معرفی کتاب های انگلیسی برای ترجمه در حوزه بازاریابی و برندسازی

احتمالا بارها به این موضوع فکر کرده‌اید که برای تقویت رزومه خود، ارتقای برند شخصی، کسب درآمد یا دلایل دیگر، کتاب ترجمه کنید. دلایل مختلفی مثل نداشتن فرصت کافی و تسلط نداشتن به زبان و فن ترجمه بسیاری از افراد را از ترجمه کتاب باز می دارد.

راه چاره چیست؟

مجموعه آقای مترجم از صفر تا صد ترجمه و چاپ کتاب در کنار شماست. ترجمه کتاب مورد نظرتان را به ما بسپارید و بعد از آن به راحتی آن را با اسم خودتان چاپ کنید.

همچنین برای مراحل بعدی مثل صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتاب به تعداد دلخواه در کنار شما هستیم. پس از ترجمه کتاب، تمامی مراحل را برای شما انجام می‌دهیم.

یکی از مهم ترین مراحل ترجمه کتاب، انتخاب کتاب مناسب است. در این مطلب مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند در حوزه بازاریابی و برندسازی را به شما معرفی می‌کنیم که ارزش ترجمه کردن دارند.

گام بعدی، تهیه فایل کتاب است. وب‌سایت‌های متعددی کتاب را از سایت آمازون برای شما خریداری می‌کنند.

پس از انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه، از داخل لیست پیشنهادی ما یا هر کتاب دیگری، فایل کتاب مورد نظرتان را تهیه کنید و برای ترجمه و سایر امور به کارشناسان ما در تلگرام پیام بدهید.

در نظر داشته‌باشید که برای تخمین زمان و هزینه ترجمه کتاب، حتما فایل کتاب انگلیسی نیاز است و از روی تعداد صفحه‌ها نمی‌توان تخمین زد.

معرفی کتاب‌های ترجمه نشده در حوزه بازاریابی و برندسازی

بازاریابی و برندسازی دو عامل مهم در موفقیت کسب‌وکارهای امروزی محسوب می‌شوند. علاوه بر این، راه‌اندازي کسب‌وکارهاي جديد، به شيوه‌هاي جديد بازاريابي نياز دارد پس صاحبان کسب‌وکارها، کارشناسان بازاریابی و محققین در این حوزه، همگی باید از اصول و قواعد بازاریابی و برندسازی آگاهی پیدا کنند تا بتوانند به خوبی از آن‌ها استفاده کنند و ایده‌ها و روش‌هایی نو در این زمینه خلق کنند.

یکی از بهترین روش‌های آشنایی با جدیدترین مباحث بازاریابی و برندسازی، استفاده از کتاب‌هایی است که به تازگی در این زمینه منتشر شده‌اند. مترجم‌ها با ترجمه کتاب‌‌های انگلیسی ترجمه نشده در حوزه بازاریابی و برندسازی می‌توانند نقش مهمی در به روز کردن منابع این حوزه ایفا کنند.

اکنون به معرفی کتاب‌های انگلیسی در حوزه بازاریابی و برندسازی می‌پردازیم که برای ترجمه مناسب هستند.

معرفی کتاب بازاریابی و برندسازی برای ترجمه: Marketing Architecture


نويسنده: Kai Sato
ناشر: Kaizen Reserve, Inc.
زمان انتشار: July, 2021
تعداد صفحه‌ها: 118 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 37000 کلمه

بیشتر شرکت‌ها تمرکزشان بر این است که بتوانند محصولی با کیفیت مناسب تولید کنند اما با وجود تولید محصول مناسب باز هم شکست می‌خورند چرا که نتوانسته‌اند به خوبی برای محصول‌شان بازاریابی کنند. این کتاب به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک (کسب‌وکارهایی که کمتر از 50 نفر کارمند دارند) یاد می‌دهد که چگونه محصول‌شان را به مردم نشان دهند و اقدامات بازاریابی مناسبی برای فروش محصول انجام دهند.

