معرفی کتاب های حوزه مدیریت برای ترجمه

احتمالا بارها به این موضوع فکر کرده‌اید که برای تقویت رزومه خود، ارتقای برند شخصی، کسب درآمد یا دلایل دیگر، کتاب ترجمه کنید. دلایل مختلفی مثل نداشتن فرصت کافی و تسلط نداشتن به زبان و فن ترجمه بسیاری از افراد را از ترجمه کتاب باز می دارد.

راه چاره چیست؟

مجموعه آقای مترجم از صفر تا صد ترجمه و چاپ کتاب در کنار شماست. ترجمه کتاب مورد نظرتان را به ما بسپارید و بعد از آن به راحتی آن را با اسم خودتان چاپ کنید.

همچنین برای مراحل بعدی مثل صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتاب به تعداد دلخواه در کنار شما هستیم. پس از ترجمه کتاب، تمامی مراحل را برای شما انجام می‌دهیم.

یکی از مهم ترین مراحل ترجمه کتاب، انتخاب کتاب مناسب است. در این مطلب مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند در حوزه مدیریت را به شما معرفی می‌کنیم که ارزش ترجمه کردن دارند.

گام بعدی، تهیه فایل کتاب است. وب‌سایت‌های متعددی کتاب را از سایت آمازون برای شما خریداری می‌کنند.

پس از انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه، از داخل لیست پیشنهادی ما یا هر کتاب دیگری، فایل کتاب مورد نظرتان را تهیه کنید و برای ترجمه و سایر امور به کارشناسان ما در تلگرام پیام بدهید.

در نظر داشته‌باشید که برای تخمین زمان و هزینه ترجمه کتاب، حتما فایل کتاب انگلیسی نیاز است و از روی تعداد صفحه‌ها نمی‌توان تخمین زد.

پیشنهاد کتاب مدیریت و رهبری برای ترجمه: Hold Successful Meetings

نويسنده: Caterina Kostoula
ناشر: Penguin Business
زمان انتشار: July, 2021
تعداد صفحه‌ها: 224 صفحه
امتیاز آمازون: 4/9 از 5

هر یک از ما زمان زیادی را صرف جلسه‌های کاری می‌کنیم اما متاسفانه بیشتر زمان خود را در این جلسه‌ها هدر می‌دهیم و دستاورد خاصی از آن‌ها کسب نمی‌کنیم. این کتاب به ما کمک می‌کند تا جلسه‌های‌مان بهینه‌تر شوند، طی جلسه‌ تصمیم‌های بهتری اتخاذ کنیم و بتوانیم تشخیص دهیم چه زمانی چه نوع جلسه‌ای برای‌مان مفید خواهد بود.

همچنین در این کتاب مطالعه‌های موردی شرکت‌های برتر نیز وجود دارد و نکات کاربردی و مفیدی درباره برگزاری جلسه‌ها (چه جلسه‌های حضوری و چه جلسه‌های مجازی) در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب مدیریت و رهبری برای ترجمه: The 5 Roles of Leadership

نويسنده: Wladislaw Jachtchenko
ناشر: Remote
زمان انتشار: June, 2021
تعداد صفحه‌ها: 174 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5
حجم تقریبی: 50000 کلمه

رهبران عالی می‌دانند که وجود افراد متخصص برای موفقیت سازمان کافی نیست، مهم این است که در سازمان چگونه از تخصص آن افراد استفاده می‌شود. مهارت‌های رهبری به رهبران کمک می‌کنند تا این موارد را تشخیص دهند اما متاسفانه مهارت‌های رهبری در مدرسه و دانشگاه به خوبی آموزش داده نمی‌شوند و رهبران جوان در این زمینه ضعف دارند، به همین خاطر نمی‌توانند به خوبی تیم‌شان را هدایت کنند. این رهبران با مطالعه کتاب The 5 Roles of Leadership با مهارت‌ها و نقش‌های رهبری آشنا می‌شوند و می‌توانند به خوبی تیم مورد نظرشان را هدایت کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب مدیریت و رهبری برای ترجمه: The Amazon Way

