلیسی را یاد بگیرید.

3- معرفی وبینار تقویت رایتینگ با الگوبرداری از متن‌های Native

مدرسان: علیرضا کاظمی‌نیا
مدت زمان دوره: 2 ساعت
هزینه دوره: 62 هزار تومان

دانشجویان معمولا قصد دارند از طریق نگارش مقالات علمی، رزومه تحصیلی خود را تقویت کنند. بعضی از آن‌ها نیز می‌خواهند برای اهداف کاری یا تحصیلی به کشورهای خارجی مهاجرت کنند، پس این افراد به دنبال کسب نمره بالا در آزمون آیلتس هستند. همه این دانشجویان برای رسیدن به اهداف‌شان نیاز دارند رایتینگ خود را تقویت کنند.

یکی از راه‌های تقویت رایتینگ الگوبرداری از متن‌های نیتو (Native) است. اما افراد باید دقت کنند که هنگام الگو برداری دچار سرقت ادبی (plagarism) نشوند. در این وبینار (کلاس آنلاین) تکنیک‌ها و راهکارهای درست پارافریز کردن آموزش داده می‌شود تا افراد دچار سرقت ادبی نشوند.

4- معرفی وبینار بوت کمپ رایتینگ انگلیسی

مدرسان: علیرضا کاظمی‌نیا
مدت زمان دوره: 8 ساعت
هزینه دوره: 118 هزار تومان

بسیاری از افراد نمی‌دانند چطور آنچه را که در ذهن دارند، در قالب جملات و پاراگراف‌های صحیح و زیبا به انگلیسی بنویسند. در این بوت‌کمپ آنلاین به کمک تمرین‌ها و مثال‌های واقعی، تکنیک‌ها و روش‌هایی را یاد می‌گیرید تا بتوانید رایتینگ انگلیسی‌تان را تقویت کنید. علاوه بر این یاد می‌گیرید چگونه از کلمات و عبارات مناسب برای نوشتن مقدمه‌ای صحیح و زیبا استفاده کنید و چگونه جمع‌بندی مناسبی برای رایتینگ‌تان ارائه دهید. با شرکت در این دوره آنلاین می‌توانید متنی ساده و روان با جملات زیبا و منطقی بنویسید.

برای تقویت رایتینگ انگلیسی، از کتاب‌های آموزش رایتینگ استفاده کنید

کتاب‌های آموزش رایتینگ می‌توانند ابزار مناسبی برای تقویت مهارت نوشتن انگلیسی باشند. همچنین مطالعه کتاب‌های آموزش رایتینگ که به زبان فارسی نوشته شده‌اند نیز به شما در این مسیر کمک می‌کنند.

1- معرفی‌کتاب‌های Inside Writing برای آموزش رایتینگ انگلیسی

inside-writing-1

Inside Writing مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزش رایتینگ است که توسط انتشارات Oxford به چاپ رسیده‌است. زبان‌آموزان به صورت خودخوان می‌توانند از این مجموعه کتاب‌ها استفاده کنند. کتاب‌های Inside Writing شامل 5 سطح می‌باشند:

  • Inside Writing Intro
  • Inside Writing 1
  • Inside Writing 2
  • Inside Writing 3
  • Inside Writing 4

زبان‌آموزان سطوح مبتدی تا پیشرفته (A1 تا C1) می‌توانند از محتوای این کتاب‌ها برای تقویت رایتینگ‌شان استفاده کنند.

هر یک از کتاب‌های Inside Writing از 10 درس با موضوعات تشکیل می‌شود. هر درس نیز شامل 4 قسمت با عنوان‌های Writing Skills، Writing Model, Grammarو Vocabularyاست. زبان‌آموزانی که قصد دارند نگارش آکادمیک خود را تقویت کنند به خوبی می‌تواننداز مطالب این کتاب‌ها استفاده کنند.

2- معرفی کتاب‌های Longman Academic Writing Series برای تقویت رایتینگ زبان

longman-writing-2

همان طور که همگی به خوبی می‌دانید، تقویت مهارت رایتینگ به یکی از چالش‌های زبان‌آموزان تبدیل شده‌است. محتوای کتاب‌های Longman Academic Writing Series به خوبی می‌توانند در این زمینه به زبان‌آموزان کمک کنند. این کتاب‌ها شامل 5 سطح هستند و برای زبان‌آموزان سطوح مبتدی تا پیشرفته (A1 تا C1) مناسب هستند.

در این سری از کتاب‌ها نگارش از ابتدایی‌ترین سطح، یعنی نوشتن جمله آغاز می‌شود و تا سطوح پیشرفته مانند نگارش مقاله پیش می‌رود. به زبان‌آموزانی که قصد دارند رایتینگ آکادمیک خود را به صورت خودخوان تقویت کنند، پیشنهاد می‌کنیم از این مجموعه کتاب‌ها استفاده کنند.

3- معرفی کتاب‌های Real Writing برای تقویت رایتینگ

real-writing-3

افرادی که علاقه دارند مهارت نگارش انگلیسی‌شان را تقویت کنند تا بتوانند نامه و ایمیل‌های مناسبی بنویسند و مکاتبات روزمره‌شان را با کیفیت انجام دهند، می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

کتاب‌های Real Writing که توسط انتشارات کمبریج چاپ شده‌اند، شامل 4 سطح هستند. این کتاب‌ها برای تقویت مهارت نگارش انگلیسی زبان‌آموزان مبتدی تا پیشرفته مناسب هستند. هر کتاب شامل 16 درس است و به زبان ساده مهارت‌های لازم برای نگارش انگلیسی را آموزش داده است.

4- معرفی کتاب ‌های Successful Writing برای آموزش رایتینگ

successful-writing-4

مجموعه کتاب‌های Successful Writing از سه سطح تشکیل شده‌است.

  • Intermediate
  • Upper-intermediate
  • Proficiency

زبان‌آموزان سطوح متوسط تا پیشرفته برای تقویت رایتینگ خود می‌توانند از این مجموعه کتاب‌ها استفاده کنند. محتوای کتاب‌های Successful Writing مواردی را که مربوط به زندگی و نگارش روزمره زبان‌آموزان است را به آن‌ها آموزش می‌دهد. تاکید این کتاب‌ها بر آموزش نامه نگاری است و تمام اصول و جزئیات آن را با زبانی ساده به زبان‌آموزان آموزش می‌دهد.

در این مطلب نکات زیادی برای تقویت مهارت نوشتن زبان انگلیسی را با هم مرور کردیم. اما می‌دانید که فقط دانستن این نکته‌ها کافی نیست. باید همواره تمرین کنید و از این نکته‌ها استفاده کنید تا در ذهن شما جای بگیرند و به تقویت مهارت نوشتن شما کمک کند.

از دیگر نکته های مهمی که باید بدانید این است که هرچه بیشتر و بهتر بخوانید، بهتر می توانید بنویسید. آقای مترجم بی‌صبرانه مشتاق خواندن نوشته‌های جذاب شما است. نوشته هایی که بر اساس اطلاعات موجود در این مطلب می نویسید، برای ما ارسال کنید. در صورتی که راهکار دیگری برای تقویت مهارت نوشتن خود استفاده کرده اید، با ما در میان بگذارید.

امیدواریم با استفاده از نکته های آموزشی این مطلب توانسته باشیم گامی در شروع یادگیری شما برداشته باشیم. پیشرفت شما افتخار ماست.

مطالب مرتبط