نمایش موارد بر اساس برچسب: کارآفرینی و کسب و کار

آیا می‌خواهید به اهداف خود در کسب‌وکار برسید؟ امروزه کیفیت و کمیت محتوا، توانایی شما را نشان می‌دهد و قدرت نفوذ کسب‌وکارتان را زیاد می‌کند. در واقع محتوای موثر محتوایی است که شما را به اهدافتان برساند و آن‌قدر جذاب باشد که توجه خواننده را جلب کند.
بازاریابی دیجیتالی به تبلیغ و معرفی محصول از طریق شبکه های مجازی نظیر موتورهای جست‌و‌جو، وب سایت ها، شبکه های اجتماعی، ایمیل و نرم‌افزارهای تلفن همراه می پردازد. البته تمام روش های بازاریابی همه گیر و گسترده نیست و ما به مهمترین آن ها می پردازیم.
یک کتاب دیگر درباره‌ سنجه‌های رشد استارتاپ‌ها؟ چه دلیلی دارد که بخواهیم کتاب جدیدی به یک قفسه‌ پر از کتاب، اضافه کنیم؟ Ash Maurya، بنیان‌گذار استارتاپ Spark59، در مورد چگونگی شروع یا رشد یک کسب‌وکار بر اساس اصول ناب اریک ریس در کتاب «The Lean Startup»، بحث می‌کند. این کتاب ها روندی گام به گام به شما ارائه می دهند تا بتوانید از ایده اولیه خودتان شروع کرده و لایه لایه ریسک های مختلف را برطرف بکنید.
تولید محتوای خوب یک انتخاب است. می‌توانید زمان و انرژی خود را روی تولید محتوای خوب و ایجاد نام تجاری موفق بگذارید و این‌گونه به بهینه‌سازی سایت خود کمک کنید، یا راه آسان‌تر را انتخاب کنید و محتواهای ضعیف بنویسید؛ مسیری که در نهایت شما را به جایی نمی‌رساند و فقط منجر به اتلاف وقت، انرژی و منابع می‌شود.
با پیشرفت دنیای تکنولوژی هر کسب و کار کوچک و بزرگی به استفاده از تولید محتوا و بازاریابی محتوا نیاز دارد. در این میدان رقابت کسی موفق تر است که زودتر دست به کار شود و برای تولید محتوای موردنیازش از گروهی متخصص کمک بگیرد. تولید محتوا مزایای فراوانی برای مطرح شدن یک کسب و کار در دنیای دیجیتال دارد.
 اشتباه‌های کلاسیک بازاریابی نشان می‌دهد که جهانی‌شدن آن قدر که به‌نظر می‌رسد، آسان نیست! هنگامی‌که وارد فرآیند جهانی‌سازی می‌شوید باید معنای برند، لوگو و شعار‌های تبلیغاتی شرکتتان را در منطقه مورد نظر بررسی کنید. در‌حالی‌که بسیاری از شرکت‌ها درمورد نیاز به ترجمه دقیق و مناسب آگاه شده‌اند و به اهمیت ترجمه در کسب و کار پی برده‌اند، اما باز هم در عمل شاهد شکست‌های فراوانی هستیم. قدرت زبان فقط در ایجاد ارتباط دیده نمی‌شود، بلکه برداشت‌هایی که از هر واژه یا عبارت می‌شود هم در حیطه قدرت زبان هستند. در صبحت‌های روزمره علاوه‌ بر آن‌چه مردم می‌گویند، به نوع گفتنشان توجه می‌کنیم. حال در نظر بگیرید بدون آشنایی با زبان و فرهنگی خاص بخواهیم در آن تجارت کنیم. در ترجمه برند‌ به زبان‌های مختلف، به مترجمی مسلط به زبان و فرهنگ نیاز است.
جامعه‌های استارتاپی در سراسر جهان از کشورهایی هم‌چون ایسلند گرفته تا شهرهای بزرگی در سراسر ایالات متحده مثل بولدر، بوستون، نیویورک، سیاتل و اوماها ظاهر شده‌اند. این اکوسیستم‌های کارآفرینی ترغیب‌کننده نوآوری، راه‌اندازی کسب‌وکار جدید و رشد شغلی هستند. این روزها، ایده‌های بزرگ کسب‌وکار از هر کجا می‌توانند آغاز شوند. این کتاب می‌تواند همان جرقه‌ی بیداری فکر شما باشد.
در حال حاضر مهم ترین راه ارتباطی در تمامی حوزه ها، اینترنت است. اینترنت تنها رسانه ای است که معنای دهکده جهانی که در آن مرز زبانی و جغرفیایی وجود ندارد را تغییر داده است. در چنین دنیایی، نیاز به ترجمه احساس می شود و اهمیت آن به شدت مورد توجه قرار گرفته است. امروزه اجتماعی کردن، یکی از مهم ترین بخش های فرآیندهای آنلاین در اینترنت است. کسب و کارهای کوچک در تلاشند از طریق شیوه های نوین تبلیغات آنلاین به مشتریان بیشتری دست پیدا کنند و مقیاس کسب و کار خود را گسترش دهند.
در دنیای امروزی، نیاز شدیدی به فناوری های پیشرفته در ترجمه احساس می‌شود. اگر شرکت‌ها بتوانند به سرعت بر فرهنگ و زبان کشورهای مختلف تسلط پیدا کنند، با همان سرعت می توانند کسب و کار خود را در این کشورها گسترش دهند. زمان و هزینه ای که شرکت های بزرگ و کوچک باید برای فعالیت های محلی خود صرف کنند، معمولا مانع گسترش آن ها در مرزهای بیرونی می شود.