نويسنده: John Rossman
ناشر: Clyde Hill Publishing
زمان انتشار: June, 2021
تعداد صفحه‌ها: 168 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5

افراد در این کتاب با 14 اصل از اصول رهبری شرکت آمازون آشنا می‌شوند. این اصول مربوط به عصر دیجیتال هستند و باعث می‌شوند افراد نوآوری و ابتکار لازم را به دست آورند و باعث ایجاد تحول دیجیتال در سازمان‌شان شوند. علاوه بر این، کتاب The Amazon Way فرهنگ سازمانی منحصر به فرد شرکت آمازون و اقدامات مدیریتی این شرکت را شرح داده و فرصت‌هایی که به وسیله آن‌ها ایجاد شده را نیز به خوبی توضیح داده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب مدیریت و رهبری برای ترجمه: Make Your Business Agile

نويسنده: Peter Taylor
ناشر: Routledge
زمان انتشار: May, 2021
تعداد صفحه‌ها: 114 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 22000 کلمه

چابکی سازمانی رویکردی است که باعث انعطاف‌پذیری سازمان می‌شود، سرعت تصمیم‌گیری را افزایش می‌دهد و مدیریت غیرمتمرکز را در سازمان ایجاد می‌کند. به همین خاطر سازمان می‌تواند در برابر تغییرات واکنش مناسبی نشان دهد و نوآوری و خلاقیت‌های لازم را اجرا کند.

امروزه اکثر صاحبان‌ کسب‌وکارها به دنبال این هستند تا رویکرد «چابک» را در سازمان‌شان اجرا کنند. این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند تا گام به گام این تغییر را پیاده‌سازی کنند. همچنین این کتاب نقشه راهی در اختیار افراد قرار می‌دهد تا در اجرای رویکرد چابکی سازمانی موفق‌تر باشند. روش‌ها و ابزاری که در کتاب Make Your Business Agile مطرح شده‌اند همگی مورد آزمون و خطا قرار گرفته‌‌اند. همچنین در این کتاب برای چالش‌های احتمالی نیز راه‌ حل‌های مناسب ارائه شده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب مدیریت و رهبری برای ترجمه: HBR’s 10 Must Reads on Lifelong Learning

نويسنده: Harvard Business Review
ناشر: Harvard Business Review
زمان انتشار: May, 2021
تعداد صفحه‌ها: 208 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 57000 کلمه

مدیران و رهبران کسب‌وکارها با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرند تا مدام مهارت‌های‌ خودشان و اعضای تیم‌شان را به روز کنند، از پیشرفت مستمر تیم خود حمایت کنند و افراد سازمان‌شان را آماده کنند تا همیشه به دنبال تلاش و یادگیری باشند. همچنین با مطالعه این کتاب می‌توانند ذهنیت و طرز تفکر رشد و پیشرفت را در خودشان ایجاد کنند، روی نقاط قوت‌شان تمرکز کنند و از آن‌ها برای رسید به اهداف سازمان استفاده کنند، به برنامه‌های توسعه کارکنان اهمیت زیادی بدهند و در نهایت بتوانند سازمانی یادگیرنده ایجاد کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب مدیریت و رهبری برای ترجمه: Risky Business

نويسنده: Linda Henman
ناشر: Productivity Press
زمان انتشار: May, 2021
تعداد صفحه‌ها: 221 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

بسیاری از افراد فکر می‌کنند تحول و ایجاد تغییر در سازمان نکته منفی است و باعث شکست سازمان می‌شود اما بسیاری از رهبران نیز ایجاد تغییر و نوآوری تحول‌آفرین را جزء اهداف خود قرار می‌دهند. نویسنده این کتاب نظرش را درباره این دو رویکرد بیان می‌کند و معتقد است که موفقیت شما در انجام کاری به توانایی‌تان در تفکر انتزاعی و اشتیاق‌تان برای ریسک‌پذیری حساب‌شده بستگی دارد.

این کتاب باعث می‌شود با نگاهی متفاوت ریسک‌ کردن را بررسی کنید، نحوه مقابله‌تان با تغییرات را عوض ‌کنید و با استراتژی خاص خودتان به مسائل و مشکلات سازمان نگاه کنید. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب مدیریت و رهبری برای ترجمه: Leading from the Middle

نويسنده: Scott Mautz
ناشر: Wiley
زمان انتشار: May, 2021
تعداد صفحه‌ها: 224 صفحه
امتیاز آمازون: 4/9 از 5
حجم تقریبی: 60000 کلمه

این کتاب مخصوص مدیران میانی است تا بتوانند با مدیران پایین دست و بالا دست خود ارتباط برقرار کنند و تیم مورد نظرشان را نیز به خوبی هدایت کنند. افراد با مطالعه این کتاب با مهارت‌های مورد نیاز مدیران میانی آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند چگونه با چالش‌های این پوزیشن شغلی مقابله کنند. همچنین با طرز تفکر بهترین مدیران میانی آشنا می‌شوند و می‌توانند از تجربیات آن‌ها نیز استفاده کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب مدیریت برای ترجمه: Discover A Healthy Organization

نويسنده: Edna V Eade
ناشر: Educational Enhancement Consulting Services
زمان انتشار: September, 2020
تعداد صفحه‌ها: 90 صفحه
امتیاز آمازون:

این کتاب به مدیران کمک می‌کند تا اثربخشی سازمان را افزایش دهند و عملکرد تیم‌شان را به بالاترین حد ممکن برسانند. امروزه محققان به این نتیجه رسیده‌اند که اثربخشی سازمان‌ها ارتباط مستقیمی با نحوه عملکرد کارکنان دارد. محتوای این کتاب به خوبی به مدیران کمک می‌کند تا عملکرد کارکنان خود را بررسی کنند و قسمت‌های مختلف سازمان را زیر نظر داشته باشند تا نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنند.

این کتاب به دو بخش تقسیم می‌شود، قسمت اول به بررسی عملکرد انفرادی کارکنان می‌پردازد و قسمت دوم عملکرد کل سازمان را بررسی می‌کند. هدف هر دو بخش نیز ایجاد فرهنگ پاسخ‌گویی و ارتباطات آزاد در سازمان است. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب مدیریت برای ترجمه: Winning the War for Talent

ترجمه شده

نويسنده: Chris Czarnik
ناشر:  Simple Truths
زمان انتشار: August, 2020
تعداد صفحه‌ها: 69 صفحه
امتیاز آمازون:

محتوای این کتاب کم حجم به مدیران سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند بر اساس نیازشان کارکنانی استخدام کنند که باعث رشد و بقای شرکت‌ شوند. کتاب Winning the War for Talent به مدیران آموزش می‌دهد که هم استعدادهای برتر را جذب کنند هم بتوانند آن‌ها را در سازمان‌شان حفظ کنند و در نهایت فرصت رشد و پیشرفت را برای آن‌ها فراهم کنند تا در کنار رشد سازمان، کارکنان نیز به رشد فردی دست پیدا کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب مدیریت برای ترجمه: Sync or Swim

نويسنده: Gary Chapman, Paul White, Harold Myra
ناشر: Northfield Publishing
زمان انتشار: July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 112 صفحه
امتیاز آمازون: 4/2 از 5
حجم تقریبی: 27000 کلمه

