معرفی کتاب های انگلیسی برای ترجمه در زمینه کارآفرینی و استارتاپ‌ها

احتمالا بارها به این موضوع فکر کرده‌اید که برای تقویت رزومه خود، ارتقای برند شخصی، کسب درآمد یا دلایل دیگر، کتاب ترجمه کنید. دلایل مختلفی مثل نداشتن فرصت کافی و تسلط نداشتن به زبان و فن ترجمه بسیاری از افراد را از ترجمه کتاب باز می دارد.

راه چاره چیست؟

مجموعه آقای مترجم از صفر تا صد ترجمه و چاپ کتاب در کنار شماست. ترجمه کتاب مورد نظرتان را به ما بسپارید و بعد از آن به راحتی آن را با اسم خودتان چاپ کنید.

همچنین برای مراحل بعدی مثل صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتاب به تعداد دلخواه در کنار شما هستیم. پس از ترجمه کتاب، تمامی مراحل را برای شما انجام می‌دهیم.

یکی از مهم ترین مراحل ترجمه کتاب، انتخاب کتاب مناسب است. در این مطلب مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند در حوزه کارآفرینی و استارتاپ‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که ارزش ترجمه کردن دارند.

گام بعدی، تهیه فایل کتاب است. وب‌سایت‌های متعددی کتاب را از سایت آمازون برای شما خریداری می‌کنند.

پس از انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه، از داخل لیست پیشنهادی ما یا هر کتاب دیگری، فایل کتاب مورد نظرتان را تهیه کنید و برای ترجمه و سایر امور به کارشناسان ما در تلگرام پیام بدهید.

در نظر داشته‌باشید که برای تخمین زمان و هزینه ترجمه کتاب، حتما فایل کتاب انگلیسی نیاز است و از روی تعداد صفحه‌ها نمی‌توان تخمین زد.

پیشنهاد کتاب‌های ترجمه نشده در حوزه کارآفرینی و استارتاپ‌ها

استارتاپ و کارآفريني حوزه جذابي است و اين روزها افراد زيادي را به خود جذب کرده است اما منابع محدود زبان فارسي پاسخ‌گوي سوالات و نيازهاي اين حوزه نيست. دنياي استارتاپ‌ها هرروز درحال به روز شدن است، نيازهاي جديد به وجود مي‌آيند و روش‌هاي جديدي ابداع مي‌شوند پس براي موفقيت در اين حوزه بايد با دنياي استارتاپ‌هاي جهاني در ارتباط بود.

اکنون ترجمه چند کتاب در حوزه کارآفريني و استارتاپ‌ها را به شما پيشنهاد مي‌کنيم.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Extreme Entrepreneurship


نويسنده: Adam J. Sulkowski
ناشر: Van Rye Publishing
زمان انتشار: June, 2021
تعداد صفحه‌ها: 220 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

این کتاب شامل داستان‌های افرادی است که در شرایطی پر از چالش، استارتاپ خود را راه‌اندازی کرده‌اند. این داستان‌ها کاملا الهام‌بخش هستند پس افرادی که می‌خواهند قدم در مسیر کارآفرینی بگذارند بهتر است این کتاب را مطالعه کنند و از تجربه‌های سایر افراد استفاده کنند. همچنین افراد با مطالعه این کتاب با ایده‌های مختلف و نحوه مقابله با چالش‌های کسب‌وکار نیز آَشنا می‌شوند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب انگلیسی کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Ascend Your Start-Up

نويسنده: Helen Yu
ناشر: Made For Success Publishing
زمان انتشار: May, 2021
تعداد صفحه‌ها: 180 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

این کتاب برنده جایزه فستیوال کتاب نیویورک و جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت ژورنال است. افراد با مطالعه کتاب Ascend Your Start-Up با موارد زیر آشنا می‌شوند:

  • توصیه‌های تخصصی و خردمندانه برای استارتاپ‌های حوزه تکنولوژی
  • مواردی که مانع پیشرفت استارتاپ‌ها می‌شوند
  • چگونگی تبدیل ایده به محصول و فروش آن در بازار
  • نکات مورد نیاز استارتاپ‌های حوزه تکنولوژی که برای رشدشان با چالش مواجه شده‌اند

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب استارتاپ و کارآفرینی برای ترجمه: Pivot to Win

نويسنده: Jordan Babineaux
ناشر: Oskie Press
زمان انتشار: February, 2021
تعداد صفحه‌ها: 214 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 48000 کلمه

تغییرات بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزانه ما هستند. این تغییرات همه جنبه‌های زندگی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهند و بر کسب‌وکار و عملکردشان نیز تاثیر می‌گذارند. در این شرایط بسیار مهم است که افراد به ویژه صاحبان کسب‌وکارها بتوانند با چالش‌ها مقابله کنند و مسیر جدیدی را در پیش بگیرند.

افراد با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرند از لحاظ ذهنی بتوانند در شرایط مختلف و هنگام مواجهه با چالش‌ها مسیر خود را تغییر دهند، همچنین متوجه می‌شوند چرا تغییر مسیر از عوامل موفقیت محسوب می‌شود و در نهایت می‌توانند از تغییرات به نفع خودشان استفاده کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب استارتاپ و کارآفرینی برای ترجمه: Just Go With It

نويسنده: Mandy Gilbert
ناشر: Lioncrest Publishing
زمان انتشار: January, 2021
تعداد صفحه‌ها: 176 صفحه
امتیاز آمازون: 4/9 از 5
حجم تقریبی: 40000 کلمه

این کتاب راهنمای کاملی برای کارآفرینان است تا بتوانند با سختی‌ها و مشکلات مسیر کارآفرینی مقابله کنند. افرادی که به تازگی در مسیر کارآفرینی قدم گذاشته‌اند و همچنین کارآفرینان باسابقه می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند. علاوه بر این، همه می‌دانیم کارآفرینی مسیری است که چالش‌های فراوانی دارد و همین باعث می‌شود کارآفرین‌ها به طور تمام وقت مشغول انجام فعالیت‌های کاری‌شان باشند. این قضیه مشکلات زیادی را برای زندگی خانوادگی‌شان ایجاد می‌کند. افراد با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرند که بین زندگی شخصی و کاری خود تعادل برقرار کنند و به خاطر کارآفرینی آرامش زندگی‌شان را از بین نبرند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب استارتاپ و کارآفرینی برای ترجمه: Creating Startup Junkies

نويسنده: Jeff Amerine، Jeff D Standridge
ناشر: High Point Publishers
زمان انتشار: January, 2021
تعداد صفحه‌ها: 192 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

این کتاب به مخاطبانش کمک می‌کند تا اکوسیستم کارآفرینانه پایداری را در مکان‌هایی ایجاد کنند که کسی توقعش را ندارد. در بسیاری از مناطق استعدادها و افرادی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد اکوسیستم کارآفرینانه استفاده کرد. همچنین در این کتاب به اطلاعات و ابزاری اشاره شده است که به افراد کمک می‌کند تیم استارتاپی خود را تشکیل دهند و جامعه‌شان را متحول کنند. افراد با مطالعه کتاب Creating Startup Junkies با موارد زیر آشنا می‌شوند:

  • چهار رکن اساسی ایجاد اکوسیستم پایدار و نحوه به کارگیری آن‌ها در جامعه خود
  •  چگونه جوامع دیگر از این ارکان استفاده کردند و اکوسیستم استارتاپی پایداری را در منطقه‌شان ایجاد کردند
  • از بوم ایجاد اکوسیستم استارتاپی برای تعیین میزان موفقیت‌شان استفاده کنند و در بلندمدت به موفقیت برسند
  • با داستان‌ها و ابزارهایی آشنا می‌شوند که به آن‌ها انگیزه می‌دهد و باعث موفقیت‌شان می‌شود

برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب استارتاپ و کارآفرینی برای ترجمه: Friday Forward

ترجمه شده

نويسنده: Robert Glazer
ناشر: Simple Truths
زمان انتشار: September, 2020
تعداد صفحه‌ها: 140 صفحه
امتیاز آمازون: 4/9 از 5
حجم تقریبی: 28000 کلمه

نویسنده این کتاب Robert Glazer، یکی از بهترین رهبران کسب‌وکار در سراسر جهان است. او معتقد است همه اعضای یک تیم نسبت به یک دیگر مسئول هستند. برای اینکه افراد بتوانند به یک دیگر انگیزه دهند و از هم حمایت کنند باید بهترین باشند. در این کتاب، نویسنده 52 داستان واقعی را بیان می‌کند که به افراد انگیزه می‌دهد و باعث می‌شود بهترین عملکرد خود را در یک تیم داشته باشند.

