آهنگ‌ های خارجی با زیر نویس انگلیسی برای تقویت زبان

اگر دوست دارید زبان انگلیسی را با استفاده از ویدیو و آهنگ یاد بگیرید حتما از آهنگ‌ های خارجی با زیر نویس برای تقویت زبان انگلیسی‌تان استفاده کنید. در این مطلب به معرفی آهنگ‌هایی با زیرنویس انگلیسی پرداخته می‌شود. متن این آهنگ‌‌ها به صورت ویدیوهایی جذابی است که همراه آهنگ نمایش داده می‌شود. ادامه هر ویدیو را می‌توانید در کانال آپارات آقای مترجم تماشا کنید.

یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی استفاده از موسیقی است. همچنین گوش دادن به پادکست‌های مناسب تقویت زبان انگلیسی نیز به شما کمک می‌کند فرآیند یادگیری‌تان را سرعت ببخشید. حتی می‌توانید از آهنگ‌های بهترین‌ خواننده‌ها‌ برای تقویت زبان انگلیسی استفاده کنید.

در این مطلب بهترین آهنگ‌های خارجی با زیر نویس انگلیسی را برای‌تان آورده‌ایم. نکته مهم این که این آهنگ‌ها همراه با ویدیو و زیرنویس همزمان هستند که مزیت آن یادگیری با تمرکز بالا‌تر است. شما همزمان هم گوش و هم چشم خود را درگیر می‌کنید و در نتیجه متن موسیقی بیشتر در ذهن شما خواهد ماند.

در این مطلب می‌خوانید
 [hide]


آهنگ انگلیسی Titanium از David Guetta با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی

این آهنگ را آقای David Guetta با هم‌خوانی خانم Sia در سال 2011 منتشر کرده اند. این آهنگ به سبک پاپ است و ریتم و متن انگیزشی بسیار جذابی دارد که درباره نیروهای درونی حرف می‌زند.

سطح این آهنگ برای زبان‌آموزان متوسط مناسب است و به تقویت زبان انگلیسی آن‌ها کمک می‌کند.


آهنگ انگلیسیYoungblood از 5Seonds Of Summer با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی

گروه 5Seonds Of Summer آهنگ Youngblood (جوانی) را در سال 2018 منتشر کرد. این آهنگ از اقبال خوبی برخوردار بود و برنده جایزه‌ی برگزیده‌ کودکان نیکلودین برای محبوب‌ترین ترانه شد. این آهنگ به سبک پاپ است، به زبان‌آموزان با سطح متوسط و پیشرفته پیشنهاد می‌شود و جزء بهترین آهنگ‌ های خارجی با زیر نویس است که برای تقویت زبان انگلیسی به کار می‌رود.


آهنگ انگلیسی و انگیزشی Never Give Up از Sia با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی

آهنگ Never Give Up به خوانندگی خانم Sia در سال 2016 متنشر شد و جایزهی گرمی برای بهترین ترانه نوشته‌شده برای رسانه‌های تصویری را به خود اختصاص داد. این آهنگ تیتراژ فیلم هندی‌-هالیوودی شیر (Lion 2016‌‌) است که داستان آن سرگذشتی واقعی از گم شدن پسر‌بچه‌ای هندی را بیان می‌کند. این آهنگ ریتم جذابی دارد. به کسانی که دنبال انگیزه برای شروع یادگیری زبان با آهنگ هستند بسیار پشنهاد می‌شود.

 
آهنگ انگلیسی Lights Down Low‌ از  Max با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی

آقای Max  و Gnash این آهنگ را در سال 2016 برای اولین بار منتشر کردند. آهنگ Lights Down Low‌ بار دیگر توسط گروه پاپ Simply Three در سال 2018 بازخوانی شد. آقای Max این آهنگ را برای همسرش امیلی نوشته است. این آهنگ برای زبان‌آموزان متوسط و بالاتر گزینه مناسبی می‌تواند باشد و جزء مناسب‌ترین آهنگ‌ های خارجی با زیر نویس است که برای تقویت زبان انگلیسی استفاده می‌شود.


آهنگ انگلیسی معروف hello از adele با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی

ستودیو ایکس‌ال رکوردینگز (XL Recordings) به عنوان آهنگ پیشگام از سومین آلبوم استودیویش ۲۵  منتشر شد. در این آهنگ ادل، عشق قدیمی خود را مخاطب قرار می‌دهد و با او صحبت می‌کند. موقع گوش دادن به این آهنگ دقیقا این حس با گفتن کلمه Hello  به شما القا می‌شود که انگار خواننده در پشت خط تلفن در حال صحبت باکسی است.

مجموع ویژگی‌های جذاب این آهنگ و همچنین صدا و لهجه خوب خانم ادل این ترانه را به یکی از بهترین های عاشقانه تبدیل کرده است و جزء آهنگ‌ های خارجی با زیر نویس محسوب می‌شود که مناسب تقویت زبان انگلیسی است. از جمله جوایز این آهنگ می‌توان به جایزه‌ی گرمی برای بهترین ضبط سال اشاره کرد. سطح این آهنگ متوسط است.


آهنگ انگلیسی  So Far از Olafur Arnalds با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی

آهنگ So Far از آلبوم Broadchurch به خوانندگی آقای Olafur Arnalds است که در سال 2015 منتشر شده است. این آهنگ ریتم بسیار آرامی دارد و خواننده کلمات آن را خیلی واضح بیان می‌کند به همین دلیل به نظر می‌رسد برای زبان‌آموزان سطح مبتدی نیز مناسب باشد. این آهنگ یکی بهترین آهنگ‌های خارجی با زیرنویس است که به زبان‌آموزان کمک کند زبان انگلیسی‌شان را تقویت کنند.