محتوای این کتاب به مدیران به ویژه مدیران منابع انسانی کمک می‌کند تا به کارکنانی که دچار ناامیدی و دلسردی شده‌اند، انگیزه و نشاط بدهند و آن‌ها را به کارکنانی فعال و باانگیزه تبدیل کنند. افراد با مطالعه این کتاب می‌توانند تکنیک‌های ارتباطی را یاد بگیرند و از این طریق بهره‌وری کار تیمی خود را افزایش دهند، با اصول موفقیت سازمان‌های مختلف آشنا شوند و از آن اصول برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند و ارتباطات بسیار خوبی نیز با اعضای سازمان ایجاد کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب مدیریت برای ترجمه: Change (the) Management

نويسنده: Kate Gladdin
نويسنده: Al Comeaux
ناشر:  Lioncrest Publishing
زمان انتشار: May, 2020
تعداد صفحه‌ها: 274 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

طبق بررسی‌های انجام شده دو سوم تغییرات سازمانی با شکست مواجه می‌شوند و مدیران شرکت‌ها سالانه حدود دو تریلیون دلار صرف ایجاد تغییرات سازمانی‌شان می‌کنند اما متاسفانه به نتیجه مطلوب‌شان دست پیدا نمی‌کنند. نویسنده در این کتاب معتقد است، علاوه بر اینکه اهداف سازمان‌ها برای تغییر باید منطقی انتخاب شوند، رهبران نیز باید در تمامی فرایندهای تغییر مداخله کنند و هیچ یک از آن‌ها را برون‌سپاری نکنند. رهبران وظیفه دارند کلیه کارکنان را از تغییرات آگاه کنند تا به خوبی در فرایند تغییرات سازمانی با آن‌ها همکاری کنند.

در حقیقت مطالب این کتاب طرز تفکر جدیدی را به مدیران و رهبران آموزش می‌دهد تا با استفاده از آن بتوانند تغییرات ثمربخشی را در سازمان‌شان به وجود بیاورند. مطالعه این کتاب برای تمامی مدیران و رهبران می‌تواند بسیار مفید باشد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب مدیریت برای ترجمه: HBR’s 10 Must Reads on Managing Risk

نويسنده: Robert S. Kaplan و Condoleezza Rice
ناشر: Harvard Business Review Press
زمان انتشار: May 26, 2020
تعداد صفحه‌ها: 208 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

این کتاب از 10 مقاله‌ی Harvard Business Review تشکیل شده‌است. موضوع این مقالات درباره مدیریت ریسک است. موضوعی که مدیران باید به خوبی درباره آن بدانند تا بتوانند ریسک‌ها و خطرات کسب‌وکارشان را کاهش دهند. مطالب این کتاب به مدیران کمک می‌کند تا در شرایط عدم قطعیت، تصمیماتی هوشمندانه بگیرند.

مواردی که در کتاب HBR’s 10 Must Reads on Managing Risk یاد می‌گیرید:

  • اشتباهات رایجی که مدیران در مدیریت ریسک انجام می‌دهند.
  • آشنایی با انواع مختلف ریسک.
  • یادگیری نحوه مقابله با شرایط عدم قطعیت.
  • بهبود توانایی پیش‌بینی‌ مسائل مهم و حیاتی.

برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب مدیریت برای ترجمه: Master the Pivot


نويسنده: Ben Stroup
ناشر:  Velocity Strategy Solutions
زمان انتشار: May 24, 2020
تعداد صفحه‌ها: 94 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

در شرایط عدم قطعیت تصمیم‌گیری برای مدیران کار بسیار دشواری است. حتی اگر برنامه‌ریزی خوبی کرده باشند باز هم با اطمینان نمی‌توانند بگویند حتما موفق خواهند شد، چرا که همیشه اتفاقات غیر منتظره‌ای وجود دارد که می‌تواند برنامه‌ریزی آن‌ها را تحت تاثیر خود قرار دهد. در چنین شرایطی مفهوم Pivot به کمک آن‌ها می‌آید و باعث می‌شود بتوانند بنا به شرایط، برنامه خود را تغییر دهند و به نتایج مورد نظرشان دست پیدا کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب Human Resource Management