محتوای کتاب Friday Forward به شما کمک می‌کند که برنامه‌ای هدفمند برای صبح جمعه خود داشته باشید و بر اساس آن بتوانید هفته آتی خود را با انگیزه، هدفمند و با نشاط سپری کنید. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که از ناحیه امن خود خارج شوید و توانایی‌های بالقوه‌تان را بالفعل کنید. جالب است بدانید مواردی که رابرت در این کتاب مطرح کرده است، ابتدا برای اعضای تیم خودش اجرا شده‌اند سپس مورد استفاده بیش از 200 هزار رهبر در سراسر جهان قرار گرفته‌اند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب استارتاپ و کارآفرینی برای ترجمه: Get It Done

نويسنده: Dr. Rose Emily Lorenzo
ناشر: Rose Emily Lorenzo
زمان انتشار: August, 2020
تعداد صفحه‌ها: 118 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 22000 کلمه

نویسنده این کتاب بیش از سی سال است که در زمینه کارآفرینی فعالیت می‌کند و به خوبی با ویژگی‌های فعالیت در این حوزه آشنایی دارد. او در این سال‌های طولانی افرادی را ملاقات کرده‌است که ایده‌های فوق‌العاده‌ای داشته‌اند اما نمی‌دانستند باید از کجا شروع کنند. به همین خاطر تصمیم گرفت کتاب Get It Done را بنویسد تا به افرادی که ایده‌های خوبی دارند کمک کند کسب‌وکار خودشان را برپا کنند و بتوانند نقطه شروع را پیدا کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب استارتاپ و کارآفرینی برای ترجمه: How to Make Virtual Teams Work

ترجمه شده

نويسنده: Robert Glazer
ناشر: Simple Truths
زمان انتشار: July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 61 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

امروزه اکثر نیروهای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا به صورت دور کاری وظایف خود را انجام می‌دهند. اما خوب است بدانید، در کنار مزایای زیادی که دور کاری دارد، دارای معایبی نیز هست. این کتاب به مدیران کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها آموزش می‌دهد بتوانند بر نیروهای دور کار خود تاثیر بگذارند، آن‌ها را با ارزش‌های سازمان‌شان آشنا کنند، با کارکنان خود به خوبی ارتباط بر قرار کنند و بتوانند از حداکثر پتانسیل نیروهای کارکنان‌شان برای پیشبرد اهداف شرکت استفاده کنند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب استارتاپ و کارآفرینی برای ترجمه: The Self-Managing Company

نويسنده: Dan Sullivan
ناشر: Author Academy Elite
زمان انتشار: July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 78 صفحه
امتیاز آمازون: 4/3 از 5

هر کارآفرین بلندپروازی در این جهان دوست دارد شرکتی داشته باشد و آن را به خوبی اداره کند. این کتاب به این کارآفرین‌ها کمک می‌کند تا به خواسته خود دست پیدا کنند. هشت قاعده در کتاب The Self-Managing Company مطرح شده است و به کارآفرین‌ها و مدیران شرکت‌ها مسیر رسیدن به موفقیت‌های بزرگ روزانه را برای 25 سال آینده نشان می‌دهد. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب استارتاپ و کارآفرینی برای ترجمه: Startups in Action

ترجمه شده

نويسنده: JP Silva
ناشر: Apress
زمان انتشار: June, 2020
تعداد صفحه‌ها: 143 صفحه
امتیاز آمازون:
حجم تقریبی: 31300 کلمه

بنیانگذاران استارتاپ‌ها در سال‌های اولیه برپایی کسب‌وکارشان با سختی‌های زیادی مواجه می‌شوند و اگر در همان سال‌های اولیه نتوانند بر چالش‌ها و مشکلات‌ غلبه کنند، با شکست مواجه می‌شوند و همه چیز را از دست خواهند داد. یکی از راه‌های مقابله با این سختی‌ها این است که بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها سر گذشت شرکت‌های موفق را مطالعه کنند و بنا به شرایط خودشان از آن‌ها درس بگیرند.