البته مطالب کتاب صرفا محدود به بازاریابی محصول نیست، صاحبان کسب‌وکارها با اجرای مواردی که در این کتاب آموزش داده شده می‌توانند علاوه بر مشتری، سرمایه‌گذارها و کارمندان برتر را نیز جذب کنند و سازمان‌شان را از جنبه‌های مختلف تقویت کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب بازاریابی برای ترجمه: Bulletproof Mindset For Network Marketing

نويسنده: Nasir “Suber Daddy” Qureshi
ناشر: Independently published
زمان انتشار: July, 2021
تعداد صفحه‌ها: 91 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 20000 کلمه

این کتاب باعث می‌شود افراد ذهنیت مناسب را پیدا کنند تا بتوانند در زمینه بازاریابی شبکه‌ای فعالیت کنند. افراد با مطالعه این کتاب با موارد زیر آشنا می‌شوند:

  • بازاریابی شبکه‌ای چیست؟
  • طرز تفکر bulletproof در بازاریابی شبکه‌ای چیست؟
  • چگونه می‌توان طرز تفکر bulletproof را به دست آورد؟
  • چرا افراد بازاریابی شبکه‌ای را خیلی سریع رها می‌کنند؟
  • برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای به چه مواردی نیاز است؟

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب بازاریابی برای ترجمه: Book Marketing Secrets

نويسنده: Paul Brodie
ناشر: BCG Publishing
زمان انتشار: June, 2021
تعداد صفحه‌ها: 84 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5
حجم تقریبی: 20000 کلمه

این کتاب به نویسندگان و مترجم‌ها کمک می‌کند تا برای کتاب‌هایی که می‌نویسند بازاریابی کنند و در نهایت بتوانند آن‌ها را به فروش برسانند. با به کارگیری مطالب این کتاب نویسنده‌ها و مترجم‌ها می‌توانند برند مناسبی برای خود ایجاد کنند، جریان درآمدی قابل توجهی به دست آورند و زندگی خود را تغییر دهند. در حقیقت افراد با مطالعه کتاب Book Marketing Secrets با اصول و راهکارهایی برای بازاریابی کتاب‌ها آشنا می‌شوند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب برندسازی برای ترجمه: Brand New World

نويسنده: Sarah Jane Kay
ناشر: Create A Bold Future LLC
زمان انتشار: June, 2021
تعداد صفحه‌ها: 144 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

این کتاب به مدیران ارشد بازاریابی و مدیرعامل شرکت‌ها کمک می‌کند تا تفکر خلاقانه‌ای به دست آورند، برند قدرتمندی ایجاد کنند و به گونه‌ای تیم‌شان را رهبری کنند تا بتوانند موفقیت آینده‌ سازمان‌شان را تضمین کنند. افراد با مطالعه این کتاب با موارد زیر آشنا می‌شوند:

  • ایجاد چشم‌انداز (ویژن) و استراتژی که نشان‌دهنده نقش برندسازی در آینده شرکت باشد.
  • همسوسازی منابع برای ایجاد ارزش قابل اندازه‌گیری برای تمام ذی‌نفعان (ارزشی که فراتر از رشد مالی باشد).
  • نسل بعدی رهبران سازمان را تشویق می‌کند تا درباره نحوه رهبری برند تصمیم‌گیری کنند.

برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب بازاریابی برای ترجمه: The Remodeler Marketing Blueprint

نويسنده: Spencer Powell
ناشر: River Grove Books
زمان انتشار: January, 2021
تعداد صفحه‌ها: 182 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 44000 کلمه

امروزه نحوه خرید کردن افراد تغییر کرده است. به همین خاطر کسب‌وکارها و شرکت‌ها باید بر اساس تغییر رفتار مخاطبانشان، استراتژی بازاریابی‌ خود را دوباره طراحی کنند. در غیر این صورت رقبای‌شان سریعا آن‌ها را شکست می‌دهند و از محیط رقابتی خارج می‌شوند. امروزه شرکت‌های بزرگ می‌دانند که بازاریابی صرفا به تبلیغات ختم نمی‌شود. آن‌ها برای جذب و حفظ مشتری به محتوا نیاز دارند.

در این کتاب شما یاد می‌گیرید نوعی استراتژی بازاریابی طراحی کنید که هم مشتری‌ها و هم مخاطبان هدف‌تان را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین یاد می‌گیرید ترافیک وب‌سایت‌تان را افزایش دهید، سئوی مناسبی برای وب‌سایت‌تان انجام دهید و تعامل مخاطبان‌تان در شبکه‌های اجتماعی را نیز بیشتر کنید. با استفاده از این موارد می‌توانید سیستم سودآور و تکرارشونده‌ای ایجاد کنید. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب بازاریابی برای ترجمه: ROI Focused Email Marketing Guide


نويسنده: Robyn E Hatfield
ناشر: Independently published
زمان انتشار: February, 2021
تعداد صفحه‌ها: 128 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 27000 کلمه

این کتاب به افراد کمک می‌کند تا بازاریابی ایمیلی خود را به بهترین صورت انجام دهند و بیشترین بازده را بازاریابی ایمیلی‌شان به دست آورند. نویسنده در این کتاب، تک تک مراحل اجرای بازاریابی ایمیلی را گام به گام توضیح می‌دهد و به مخاطبانش کمک می‌کند تا تشخیص دهند چه مواردی را باید آزمایش و تحلیل کنند و چگونه کمپین‌های تبلغاتی‌شان را بهینه کنند.

همچنین در این کتاب مثال‌هایی از پروژه‌های واقعی وجود دارد تا افراد به طور کاملا کاربردی با مباحث بازاریابی ایمیلی آشنا شوند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

  پیشنهاد کتاب بازاریابی برای ترجمه: UnCloned Marketing

نويسنده: Audria Richmond
ناشر: UnCloned Publishing
زمان انتشار: July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 196 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

بسیاری از شرکت‌ها هستند که محصولات و خدمات فوق‌العاده‌ای دارند اما به دلیل اینکه نمی‌توانند به خوبی برای محصولات‌شان بازاریابی کنند، آن خدمات و محصولات به دست مخاطبان هدف‌شان نمی‌رسد و کسب‌وکارشان شکست می‌خورد. پس برای برپایی کسب‌وکاری موفق، شرکت‌ها باید بتوانند استراتژی بازاریابی مناسبی برای خود انتخاب کنند.

کتاب UnCloned Marketing به کمک مدیران بازاریابی شرکت‌ها آمده است. در این کتاب نکته‌ها و توصیه‌هایی برای تعیین استراتژی مناسب بازاریابی وجود دارد. علاوه بر این، استراتژی و برنامه بازاریابی شرکت‌های موفق جهانی نیز در این کتاب آورده شده تا خواننده به خوبی با شرایط و ویژگی‌های آن شرکت‌ها و استراتژی بازاریابی‌شان آشنا شود و بتواند از آن‌ها درس بگیرد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب بازاریابی برای ترجمه: 5 Social Media Mistakes Your Business Should Avoid


نويسنده: James Barnes
ناشر: Mississippi State University
زمان انتشار: August, 2020
تعداد صفحه‌ها: 97 صفحه
امتیاز آمازون:

بسیاری از مدیران و رهبران کسب‌وکارها علاقه دارند از شبکه‌های اجتماعی برای افزایش تعامل با مشتری‌های بالقوه و مخاطبان هدف‌شان استفاده کنند، از این طریق آن‌ها را به مشتری‌های دائمی خود تبدیل کنند و میزان فروش‌شان را افزایش دهند. برای رسیدن به این خواسته‌شان، آن‌ها به یک برنامه دقیق و حساب شده نیاز دارند.

این کتاب به کمک آن‌ها آماده است تا بتوانند به طور دقیق برنامه‌ریزی کنند و از طریق شبکه‌های اجتماعی به بازاریابی محصولات و خدمات‌شان بپردازند. چارچوبی که در این کتاب مطرح شده‌است، به خوبی باعث افزایش تعامل مشتری‌ها و رشد سریع کسب‌وکارها می‌شود. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب بازاریابی و برندسازی برای ترجمه: Marketing Made Simple

ترجمه شده

نويسنده: Donald Miller و Dr. J.J. Peterson
ناشر: HarperCollins Leadership
زمان انتشار: March, 2020
تعداد صفحه‌ها: 208 صفحه
امتیاز آمازون: 4/9 از 5
حجم تقریبی: 40700 کلمه

کتاب Marketing Made Simple یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های آمازون در حوزه بازاریابی و برندسازی است. این کتاب به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا داستان برند خود را به وجود آورند. روزانه شرکت‌ها درآمدهای زیادی را از دست می‌دهند فقط به خاطر اینکه نمی‌دانند چگونه پیام خود را به مشتری‌هایشان منتقل کنند و نمی‌توانند ارزش پیشنهادی خود را برای آن‌ها شرح دهند. این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند تا یک چارچوب برای بیان داستان برند خود داشته باشند و بتوانند به خوبی ارزش پیشنهادی خود را برای مشتری‌ها و افراد بازار بیان کنند و به راحتی توسط مخاطبان هدف‌شان شناخته شوند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

  پیشنهاد کتاب بازاریابی برای ترجمه: The Revenue Marketing Book

نويسنده: Yaagneshwaran Ganesh
ناشر: Notion Press
زمان انتشار: May, 2020
تعداد صفحه‌ها: 106 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5

این کتاب به مدیران بازاریابی شرکت‌ها نشان می‌دهد که میزان بودجه بازاریابی‌شان یا تعداد افرادی که در بخش بازاریابی شرکت‌ها فعالیت می‌کنند، موارد مهمی نیستند و تاثیر زیادی در موفقیت فعالیت‌های بازاریابی نخواهند داشت. آنچه مهم است، شناخت عواملی است که در فعالیت‌های بازاریابی منجر به کسب سود و درآمد برای شرکت می‌شوند. این کتاب مخاطبانش را با ایده‌ها و چارچوب‌هایی آشنا می‌کند که باعث می‌شوند فعالیت‌های بازاریابی مستقیما منجر به کسب درآمد برای شرکت‌ها شوند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب بازاریابی برای ترجمه: Fifteen-Minute Marketing for Authors


نويسنده: Julie Coulter Bellon
ناشر: Stone Hall Book
زمان انتشار: April, 2020
تعداد صفحه‌ها: 126 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

این کتاب مخصوص نویسندگان و مترجم‌ها است! محتوای کتاب Fifteen-Minute Marketing for Authors به نویسندگان و مترجم‌ها روش‌هایی را آموزش می‌دهد که بتوانند بازاریابی خوبی برای کتاب‌های خود انجام دهند و آن‌ها را در اختیار مخاطبانشان قرار دهند. سیستم بازاریابی که در این کتاب مطرح شده یک سیستم 15 دقیقه‌ای است و Julie Coulter Bellon نویسنده این کتاب طی تجربه و آزمون و خطا به این سیستم دست یافته‌است. پس می‌توانید مطموئن باشید این سیستم بازاریابی 15 دقیقه‌ای کاملا کاربردی و عملی است! برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب MARKETING STRATEGY FOR STARTUPS

ترجمه شده


نويسنده: Paul Onu
ناشر: Independently published
زمان انتشار: December, 2019
تعداد صفحه‌ها: 78 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

امروزه استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا با سرعت زیادی درحال گسترش هستند ولی متاسفانه بیش از 50 درصد از این کسب و کارهای نوپا در کمتر از 3 سال با شکست مواجه می‌شوند. ضعف در بازاریابی یکی از اصلی‌ترین دلایل شکست استارتاپ‌ها محسوب می‌شوند. مطالب موجود در این کتاب موسسان شرکت‌های نوپا را قادر می‌سازد تا استراتژی مناسبی برای بازاریابی محصولات و خدمات خود طراحی کنند و از این طریق کسب و کار خود را رونق ببخشند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Social Media Marketing 2020

ترجمه شده


نويسنده:  Chandler Wright
ناشر: Independently published
زمان انتشار: November, 2019
تعداد صفحه‌ها: 181 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 27000 کلمه

مطالب موجود در این کتاب به بازاریابی از طریق اینستاگرام پرداخته است. همه ما به خوبی می‌دانیم که امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌است. همین امر فرصت مناسبی را در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار داده که بتوانند از این شبکه اجتماعی محبوب برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنند. ولی برای رسیدن به این هدف باید از استراتژی‌ها و راهکارهای خاصی استفاده کنند. مطالب این کتاب به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند از طریق اینستاگرام مخاطبان خود را پیدا کنند، برند خود را به آن‌ها معرفی کنند و روابطی پایدار و دوستانه با مشتریان خود به وجود بیاورند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Social Media Marketing Productivity Hacks


نويسنده: Rory Ames-Hyatt
ناشر: Independently published
زمان انتشار: November, 2019
تعداد صفحه‌ها: 152 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5

امروزه بسیاری از ارتباطات شرکت‌ها با مشتری‌هایشان از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. اما گاها موسسان و مدیران کسب و کارها و شرکت‌ها گلایه می‌کنند از این که باید زمان زیادی را در طول روز صرف رسیدگی به شبکه‌های اجتماعی شرکت‌شان کنند و این موضوع باعث می‌شود تمرکز کمتری روی سایر بخش‌های کسب و کارشان داشته باشند. مطالب موجود در این کتاب به این دسته از مدیران یاد می‌دهد چگونه با استفاده از راهکارهایی با کمترین زمان بیشترین بازده را از عملکرد شبکه‌های اجتماعی به دست آورند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

  پیشنهاد ترجمه کتاب How to Triple Your Sales by Getting Your Internet Marketing Right


نويسنده: Joshua Nelson
ناشر: Independently published
زمان انتشار: October, 2019
تعداد صفحه‌ها: 196 صفحه
امتیاز آمازون:

امروزه بازاریابی از طریق اینترنت روز به روز درحال گسترش است. کسب و کارهای بزرگ و کوچک اگر می‌خواهند در بازار رقابتی باقی بمانند باید بتوانند علاوه بر بازاریابی به روش‌های سنتی با استفاده از روش‌های اینترنتی نیز برای محصولات و خدمات خود جذب مشتری کنند. بازاریابی اینترنتی نیز مانند بازاریابی سنتی استراتژی‌های مخصوص به خودش را دارد. صاحبان کسب و کارها با رعایت این استراتژی‌ها و قوانین می‌توانند با استفاده از بازاریابی اینترنتی فروش خود را 2 تا 3 برابر کنند. مطالب موجود در این کتاب به مطالعه موردی روش‌های بازاریابی شرکت‌های کانادایی و آمریکایی پرداخته است و عوامل موفقیت آن‌ها در این حوزه را تعیین کرده است. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

هزینه ترجمه کتاب چقدر است؟

هزینه های ترجمه کتاب را می‌توان مدیریت کرد

 پیشنهاد ترجمه کتاب Stories that Stick

ترجمه شده


نام نويسنده: Kindra Hall
ناشر: HarperCollins Leadership
زمان انتشار: September 2019
تعداد صفحه‌ها: 240 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5
حجم تقریبی: 68800 کلمه

زماني که شما کنترل داستان‌هايتان را به دست بگيريد، کنترل کسب و کار و زندگيتان را هم به دست مي‌گيريد! مدام مي‌شنويد که چگونه داستان بهترين و آخرين ابزار کسب و کار است و چگونه داستان سرايي از کمک به مديران براي ارتباط بيشتر و تشويق تيم‌هاي فروششان گرفته تا جذب مشتري بيشتر به ارتقاي بازاريابي و برندسازي کمک مي‌کند اما سؤال اينجاست که چه داستان‌هايي بايد بازگو شوند و چگونه بيان شوند؟ در اين کتاب کيندرا هال (Kindra Hall)، متخصص داستان سرايي و سخنراني، چهار داستان منحصر به فرد درباره‌ي بازاريابي را بيان مي‌کند و ياد مي‌دهد که چگونه اين امر مي‌تواند در برندسازي مؤثر باشد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Superfans

نام نويسنده: Pat Flynn
ناشر: Get Smart Books
زمان انتشار: August 2019
تعداد صفحه‌ها: 203 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5
حجم تقریبی: 54600 کلمه