نويسنده: Cynthia Fontelle , Louis Bevoc
ناشر: Independently published
زمان انتشار: September, 2019
تعداد صفحه‌ها: 94 صفحه
امتیاز آمازون:
حجم تقریبی: 17300 کلمه

مطالب موجود در این کتاب به بررسی سیستم منابع انسانی سازمان‌ها پرداخته و به خوبی نشان داده برای اینکه سازمان‌ها بتوانند به اهداف خود برسند کارمندان و کارفرماها چگونه باید با یک دیگر ارتباط برقرار کنند و به طور موثری با یک دیگر تعامل داشته باشند. در حوزه منابع انسانی کتاب‌های زیادی وجود دارد به همین علت وقتی افراد قصد دارند مطالعه در این حوزه را شروع کنند سر در گم می‌شوند و نمی‌توانند به راحتی تشخیص دهند از کدام کتاب شروع کنند. افرادی که به تازگی با این حوزه آشنا شده‌اند و می‌خواهند اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند می‌توانند از این کتاب برای شروع استفاده کنند و با مفاهیم اولیه منابع انسانی به خوبی آشنا شوند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب Understanding Public Leadership

نويسنده: Paul ‘t Hart
ناشر: Red Globe Press
زمان انتشار: September, 2019
تعداد صفحه‌ها: 208 صفحه
امتیاز آمازون:

نویسنده کتاب با استفاده از مثال‌ها و داستان‌های جذاب و متعدد به بررسی این موضوع پرداخته که رهبری خوب و موثر چگونه به وجود می‌آید و این رهبری چه تاثیراتی بر زندگی اجتماعی افراد دارد. این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟ مطالب و راهکارهای موجود در این کتاب نه تنها برای رهبران سازمان‌ها بلکه برای همه افرادی که قصد دارند روابط عمومی خود را تقویت کنند می‌تواند مفید واقع شود. همچنین با مطالعه این کتاب افراد یاد می‌گیرند چگونه بر اطرافیان‌شان تاثیر بگذارند و با توجه به شرایط تصمیم‌گیری کنند. مطالعه این کتاب برای اساتید و دانشجویانی نیز که در زمینه رهبری تحقیق و پژوهش می‌کنند می‌تواند جالب و مفید باشد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

مراحل ترجمه کتاب

برای ترجمه و نشر کتاب چه مراحلی را باید طی کرد؟

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب The Role Of Leadership In Change Management

ترجمه شده

نويسنده: DR. Fecility Gray
ناشر: Independently published
زمان انتشار: November, 2019
تعداد صفحه‌ها: 130 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5

این کتاب به نقش رهبری در ایجاد موفقیت‌های بزرگ سازمانی اشاره می‌کند. در دنیای امروزه اکثر کسب و کارها با شرایط رکود و شکست مواجه می‌شوند، ولی آن چیزی که باعث برتری بعضی از کسب و کارها می‌شود سبک رهبری آن‌ها است. در حقیقت تغییراتی که رهبران ایجاد می‌کنند عامل اصلی پیروزی و موفقیت سازمان‌ها است. اما همه ما به خوبی می‌دانیم که ایجاد تغییر امری ساده نیست و قواعد و قوانین خاص خودش را دارد. در این کتاب افراد می‌توانند با این قواعد و قوانین آشنا شوند و به رهبری موفق و اثرگذار برای سازمان خود تبدیل شوند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب Simply Brilliant

نويسنده: Fergus O’Connell
ناشر:  FT Press
زمان انتشار: March 4, 2012
تعداد صفحه‌ها: 160 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5
حجم تقریبی: 29000 کلمه