کتاب Startups in Action منبع خوبی محسوب می‌شود تا افراد بتوانند با تاریخچه، تصمیمات کلیدی و دلایل موفقیت شرکت‌های بزرگ جهانی آشنا شوند. همین قضیه می‌تواند فرایند تصمیم‌گیری در شرایط بحرانی را برای آن‌ها ساده‌تر کند و باعث موفقیت‌شان شود. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب استارتاپ و کارآفرینی برای ترجمه: The 20% Rule

نويسنده: Catherine Gladwyn
ناشر: The Book Refinery
زمان انتشار: July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 164 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

این کتاب به مخاطبانش کمک می‌کند تا بتوانند کسب‌وکار مطمئن، با دوام و سودآوری برای خود به وجود آورند. Catherine Gladwyn، نویسنده کتاب The 20% Rule، خودش صاحب کسب‌وکاری است و پس از گذراندن شرایط بحرانی و سخت تصمیم گرفته بر اساس تجربیات شخصی خود این کتاب را بنویسد و مواردی که یاد گرفته‌است را در اختیار همه قرار دهد. او به عنوان منتور و مربی کسب‌وکار نیز فعالیت می‌کند و طی این سال‌ها تجربیات زیادی نیز از این طریق به دست آورده‌است که در نوشتن این کتاب به او کمک کرده‌اند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب استارتاپ و کارآفرینی برای ترجمه: Lean Analytics

نويسنده: Philip Small
ناشر: Independently published
زمان انتشار: March, 2020
تعداد صفحه‌ها: 156 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5

این کتاب مخصوص مدیرانی است که می‌خواهند مشتری‌های بالقوه را به یکی از طرفداران محصولات خود تبدیل کنند، با کمترین هزینه به اهداف کسب‌وکار خود برسند، موفقیت‌های زیادی به دست آورند و با استراتژی‌های مبتکرانه استارتاپ خود را به موفقیت برسانند. برای رسیدن به این اهداف باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • دقیقا از نیاز مشتری خود آگاه شوید و بدانید او به چه چیزی نیاز دارد.
  • در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کمینه محصول پذیرفتنی را ایجاد کنید.
  • از اطلاعات موجود برای ایجاد بهترین استراتژی برای کسب‌وکارتان استفاده کنید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Lean and Agile

نويسنده: Steven Branson
ناشر: Independently published
زمان انتشار: January, 2020
تعداد صفحه‌ها: 189 صفحه
امتیاز آمازون: 4/5 از 5
حجم تقریبی: 48100 کلمه

این کتاب مخصوص افرادی است که می‌خواهند کسب‌وکاری موفق راه‌اندازی کنند، سود زیادی کسب کنند و مشتری‌هایی وفادار داشته باشند. در این کتاب روش‌های ناب و هوشمندانه‌ای آموزش داده می‌شود. این روش‌ها به مدیران کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا بتوانند کارمندانی با انگیزه داشته باشند و با سرعت بیشتری کسب‌وکارشان را گسترش دهند. در نهایت این عوامل منجر به کسب حاشیه سود مطمئن و رضایت مشتری می‌شوند. مطالعه این کتاب می‌تواند تاثیر زیادی بر عملکرد مثبت کسب‌وکارها بگذارد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Hack Your Startup

ترجمه شده

نام نويسنده: Dan Soh
ناشر: Independently published
زمان انتشار: April, 2020
تعداد صفحه‌ها: 59 صفحه
امتیاز آمازون:

این کتاب با مطالب کوتاه و مفیدش به افرادی که قصد برپایی کسب‌وکار جدیدی را دارند کمک می‌کند که شروعی ناب داشته باشند. در حقیقت به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کند تا برای شروع، بهینه عمل کنند و منابع‌شان را هدر ندهند. روشی که در کتاب Hack Your Startup به صاحبان کسب‌وکارها پیشنهاد می‌شود، برون‌سپاری کردن فعالیت‌های ابتدایی‌شان است و به مدیران نشان می‌دهد که امکان برون‌سپاری کردن کدام قسمت از فعالیت‌هایشان وجود دارد. نکته خوبی که در این کتاب وجود دارد این است که وقتی به مخاطب می‌گوید قسمتی از این فعالیت‌تان را برون‌سپاری کنید، دلیل آن را نیز بیان می‌کند. همین امر می‌تواند به فرایند تصمیم‌گیری مدیران کمک زیادی بکند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Digital Business