آهنگ انگلیسی معروف Hello­­ از Adele با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی

Hello ترانه‌ای از خواننده بریتانیایی ادل است که درسال  ۲۰۱۵ توسط استودیو ایکس‌ال رکوردینگز (XL Recordings) به عنوان آهنگ پیشگام از سومین آلبوم استودیویش ۲۵  منتشر شد. در این آهنگ ادل، عشق قدیمی خود را مخاطب قرار می‌دهد و با او صحبت می‌کند. موقع گوش دادن به این آهنگ دقیقا این حس با گفتن کلمه Hello  به شما القا می‌شود که انگار خواننده در پشت خط تلفن در حال صحبت باکسی است.

مجموع ویژگی‌های جذاب این آهنگ و همچنین صدا و لهجه خوب خانم ادل این ترانه را به یکی از بهترین های عاشقانه تبدیل کرده است. از جمله جوایز این آهنگ می‌توان به جایزه‌ی گرمی برای بهترین ضبط سال اشاره کرد. سطح این آهنگ متوسط است.


آهنگ انگلیسی Little Do You Know از Alex and sierra با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی

آهنگ Little Do You Know هفتمین آهنگ از آلبوم It’s About Us است که در سال 2014، گروه موسیقی Sierra و Alex آن را منتشر کردند. این دو خواننده برندگان سومین و آخرین فصل مسابقه تلوزیونی استعدادیابی  The X Factor USA  هستند که با هم یک گروه را تشکیل دادند. سطح این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط مناسب است و به یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کند.


آهنگ انگلیسی غمگین Summer time sadness از Lana Del Ray با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی

Summertime Sadness، ترانه‌ای از خواننده و ترانه نویس آمریکایی لانا دل ری می‌باشد که در دومین آلبوم استودیویی اش Born to Die در ۲۲ ژوئن ۲۰۱۲ توسط Interscope Records به عنوان چهارمین ترک آلبوم منتشر شده‌است. خواننده در این آهنگ، اندوه از دست دادن دوست خود که بر اثر خود کشی جان باخته و دیگر در کنارش نیست را بیان می‌کند. سبک این آهنگ به گونه‌ای است که به زبان‌آموزان سطح متوسط برای تقویت زبان انگلیسی توصیه‌ می‌شود.


آهنگ I Hate You I Love You از Gnash با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی

این آهنگ توسط Gnash با هم‌خوانی Olivia O’brien در سال 2016 منتشر شده است و توانسته برنده جوایزی از جمله جایزهی موسیقی رادیو دیزنی برای بهترین ترانه ی جدایی شود. این آهنگ تقریبا ریتم آرامی دارد به همه زبان‌آموزان به خصوص کسانی در سطح متوسط زبان انگلیسی اند توصیه می‌شود و جزء آهنگ‌های خارجی با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی است.


آهنگ انگلیسی آرام Let Me Down Slowly از Alec Benjamin با زیرنویس

تک‌آهنگی از خواننده آمریکایی، الک بنجامین به همراهی آلیسیا کارا است که در سال 2018 منتشر شده. بنیامین اولین بار این آهنگ را در سال 2017 درباره تجربه‌ای شکست خورده خود با دوست‌دختر سابقش نوشت. این آهنگ با متن آرام و روانی که دارد برای علاقه مندان به این سبک از ترانه‌های عاشقانه گزینه مناسبی می‌تواند باشد. زبان‌آموزان سطح متوسط به خوبی می‌توانند متن آهنگ را بفهمند و از آن لذت ببرند.


آهنگ انگلیسی Someone Like You از Adele با زیرنویس برای تقویت زبان

Someone Like You  ترانه‌ای از خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی ادل است که توسط وی و دن ویلسون سروده و تهیه شده‌است. این ترانه متعلق به دومین آلبوم استودیوی ادل به نام ۲۱ است. سبک موسیقی آن سول و پیانو است و متن آن رابطه‌ای از دست رفته‌ را توصیف می‌کند که بسیار با احساس و عاشقانه از این جدایی حرف می‌زند.

«کسی شبیه تو» در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۱ در انگلستان و در ۹ اوت ۲۰۱۱ در آمریکا منتشر شد و در اکثر چارت‌ها به رتبه یک رسید. همچنین این ترانه برنده جایزه گرمی برای بهترین اجرای پاپ تک‌نفره شد. وی ترانه Someone Like You  را بهترین ترانه‌اش می‌داند و گفته‌است بر خلاف تصور همگان این ترانه یک کار استودیویی نیست و او هنگامی‌که در رختخواب بوده این ترانه را آهنگسازی کرده‌است. این آهنگ را به تمام زبا‌ن‌آموزان سطح متوسط توصیه می‌کنیم.


آهنگ انگلیسی Memories از Maroon 5 با زیرنویس برای تقویت زبان

Memories آهنگی از گروه موسیقی پاپ آمریکایی Maroon 5 است . این اثر که در تاریخ 20 سپتامبر 2019 منتشر شد تصنیفی است در مورد گم شدن عزیزی و درباره خاطرات زیبای آن عزیزان حرف می‌زند. مردان مارون 5 می خواهند از این آهنگ استفاده کنند تا مردم بیشتر به خانواده و دوستان خود فکر کنند.  لوین خواننده اصلی این آهنگ می‌گوید:«ما این آهنگ را نوشتیم تا مردم را دور هم جمع کنیم. مهم نیست در دنیای اطراف شما چه رخ می دهد ، به آن دسته از افرادی که دوستشان دارید فکر کنید و خاطرات خوب را به اشتراک بگذارید.»

این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط مناسب است و جزء بهترین آهنگ‌های خارجی با زیرنویس برای تقویت زبان انگلیسی محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط