معرفی دوره‌های آنلاین تقویت زبان انگلیسی از سایت Coursera

امروزه بیشتر افراد فرصت کافی برای رفتن به کلاس‌های زبان را ندارند به همین خاطر استفاده از دوره‌های آنلاین می‌تواند کمک بسیار زیادی به تقویت زبان انگلیسی آن‌ها بکند. در این مطلب تعدادی دوره آنلاین و با کیفیت جهانی را به شما معرفی می‌کنیم. می‌توانید این دوره‌ها را از طریق سایت کورسرا به صورت رایگان مشاهده کنید و از مطالب مفید بیان شده در آن‌ها استفاد کنید.

سایت کورسرا از معروف‌ترین سایت‌های جهانی در زمینه آموزش آنلاین به صورت رایگان است. در حقیقت این سایت دوره‌های مختلف را از دانشگاه‌های معتبر جهانی تهیه می‌کند و آن‌ها را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

امیدواریم این دوره‌ها برای شما مفید واقع شوند.

1- معرفی دوره آنلاین Academic English Writing

در این دوره زبان آموزان به راحتی می‌توانند همه مطالب مفید مربوط به نگارش زبان انگلیسی را یاد بگیرند. علاوه بر این زبان‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه نتایج تحقیقات علمی و دانشگاهی خود را در قالب مقاله‌های پژوهشی آکادمیک منتشر کنند. در این دوره همه نکات مربوط به نگارش از جمله پاراگراف نویسی، رعایت علائم نگارشی و… آموزش داده می‌شود.

Academic English Writing

طریق سایت کورسرا می‌توانید به این دوره مفید و کاربردی دسترسی پیدا کنید.

2- معرفی دوره آنلاین Learn English: Advanced Grammar and Punctuation

در این دوره آنلاین آموزشی گرامر سطوح Intermediate و Advanced آموزش داده می‌شود. زبان‌آموزان با مفاهیمی همچون Noun Clauses،Conditionals و نحوه استفاده درست از time و tense افعال آشنا خواهند شد. این دوره آموزشی برای افرادی که قصد تقویت کردن زبان انگلیسی خود را دارند و همچنین انگلیسی زبانانی که قصد نوشتن مقاله‌های تحقیقی و پژوهشی آکادمیک دارند مفید خواهد بود.

Advanced Grammar and Punctuation

طریق سایت کورسرا می‌توانید به این دوره مفید و کاربردی دسترسی پیدا کنید.

3- معرفی دوره آنلاین Write Professional Emails in English

در این دوره آنلاین زبان‌آموزان می‌توانند با ساختار نوشتن ایمیل به طور اصولی آشنا شوند. با سپری کردن این دوره آگاهی پیدا می‌کنند برای نوشتن ایمیل چه اصولی را رعایت کنند و از انجام چه مواردی اجتناب کنند. اصولی که یاد می‌گیرند به آن‎‌ها کمک می‌کنند تا ایمیل‌های موثرتر و با کیفیت بهتری بنویسند. همچنین اطلاعاتی درباره نحوه نوشتن ایمیل‌های عذرخواهی کسب خواهند کرد و متوجه می‌شوند هنگامی که قصد دارند موضوعی را از طریق ایمیل درخواست کنند، از چه نوع جملاتی برای بیان تقاضای خود استفاده کنند.

Write Professional Emails in English

طریق سایت کورسرا می‌توانید به این دوره مفید و کاربردی دسترسی پیدا کنید.

4- معرفی دوره آنلاین Improve Your English Communication Skills

این دوره به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را گسترش دهند و یاد بگیرند چگونه ایمیل‌های کاری بنویسند، در مصاحبه‌ها و جلسات چگونه صحبت کنند، چه اصولی را رعایت کنند تا ارائه‌ای موثر و پربازده داشته باشند و در نهایت آموزش می‌بینند که چگونه با کارفرمایان، کارمندان، همکاران، مشتری‌ها و… ارتباط برقرار کنند.

Improve English Communication Skills

طریق سایت کورسرا می‌توانید به این دوره مفید و کاربردی دسترسی پیدا کنید.

5- معرفی دوره آنلاین Learn English: Advanced Academic Speaking and Listening

این دوره مهارت speaking و listening زبان‌آموزان را تا حد بسیار زیادی تقویت می‌کند. دانش‌جویانی که قصد پیوستن به دانشگاه‌های انگلیسی زبان را دارند به خوبی می‌توانند از مطالب ارائه شده در این دوره برای تقویت مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ خود استفاده کنند. آن‌ها یاد می‌گیرند که چگونه در کلاس‌های دانشگاه به صحبت‌های اساتید گوش کنند و همین طور نحوه صحیح یادداشت برداری را نیز آموزش می‎بینند.

Advanced Academic Speaking

طریق سایت کورسرا می‌توانید به این دوره مفید و کاربردی دسترسی پیدا کنید.

دوره‌های بیشتر

با دوره‌های زبان انگلیسی Future Learn آشنا شوید!

امیدواریم از این دوره‌های کاربردی برای تقویت زبان انگلیسی خود استفاده کنید. اگر درباره دوره‌های کورسرا و نحوه ثبت نام در آن‌ها سوالی دارید، می‌توانید از کارشناسان آقای مترجم کمک بگیرید.

مطالب مرتبط