در اين کتاب راه‌هاي جادويي براي تبديل مشتري‌ها و دنبال کنندگان يک برند به طرفداران هميشگي معرفي مي‌شوند. نگاه کردن به آمار و ارقام که بفهميد به چه اندازه دنبال کننده و مشتري داريد بسيار ساده است اما اين که چه ميزان از آن‌ها واقعاً طرفدار شما هستند کار آساني نيست و به عنوان يک کارآفرين و بازارياب بايد به اين امر واقف باشيد. پت فلين (Pat Flynn) در اين کتاب بيان مي‌دارد که پشت اين آمار و ارقام هميشه افرادي هستند که به عنوان يک مدير و رهبر به ما نگاه مي‌کنند و حتي توصيه هايي نيز به ما مي‌کنند و مراقب ما هستند. آن‌ها به دنبال منابع و ابزار قابل اعتماد هستند و دنبال فردي هستند تا کمکشان کند به اهدافشان برسند. اين‌ها کساني هستند که اگر با آن‌ها در ارتباط باشيد به طرفداران پر و پاقرص شما تبديل مي‌شوند. اين کتاب کمک مي‌کند که اين امر عملي شود. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب بازاريابي The Road to Recognition

ترجمه شده

نام نويسنده: Seth Price
ناشر: Ideapress Publishing
زمان انتشار: May 2017
تعداد صفحه‌ها: 275 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5

اين کتاب راهنماي کاملي براي ساخت برند شخصي و به دنبال آن سرعت بخشيدن به موفقيت حرفه‌اي در دنياي ديجيتال است. سث پرايس و بري فلدمن معتقدند برند، نام شماست. بايد صاحب آن شويد و به‌عنوان يک متخصص در حوزه کاريتان درمورد برند نيز شناخت به‌دست آوريد. هيچ راه ميانبر ساده‌اي وجود ندارد. اما نويسندگان اين کتاب نقشه‌اي مفيد طراحي کرده‌اند؛ يک راهنماي کامل در 26 درس با توصيه‌هاي عملي براي توسعه برند شخصي. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب بازاريابي Known


نام نويسنده: Mark Schaefer
ناشر: Mark W. Schaefer
زمان انتشار: January 2017
تعداد صفحه‌ها: 255 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5
حجم تقریبی: 60200 کلمه

اين کتاب نيز به ساخت و توسعه برند در عصر ديجيتال مي‌پردازد. مارک شفر معتقد است در دنياي امروز شناخته‌شدن در زمينه تخصصي‌تان مزاياي فراواني به همراه دارد. کساني که شناخته مي‌شوند، مشتريان بيشتري جذب مي‌کنند، موقعيت‌هاي کاري بهتري پيدا مي‌کنند و فرصت‌هاي منحصر به‌فردي در انتظارشان است. اما آيا همه مي‌توانند شناخته شوند؟ در اين کتاب شفر گام به گام برنامه‌اي را ارائه مي‌دهد که افراد موفق در حرفه‌هاي گوناگون دنبال کرده‌اند تا شناخته شوند. اين آموزش‌ها با بررسي نمونه‌هاي عملي، تجربه‌هاي گوناگون و داستان‌هاي انگيزشي همراه است. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

شاید مطالب زیر نیز برای‌تان مفید باشد.

در این مطلب سعی کردیم، مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند و جدید حوزه بازاریابی و برندسازی را برای ترجمه به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید کتابی ترجمه شده به اسم خودتان داشته‌باشید می‌توانید از این لیست یا هر لیست دیگری، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید، فایل کتاب انگلیسی را از وب‌سایت‌های فروش کتاب الکترونیکی تهیه کنید و برای کارشناسان ما در تلگرام ارسال کنید.

کتاب بررسی می‌شود و زمان و هزینه لازم برای ترجمه به شما اعلام می‌شود. در نظر داشته‌باشید تخمین هزینه و زمان مورد نیاز برای ترجمه صرفا از روی فایل کتاب انگلیسی امکان پذیر است و در غیر این صورت از اعلام قیمت معذوریم. علاوه بر ترجمه کتاب، می‌توانید سایر امور مانند صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتابتان به تعداد دلخواه را هم به آقای مترجم بسپارید.

مطالب مرتبط