کتاب Simply Brilliant: The common-sense guide to success at work کتابی است برای همه آن هایی که در کسب و کارشان دچار مشکل شده اند. گاه مشکل ها چنان به هم می پیچند که افراد هیچ کاری نمی توانند بکنند. فقط می خواهند سرشان را به دیوار بکوبند! این کتاب در هفت گام به مخاطبان خود می آموزد که چگونه مشکلات را به بخش های کوچک تقسیم بندی کنند، به دنبال راه حل های ساده و مستقیم باشند و در زمان صرفه جویی کنند و زمانی بیش از حد نیاز به هر مشکل اختصا ندهند. مخاطبان این کتاب همه کسب و کارها هستند. صرف نظر از قدیمی یا استارتاپ بودن یک کسب و کار، ممکن است افراد با مشکلاتی روبه رو شوند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

هزینه ترجمه کتاب چقدر است؟

هزینه های ترجمه کتاب را می‌توان مدیریت کرد

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب Visual Leaders

نويسنده: David Sibbet
ناشر: Wiley
زمان انتشار: December, 2012
تعداد صفحه‌ها: 256 صفحه
امتیاز آمازون: 4/1 از 5
حجم تقریبی: 80900 کلمه

این کتاب ویژه مدیران و رهبران کسب و کارها نوشته شده است. کتاب Visual Leaders در هفت گام شیوه های تعامل با کارمندان و مشتری ها را به مدیران می آموزد. این هفت گام شامل مدل های ذهنی، جلسه ها، قالب های گرافیکی، جلسه های تصمیم گیری و نقشه راه بعضی از مراحل آموزشی این کتاب هستند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب How Did I Not See This Coming

نويسنده: Katy Tynan
ناشر:  Association for Talent Development
زمان انتشار:December, 2017
تعداد صفحه‌ها: 104 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5

کتاب How Did I Not See This Coming به بررسی موقعیت، تنش ها و مشکلات کسانی می پردازد که اولین تجربه مدیریتی خود را می گذرانند. کتی تنان در این کتاب حقایقی را درباره مدیریت آشکار می کند و نقشه راهی برای کسانی که اولین تجربه مدیریتی خود را می گذارنند، ارایه می دهد. راه کارهایی که باعث می شود مدیران جدید بتوانند اعتماد و همراهی مدیران بالادستی و زیردستان خود را جلب کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب The 27 Challenges Managers Face

ترجمه شده


نويسنده: Bruce Tulgan
ناشر: Jossey-Bass
زمان انتشار: September, 2014
تعداد صفحه‌ها: 256 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5

بروس تولگان بیش از 20 سال سابقه مدیریتی دارد. تولگان در همه این سال ها به دشوارترین مشکلات یک مدیر فکر کرده است و حالا در این کتاب به 27 چالش اصلی یک مدیر و روش های حل آن ها می پردازد. صرف نظر از حوزه کسب و کار و درجه شغلی، همه مدیرها با این 27 چالش روبه رو هستند. چالش های اصلی مدیریت را با کتاب The 27 Challenges Managers Face بشناسید و با آن ها مقابله کنید. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

در این مطلب سعی کردیم، مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند و جدید حوزه مدیریت را برای ترجمه به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید کتابی ترجمه شده به اسم خودتان داشته‌باشید می‌توانید از این لیست یا هر لیست دیگری، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید، فایل کتاب انگلیسی را از وب‌سایت‌های فروش کتاب الکترونیکی تهیه کنید و برای کارشناسان ما در تلگرام ارسال کنید.

کتاب بررسی می‌شود و زمان و هزینه لازم برای ترجمه به شما اعلام می‌شود. در نظر داشته‌باشید تخمین هزینه و زمان مورد نیاز برای ترجمه صرفا از روی فایل کتاب انگلیسی امکان پذیر است و در غیر این صورت از اعلام قیمت معذوریم. علاوه بر ترجمه کتاب، می‌توانید سایر امور مانند صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتابتان به تعداد دلخواه را هم به آقای مترجم بسپارید.

مطالب مرتبط