معرفی دوره‌های رایگان و آنلاین آموزش زبان انگلیسی از سایت Future Learn

تقویت مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی به یکی از ضروریات زندگی امروزه تبدیل شده‌است. با پیشرفت‌های تکنولوژی و گسترش دنیای دیجیتال، یادگیری زبان انگلیسی صرفا محدود به کلاس‌های زبان نمی‌شود؛ بلکه افراد می‌توانند بنا به نیازشان از دوره‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی استفاده کنند. هر یک از این دوره‌ها هدف خاصی را دنبال می‌کنند و به دنبال تقویت یکی از مهارت‌های زبان انگلیسی هستند. بعضی از آن‌ها برای تقویت مهارت لیسنینگ طراحی شده‌اند، برخی برای تقویت مهارت رایتینگ و …

در این مطلب سعی کرده‌ایم مجموعه‌ای از دوره‌های کاربردی که از طریق سایت Future Learn برگزار می‌شوند را به شما معرفی کنیم تا از آن‌ها برای تقویت مهارت‌های خود در زبان انگلیسی استفاده کنید. امیدواریم محتوای این دوره‌ها برای شما مفید واقع شوند.

1- معرفی دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی: English for Academic Study

مدرسان : Gareth Jones, Mary Forbes, Laura Pibworth
مدت زمان دوره: 6 ساعت
هزینه دوره: رایگان

این دوره آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای افرادی مناسب است که قصد دارند در کشوری انگلیسی زبان تحصیلات آکادامیک خود را دنبال کنند. در این دوره آنلاین با کلمات و عبارات پرکاربرد در کلاس‌های دانشگاه‌ها آشنا خواهید شد. همچنین مهارت‌هایی را یاد می‌گیرید تا با استفاده از آن‌ها بتوانید دایره لغات خود را افزایش دهید. شرکت در این دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی نه تنها اطلاعات شما را افزایش می‌دهد، بلکه باعث تقویت اعتماد به نفس شما نیز می‌شود.

2- پیشنهاد دوره آنلاین آموزش زبان: Basic English 1: Elementary

مدرسان : Jessica Cooper, Moia Rowsome
مدت زمان دوره: 16 ساعت
هزینه دوره: رایگان

این دوره رایگان و آنلاین آموزش زبان مخصوص افرادی است که به تازگی یادگیری زبان را شروع کرده‌اند. افرادی که در این دوره آموزش زبان انگلیسی شرکت می‌کنند با مهارت‌های ابتدایی زبان انگلیسی آشنا می‌شوند. تاکید آموزش‌های این دوره بر تقویت مهارت لیسنینگ زبان‌آموزان است. پس شرکت در این دوره آنلاین آموزش زبان می‌تواند برای افرادی که مهارت کمی در لیسنینگ زبان انگلیسی دارند، مفید واقع شود. علاوه بر این شرکت‌کنندگان در این دوره می‌توانند با یک دیگر ارتباط برقرار کنند و مهارت‌های خود در زبان انگلیسی را افزایش دهند.

3- معرفی دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی: English Pronunciation in a Global World


مدرسان : Laura Rupp, Armita Das
مدت زمان دوره: 12 ساعت
هزینه دوره: رایگان

در دنیای امروزه اکثر ما برای اهداف تحصیلی، کاری و … نیاز داریم از طریق زبان انگلیسی با افرادی در سایر نقاط جهان ارتباط برقرار کنیم. برای برقراری ارتباطی با کیفیت، بهتر است کلمات و عبارات را در صحیح‌ترین حالت ممکن بیان کنیم تا منظور خود را به خوبی به طرف مقابل‌مان منتقل کنیم. این امر تاثیر زیادی در بهبود کیفیت ارتباطات‌مان می‌گذارد و باعث می‌شود سریع‌تر به اهداف مورد نظرمان برسیم. در این دوره آنلاین آموزش زبان شما با مناسب‌ترین تلفظ‌ها آشنا می‌شوید. همچنین با استفاده از ویدیوها و فایل‌های صوتی به خوبی صحیح‌ترین تلفظ‌ها را تمرین می‌کنید و اعتماد به نفس خود در مکالمه انگلیسی را افزایش می‌دهید.

4- پیشنهاد دوره آنلاین آموزش زبان: An Intermediate Guide to Writing in English for University Study

مدرسان : Jonathan Smith, Brian Turner
مدت زمان دوره: 15 ساعت
هزینه دوره: رایگان

با شرکت در این دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی می‌توانید مهارت‌ها خود در نوشتن مقاله‌های آکادمیک را افزایش دهید. علاوه بر این با ابزارهای سرچ و همین‌طور نحوه رفرنس دادن آشنا خواهید شد. شرکت در این دوره به همه دانشجویانی که می‌خواهند به زبان انگلیسی مقاله‌های خود را چاپ کنند، پیشنهاد می‌شود. علاوه بر این افرادی نیز که قصد تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند می‌توانند به خوبی از محتوای این دوره استفاده کنند.

5- معرفی دوره آنلاین آموزش زبان: English for the Workplace

مدرسان : Genevieve White, David Lewis
مدت زمان دوره: 8 ساعت
هزینه دوره: رایگان

این دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی مخصوص افرادی است که قصد دارند مهارت‌های زبان انگلیسی خود را برای کار و فعالیت‌های شغلی افزایش دهند. امروزه تعداد زیادی از افراد برای فعالیت در مسیر شغلی دلخواه‌شان قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند پس شرکت در این دوره بسیار برای آن‌ها مفید واقع خواهد شد. افراد در طول این دوره آنلاین از طریق فایل‌های صوتی و تصویری با کلمه‌ها، عبارات و مکالمه‌هایی که در مصاحبه‌های شغلی و محیط‌های کاری کاربرد دارند، آشنا خواهند شد.

اگر سوالی درباره هریک از دوره‌ها دارید و یا به راهنمایی بیشتری برای ثبت‌نام نیاز دارید، می‌توانید از کارشناسان آقای مترجم کمک بگیرید!

مطالب مرتبط