معرفی آهنگ‌های انگلیسی برای آموزش و تقویت زبان نوجوانان و کودکان با ترجمه فارسی

دوران نوجوانی بهترین زمان برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی است. همان طور که می‌دانید  راه‌های مختلفی برای تقویت زبان انگلیسی وجود دارد اما بیشتر آن‌ها خسته کننده هستند و هیچ جذابیتی برای نوجوانان ندارند؛ به همین دلیل تعداد زیادی از زبان‌آموزان پس از شروع یادگیری زبان انگلیسی آن را نیمه‌کاره رها می‌کنند. ما در این پست به کودکان و نوجوانان کمک می‌کنیم تا با لذت و شادی زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.

خوب است بدانید یکی از ساده‌ترین و لذت‌بخش‌ترین شیوه‌های تقویت و آموزش زبان انگلیسی کودکان در خانه، استفاده از موسیقی و آهنگ است. ولی به این نکته توجه داشته باشید که تنها گوش دادن به موسیقی نمی‌تواند زبان انگلیسی شما را تقویت کند. ما در این پست به شما نکاتی یاد می‌دهیم که با رعایت آن‌ها به راحتی زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و همین طور بهترین آهنگ‌های انگلیسی برای تقویت زبان را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

نکات و مراحل کلیدی  تقویت زبان انگلیسی از طریق موسیقی

1- آهنگ مناسبی انتخاب کنید.

2- به آهنگ گوش بدهید.

3- از متن موسیقی و آهنگ کمک بگیرید و معنی کلمات جدید را پیدا کنید.

4- آهنگ‌ها را از حفظ بخوانید.

5- در زندگی روزانه خود از کلمات جدیدی که در آهنگ‌ها یاد می‌گیرید، استفاده کنید.

ما در این جا به کلی‌ترین نکات اشاره کردیم. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در این زمینه گسترش دهید و با تمام راهکارها و شیوه‌های تقویت زبان از طریق موسیقی آشنا شوید، وبینار جذاب راه‌های تقویت زبان با کمک آهنگ و موسیقی را مشاهده کنید و از نکات فوق‌العاده آن لذت ببرید.

معرفی آهنگ Let it Go برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان

این آهنگ جذاب در سال 2010 برای انیمیشن frozen ساخته شده و توسط Idina Menzel خوانده شده‌است. انیمیشن frozen یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌ها در سراسر جهان است. موسیقی و آهنگی نیز که در این انیمیشن جذاب وجود دارد بسیار زیبا و دلنشین است و به تقویت لهجه امریکن بسیار کمک می‌کند. این آهنگ فوق‌العاده به راحتی به نوجوانان کمک می‌کند با گوش دادن به آن زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.

معرفی آهنگ Once Upon a December برای تقویت زبان انگلیسی کودکان

اناستازیا انیمیشن جذابی است که در سال 1997 به کارگردانی دان بلات و گری گولدمن ساخته شده‌است. موسیقی و آهنگ این انیمیشن توسط Liz Callaway خواننده و بازیگر آمریکایی آماده شده‌است. در این آهنگ نکات کاربردی و کلمات زیاری برای تقویت زبان انگلیسی وجود دارد. نوجوانانی که قصد تقویت زبان انگلیسی خود را دارند می‌توانند با گوش دادن به این آهنگ فوق‌العاده به هدف خود برسند.

پیشنهاد آهنگ How far I’ll go برای تقویت زبان نوجوانان و کودکان

آهنگ How far I’ll go توسط Alessia Cara خوانده شده و یکی از موسیقی‌های انیمیشن موانا است. نوجوانان و همین طور کودکان 7 سال به بالا به خوبی می‌توانند از این آهنگ برای تقویت زبان انگلیسی خود استفاده کنند. کلمات و عبارات به کار رفته در این آهنگ سطح متوسطی دارند. ریتم این آهنگ مورد علاقه بسیاری از نوجوانان است و همین باعث می‌شود با علاقه و اشتیاق چندین بار این آهنگ را گوش دهند و کلمات و عبارات زیادی را با تلفظ صحیح یاد بگیرند. علاوه بر این، قاعده گرامری درباره wish در این آهنگ وجود دارد! اگر نوجوانان دقیق باشند با گوش دادن به این آهنگ نکته آن را متوجه می‌شوند. پس هرچه سریع‌تر آهنگ How far I’ll go را دانلود کنید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید! راستی اگر قاعده گرامری درباره wish را متوجه نشدید، از کارشناسان آقای مترجم کمک بگیرید تا این نکته کاربردی را به شما آموزش دهند!