نام نويسنده: Gloria Jubi و Paul Odame
ناشر: Litmux.com
زمان انتشار: May, 2020
تعداد صفحه‌ها: 72 صفحه
امتیاز آمازون:

این کتاب کم حجم و جذاب به ما می‌گوید که هر یک از ما می‌توانیم یک کارآفرین باشیم به شرط آن‌که بدانیم در کدام زمینه استعداد و علاقه داریم، در این صورت می‌توانیم کسب‌وکاری دیجیتالی پیرامون موضوع مورد علاقه‌مان به وجود آوریم. با وجود این‌که بر پایی کسب‌وکار دیجیتالی موفق به تلاش زیاد، بازاریابی مناسب و اقداماتی دیگر نیاز دارد ولی اگر همین حالا شروع کنید و خلاقیت را با استراتژی بلند مدت همراه کنید، مطمئنا به نتایج فوق‌العاده‌ای دست خواهید یافت. این کتاب راهنمای خوبی است برای افرادی که قصد دارند کسب‌وکار خودشان را راه‌اندازی کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Principles to Grow Your Business Like Amazon

نويسنده:  Steve Anderson, Karen Anderson
ناشر: Morgan James Publishing
زمان انتشار: September, 2019
تعداد صفحه‌ها: 262 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5

این کتاب شامل مطالب و نکاتی است که Jeff Bezos مدیر ارشد اجرایی شرکت آمازون در اختیار سهامداران این شرکت قرار داده و در آن‌ها بیان کرده چرا، چه زمانی، چگونه، چه نوع ریسک‌هایی انجام داده که سبب موفقیت و پیشرفت شرکت آمازون شده‌اند. او معتقد است ریسک‌هایی دقیق، حساب شده و با استراتژی‌هایی خاص عوامل موفقیت شرکت آمازون هستند. اما این ریسک کردن‌ها می‌توانند بسیار هزینه‌بر باشند اگر افراد ندانند چگونه از آن‌ها برای موفقیت خود استفاده کنند. صاحبان کسب و کارها می‌توانند با بهره‌گیری از تجربیات Jeff Bezos در این کتاب کسب و کار خود را رونق ببخشند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Shut Up and Listen!

ترجمه شده

ناشر: HarperCollins Leadership
زمان انتشار: September 2019
تعداد صفحه‌ها: 192 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5

براي کارآفريناني که آماده‌ي دست‌يابي به موفقيت بعدي خود هستند و مي‌خواهند مانند تيلمان فرتيتا (Tilman Fertitta) تبديل به يک ميلياردر شوند، اين کتاب پيشنهاد مي‌شود. تيلمان در اين کتاب اصول کارآفريني را که حاصل تجربه‌هاي خودش است را در ميان مي‌گذارد. او همچين معقتد است که ارائه‌ي خدمات بسيار مهم‌تر است. مهم نيست که کسب و کارتان در چه زمينه‌اي است. با  اين کتاب در مي‌يابيد که هرچه کيفيت خدماتي که ارائه مي‌دهيد بهتر باشد، سريع‌تر پيشرفت مي‌کنيد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

مراحل ترجمه کتاب

برای ترجمه کتاب چه کار‌هایی باید انجام داد؟

  پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Tribe of Millionaires

نام نويسندگان: David Osborn & Pat Hiban with Mike McCarthy & Tim Rhode
ناشر: GoBundance
زمان انتشار: July 2019
تعداد صفحه‌ها: 192 صفحه
امتیاز آمازون: 4/9 از 5

نويسندگان در اين کتاب هم از تجربه‌هاي ديگران و هم راهنمايي‌هايي در زمينه‌ي پيشرفت در کسب و کار صحبت کرده است. اين کتاب به خوانندگان 6 درس مهم از قدرت افرادي که در کنار ما زندگي مي‌کنند و باعث تغيير مي‌شوند مي‌دهد. افرادي مانند ايتان مارتينز (Ethan Martinez) که پس از دريافت دعوت‌نامه‌اي مرموزانه پس از مرگ پدرش، سفري را نه تنها براي حفظ کسب و کارش بلکه براي کشف گذشته‌ي خودش شروع مي‌کند. اين کتاب در کنار داستان‌‌گونه بودنش علاوه بر اين‌که شما را سرگرم خواندنش مي‌کند بلکه نکته‌هاي مهمي را درباره‌ي کارآفريني و کسب و کار بيان مي‌کند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Trillion Dollar Coach

