(9 رای‌ها)
  • نام کتاب: راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر
  • نام کتاب انگلیسی: The Ways to Win Shoppers at the Zero Moment of Truth
  • نویسنده: جیم لسینسکی
  • مترجم: نگین احقر بازرگان
  • قطع: رقعی
  • کاغذ: تحریر
  • تعداد صفحه: 103
  • وضعیت: موجود
  • قیمت: 42000 تومان
خرید کتاب

چرا کتاب «راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر»؟

با تغییر سبک زندگی افراد، طرز تفکر مدیران بازاریابی متحول شده‌است. آن‌ها می‌گویند روند تصمیم‌گیری و خرید افراد تغییر کرده‌است؛ کمتر خریداری را می‌بینید که بدون سرچ کردن، به دست آوردن اطلاعات درباره محصول و مطالعه نظر خریداران قبلی، دست به خرید بزند. شاید دیگر هیچ خریداری تنها به صحبت‌ها و تعریف‌های فروشندگان حاضر در فروشگاه‌های محلی اعتماد نکند.

لحظه‌ای که خریداران درباره محصول مورد نیازشان سرچ می‌کنند، لحظه صفر سرنوشت یا ZMOT نامیده می‌شود. این لحظه در واقع مهم‌ترین لحظه‌ای است که شما به عنوان فروشنده محصول یا ارائه‌دهنده خدمات باید در معرض دید خریداران قرار بگیرید.

اگر با لحظه صفر سرنوشت یا ZMOT آشنا نیستید، کتاب «سرنوشت خرید؛ پیروزی در لحظه صفر» اطلاعات کامل و جامعی درباره این لحظه حساس در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از آشنایی با مفهوم ZMOT مهم‌ترین سوال این است که چطور در این لحظه سرنوشت‌ساز پیروز شویم. کتاب «راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر سرنوشت» هفت راهکار عملی برای پیروزی در این لحظه را به شما معرفی کند.

 

خرید آنلاین ترجمه کتاب راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر

 

سیر تکاملی خرید تغییر کرده‌است

قیف فروش دیگر شبیه به قیف نیست.

در لحظه صفر سرنوشت، خریداران در یک فضای چند کاناله هستند؛ بین مراحل مختلف جلو و عقب می‌روند تا به هدف خود برسند. سرچ می‌کنند، در صفحه محصول نظر‌های کاربران، امتیاز و قیمت‌ را مشاهده می‌کنند و دوباره سرچ می‌کنند.

در تلویزیون، روزنامه و وب‌سایت‌ها تبلیغ‌ محصول را می‌بینند؛ به فروشگاه‌های محلی می‌روند تا محصول را از نزدیک ببینند؛ با دوستانشان به صورت حضوری و در شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کنند و سپس برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به ZMOT برمی‌گردند.

 

 

به طور خلاصه می‌توان گفت، سفر مشتریان برای تصمیم‌گیری درباره خرید دیگر شبیه به قیف نیست، بلکه بیشتر شبیه به یک نقشه پرواز است. خریداران بار‌ها بین ایستگاه‌های مختلف جلو و عقب می‌روند تا اطلاعات مورد نیازشان را به دست آورند. جا‌به‌جایی‌های کاربر نه از شهری به شهر دیگر، بلکه بین قطب‌های اطلاعاتی اتفاق می‌افتد.

گوگل در سال 2012 با همراهی موسسه علوم خریداران تحقیقی انجام داد که در آن سفر 3000 خریدار را در چهار حوزه تکنولوی، خوراکی‌های بسته‌بندی‌شده، خودرو و مالی برسی کردند. در این تحقیق به 3000 مسیر مختلف رسیدند ولی وقتی دقیق‌تر به مسیر‌ها نگاه کردند متوجه شدند که بعضی از قطب‌های اطلاعاتی یا ایستگاه‌های خریداران مشترک بوده‌است.

پر‌بازدید‌ترین قطب اطلاعاتی خریداران همه این دسته‌ها، سرچ آنلاین بوده‌است. مهم نیست مشتریان از کجا وارد این سفر شده‌اند، همه آن‌ها حداقل یک بار به صورت آنلاین سرچ کرده‌اند.

سرچ آنلاین، نقطه تلاقی نقشه پرواز همه خریداران است. نقطه‌ای است که همه خریداران مسیرشان را از آن‌جا شروع می‌کنند، برای خرید تحقیق می‌کنند و همین نقطه است که خریداران را به خرید تشویق می‌‌کند.

 

نویسنده کتاب «راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر» کیست؟

جیم لیسنسکی، نویسنده کتاب راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر، یکی از مدیران فروش گوگل است که به گفته شرکت گوگل، وی در زمان نگارش این کتاب بیش از 20 سال تجربه بازاریابی و فروش داشته‌است. جیم قبل از این که در سال 2006 در گوگل مشغول به کار شود، مدیر آژانس‌های تبلیغاتی DDB، MarchFirst، Young & Rubicam و EuroRSCG بوده‌است.
 

جمع بندی

جیم لسینسکی در کتاب «سرنوشت خرید: پیروزی در لحظه صفر» گفته‌است که 80 درصد از موفقیت در فروش، نحوه نمایش دادن محصول است. در این کتاب بینشی عمیق پیدا می‌کنید تا بتوانید در زمان مناسب، مکان مناسب و با محتوایی مناسب به خریداران دسترسی پیدا کنید. چهار گام اساسی برای موفقیت در ZMOT و بهتر دیده شدن وجود دارد؛ 1) محصولتان را در محل مناسب نمایش دهید. 2) بیشتر دیده شوید. 3) با محتوای صحیح دیده شوید. 4) اندازه‌گیری کنید.

بسته پرواز: کتاب های ویژه کارآفرینی و کسب و کار با هدیه های ویژه

پیش از خرید این کتاب، پیشنهاد می کنیم بسته پرواز را بررسی کنید این بسته برای کارآفرینان و علاقه مندان به استارتاپ و کسب و کار مناسب است.

خرید آنلاین کتاب راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر

Image

خرید آنلاین کتاب راهکارهایی برای پیروزی در لحظه صفر

هزینه نسخه چاپی: 42000 تومان
هزینه ارسال به سراسر کشور: 15000 تومان
زمان ارسال: سفارش هایی که در طول هفته ثبت شوند در روز بعدی از طریق پست ارسال خواهند شد
تذکر: سفارش هایی که از چهارشنبه تا جمعه و روزهای تعطیل ثبت شوند، در اولین روز کاری بعدی ارسال می شوند. بسته به عملکرد اداره پست، حدود بین 2 تا 4 روز کاری زمان می برد تا کتاب به دست شما برسد.

مطالب مفید برای کارآفرین ها وعلاقه مندان به کسب و کار

اگر به حوزه کسب و کار علاقه دارید، حتما این مطالب را بخوانید

آخرین ویرایش در 15 فروردين 1400

ارسال یک نظر