معرفی دوره‌های رایگان و آنلاین آموزش زبان انگلیسی از سایت Udemy

شرکت در دوره‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی یکی از بهترین روش‌ها برای تقویت زبان محسوب می‌شوند. مباحث این دوره‌های آنلاین بسیار متنوع هستند و هر یک از زبان‌آموزان با توجه به نیازهای خود می‌توانند در دوره آنلاین مورد نظرشان شرکت کنند.

دوره‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم، اعتبار جهانی دارند. همچنین محتوای تدریس شده در این دوره‌ها بسیار کاربردی هستند، به گونه‌ای که از این مطالب می‌توانید برای تحصیل و فعالیت در سایر کشورهای جهان استفاده کنید.

دوره‌های آنلاینی که در این پست به شما معرفی می‌کنیم، ‌از دوره‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی هستند که توسط سایت Udemy برگزار می‌شوند. علاوه بر سایت Udemy، شما می‌توانید از دوره‌های کاربردی و رایگان سایت‌های Coursera و Future Learn نیز استفاده کنید.

1- معرفی دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی: English Launch

مدرسان: Tamy Chapman، Brad Gilpin، Helen Nam، Emily Wong، Judy Hu
مدرسان : Anthony Kelleher
مدت زمان دوره: 5 ساعت
هزینه دوره: رایگان

این دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی، دوره‌ای جامع است و به تقویت مهارت‌های گرامر، واژگان، مکالمه و لیسنینگ انگلیسی می‌پردازد. مدرس این دوره فردی بریتانیایی است. پس با شرکت در این دوره آنلاین می‌توانید از دانش و اطلاعات یک فرد نیتیو استفاده کنید و به خوبی تلفظ‌های انگلیسی خود را بهبود ببخشید. اگر دوست دارید با اعتماد به نفس بیشتری انگلیسی صحبت کنید و سطح زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید حتما در این دوره آنلاین و رایگان آموزش زبان انگلیسی شرکت کنید. برای مشاهده اطلاعات کامل این دوره و ثبت نام در آن به سایت یودمی سر بزنید.

2- پیشنهاد دوره آنلاین آموزش زبان: English language fluency course

مدرسان : Joel South
مدت زمان دوره: 3 ساعت
هزینه دوره: رایگان

شاید شما هم زمان زیادی را صرف شرکت در کلاس‌های زبان کنید، ساعت‌ها قواعد گرامر انگلیسی را مطالعه کرده و لغات زیادی نیز حفظ باشید، ولی باز هم نتوانید به خوبی انگلیسی صحبت کنید. همین امر، دلسردی و ناامیدی زیادی در شما به وجود می‌آورد. در این شرایط بهتر است بدانید مکالمه انگلیسی مهارتی است مانند شنا کردن و شما صرفا با مطالعه کتاب نمی‌توانید شنا یاد بگیرید. با شرکت در این دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی به خوبی یاد می‌گیرید چگونه مهارت اسپیکینگ انگلیسی‌تان را تقویت کنید و بتوانید کاملا روان انگلیسی صحبت کنید. برای مشاهده اطلاعات کامل این دوره و ثبت نام در آن به سایت یودمی سر بزنید.

3- معرفی دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی: Polite English in Forty Minutes

مدرسان : Cerys Vaughan
مدت زمان دوره: 40 دقیقه
هزینه دوره: رایگان

استفاده از عبارات و واژگان مودبانه در نوشتار و صحبت‌های روزمره یکی از مهم‌ترین عوامل برای پیشرفت‌های کاری و تحصیلی است. اگر قصد مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارید حتما 40 دقیقه زمان صرف کنید و محتوای این دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی را مشاهده کنید تا بتوانید در محیط‌های کاری و تحصیلی به خوبی افراد را تحت تاثیر صحبت‌های خود قرار دهید. برای مشاهده اطلاعات کامل این دوره و ثبت نام در آن به سایت یودمی سر بزنید.

4- پیشنهاد دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی: Improve Your English Listening Skills With Movie Quotes

مدرسان : Cara Leopold
مدت زمان دوره: 70 دقیقه
هزینه دوره: رایگان

به گفته بسیاری از زبان‌آموزان، تقویت لیسنینگ یکی از سخت‌ترین مراحل در یادگیری و بهبود زبان انگلیسی است. زبان‌آموزان برای تقویت لیسنینگ خود بسیار تلاش می‌کنند ولی عموما به پیشرفت خوبی دست پیدا نمی‌کنند و یا اواسط کار دلسرد می‌شوند و دست از تلاش می‌کشند. با گذراندن این دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی، یاد بگیرید که چگونه با مشاهده فیلم، لیسنینگ خود را بهبود ببخشید. تقویت لیسنینگ با استفاده از فیلم یکی از روش‌های جذاب محسوب می‌شود و انگیزه زبان‌آموزان را برای یادگیری افزایش می‌دهد. پس در این دوره آنلاین شرکت کنید و با جذاب‌ترین روش برای تقویت لیسنینگ خود آشنا شوید. برای مشاهده اطلاعات کامل این دوره و ثبت نام در آن به سایت یودمی سر بزنید.

5- معرفی دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی: How To Learn English and On Your Own Using The Internet

مدرسان : Wilfredo Barrios
مدت زمان دوره: 3 ساعت و 30 دقیقه
هزینه دوره: رایگان

امروزه برای یادگیری زبان انگلیسی لازم نیست زمان زیادی را صرف رفتن به کلاس‌های زبان بکنید بلکه با منابع و محتواهایی موجود در اینترنت نیز می‌توانید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. اگر دوست دارید چگونگی تقویت زبان از طریق محتواهای موجود در اینترنت را یاد بگیرید، حتما در این دوره شرکت کنید و با راهکارهای مناسب آشنا شوید. برای مشاهده اطلاعات کامل این دوره و ثبت نام در آن به سایت یودمی سر بزنید.

شاید مطالب زیر نیز برای شما مفید باشند.

  • دوره‌های آنلاین و رایگان آموزش زبان انگلیسی سایت Coursera
  • دوره‌های آنلاین و رایگان آموزش زبان انگلیسی سایت Future Learn

اگر سوالی درباره هریک از دوره‌ها دارید و یا به راهنمایی بیشتری برای ثبت‌نام نیاز دارید، می‌توانید از کارشناسان آقای مترجم کمک بگیرید!

مطالب مرتبط