معرفی آهنگ I See the Light برای آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان

این آهنگ جذاب برای انیمیشن گیسو کمند ساخته شده‌ و توسط Mandy Moore و Zachary Levi خوانده شده‌است. انیمیشن گیسو کمند در سال 2010 ساخته شد و در همان زمان شهرت زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. موسیقی و آهنگی نیز که در این انیمیشن استفاده شده است جزو موسیقی‌های زیبا و پرطرفدار است. همچنین کلمات و عبارات کاربردی زیادی نیز در این آهنگ وجود دارد. ما این کلمات و عبارات پرکاربرد را به همراه ترجمه متن این آهنگ برای شما آماده کرده‌ایم تا از آن‌ها استفاده کنید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

پیشنهاد آهنگ Part of your world برای آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان

آهنگ Part of your world یکی از موسیقی‌های انیمیشن پری کوچولو است. Part of your world آهنگی ملایم است و ریتم آهسته‌ای دارد. همین باعث شده نوجوانان به خوبی بتوانند از این آهنگ برای تقویت زبان انگلیسی‌شان استفاده کنند. Jodi Benson بازیگر معروف آمریکایی خواننده این آهنگ است و نوجوانان با گوش دادن به آهنگ Part of your world به خوبی می‌توانند لهجه امریکن خود را تقویت کنند. یکی از ویژگی‌های خوب این آهنگ، وجود کلمات کاملا کاربردی در آن است. انگلیسی زبانان از این کلمات و عبارات در صحبت‌های روزانه خود استفاده می‌کنند. پس سعی کنید به خوبی این عبارات را یاد بگیرید و با موسیقی و رقص و آواز زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید! البته علاوه بر موسیقی، کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان نیز تاثیر زیادی در تقویت زبان انگلیسی کودکان و نوجوانان دارند.

پیشنهاد آهنگ Some things never change برای آموزش زبان به نوجوانان

آهنگ Some things never change یکی از آهنگ‌های انیمیشن2 Frozen است که توسط Kristen Bell بازیگر و خواننده آمریکایی اجرا شده‌است. ریتم آهنگ Some things never change کاملا نوجوانانه است و نوجوانان با گوش دادن به این آهنگ می‌توانند لیسنینگ خود را به خوبی تقویت کنند. حفظ کردن متن آهنگ و همراهی کردن با خواننده نیز به تقویت لهجه امریکن آن‌ها بسیار کمک خواهد کرد!

معرفی آهنگ Strong برای تقویت زبان انگلیسی نوجوانان

وان دایرکشن یک گروه پاپ پسرانه بریتانیایی-ایرلندی است که در سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرد. اعضای این تیم را نایل هوران، لیام پین، هری استایلز و لوئی تاملینسون تشکیل می‌دهند. آن‌ها در سال 2011 آلبوم Up all night را منتشر کردند و از این طریق شهرت زیادی کسب کردند. آهنگ‌های این گروه برای زبان‌آموزانی که قصد دارند برای سطوح متوسط و پیشرفته زبان خود را تقویت کنند، بسیار مناسب هستند. در این قسمت می‌توانید با آهنگ strong از این گروه را گوش بدهید و با نکات و کلمات کاربردی آن آشنا شوید.

معرفی آهنگ Ready to run برای آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان

یکی دیگر از آهنگ‌های پرطرفدار گروه وان دایرکشن ready to run نام دارد. این آهنگ در سال 2014 منتشر شد و از همان ابتدا طرفداران زیادی پیدا کرد. ما برای شما متن کامل این آهنگ را به همراه ترجمه و نکات کاربردی‌اش آماده کرده‌ایم. زبان‌آموزان سطوح متوسط و پیشرفته می‌توانند از این آهنگ برای تقویت زبان انگلیسی خود استفاده کنند.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم بهترین آهنگ‌هایی که مناسب تقویت زبان کودکان و نوجوانان باشد را معرفی کنیم. خوب است بدانید استفاده از پادکست‌های مناسب آموزش و تقویت زبان انگلیسی نیز می‌توانند به نوجوانان کمک کند، سطح زبان انگلیسی‌شان را به صورت قابل توجهی ارتقا دهند. همچنین گوش دادن به آهنگ‌های بهترین خواننده‌ها نیز تاثیر زیادی در تقویت زبان انگلیسی دارند. پس هنگام برنامه‌ریزی برای تقویت زبان انگلیسی، این گزینه‌ها را نیز مد نظر قرار دهید.

مطالب مرتبط