ترجمه شده

نام نويسنده: Eric Schmidt
ناشر: Harper Business
زمان انتشار: April 2019
تعداد صفحه‌ها: 240 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5

Eric Schmidt نويسنده اين کتاب که خود يکي از مديران اجرايي گوگل بوده سعي داشته با جمع‌آوري تجربيات يکي از بهترين رهبران سازماني، کمک بزرگي به افراد علاقه‌مند به حوزه مديريت و رهبري بکند و آن‌ها را با اصول برجسته رهبري آشنا کند. اين کتاب درباره زندگي‌ Bill Campbell رهبر اسطوره‌اي گوگل است. او نقش موثري در رشد و پيشرفت شرکت‌هايي همچون گوگل و اپل ايفا کرد و توانست به رهبري تريليون دلاري تبديل شود. در اين کتاب Eric Schmidt به بررسي راز موفقيت او مي‌پردازد و افراد را با ديدگاه‌ها و نگرش‌هاي وي به خوبي آشنا مي‌کند. او همچنين اصول و تجربيات اين رهبر اسطوره‌اي را در اختيار همگان قرار مي‌دهد، اصول و تجربياتي که افراد با به کاربردن آن‌ها در زندگي مي‌توانند ديدگاهي بلند مدت نسبت به مسائل پيدا کنند. همان ديدگاهي که به مديران کمک مي‌کند تا عملکردي بهتر و فرهنگ سازماني موثرتري را در سازمان به جريان درآورند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Limitless


نام نويسنده: Laura Gassner Otting
ناشر: Ideapress Publishing
زمان انتشار: April 2019
تعداد صفحه‌ها: 125 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5
حجم تقریبی: 41300 کلمه

زندگي بدون محدوديت خواست قلبي هر انساني است؛ محدوديت‌هايي از قبيل نظريات منفي اطرافيان، امواج نا‌اميد کننده و در کل همه مواردي که مانع حرکت ما به سمت اهدافمان مي‌شود. در اين کتاب مخاطب با نحوه برخورد با اين محدوديت‌ها آشنا مي‌شود و همين طور ياد مي‌گيرد که چگونه
• نسبت به نظرات بي‌اهميت، بي‌توجه باشد
• مسير رسيدن به اهداف را با دقت و انرژي دنبال کند
• به بهترين حالت ممکن زندگي کند
علاوه بر اين مخاطب با تعريف جديدي از موفقيت آشنا مي‌شود، تعريفي متفاوت با تعاريف هميشگي. Laura Gassner براي نوشتن اين کتاب به تحقيق و بررسي روي کارآفرينان و رهبران زيادي پرداخته، با آن‌ها معاشرت کرده و از اصلي‌ترين دغدغه‌هاي آن‌ها آگاه شده‌است و درنهايت با ارائه راه حل‌هايي سعي کرده مشکلات آن‌ها را از بين ببرد و براي رسيدن به نتايج عالي به آن‌ها کمک کند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

هزینه ترجمه کتاب چقدر است؟

هزینه‌های ترجمه کتاب را می‌توان مدیریت کرد.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Nine Lies About Work

ترجمه شده

نام نويسنده: Marcus Buckingham
ناشر: Harvard Business Review
زمان انتشار: April 2019
تعداد صفحه‌ها: 256صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5

هرآنچه درباره محيط کار و کار کردن مي‌دانيد را فراموش کنيد و با دروغ‌ها و باورهاي غلطي که در محيط کار وجود دارد آشنا شويد. اين کتاب به مديران و رهبران چگونگي تشخيص اين دروغ‌ها و نحوه برخورد با آن‌ها را آموزش مي‌دهد. رهبران بايد بدانند که تفکر بالا به پايين عامل اصلي ايجاد ريا و دروغ در محيط‌ کار مي‌شود و راه حل اين مشکل ايجاد محيطي سرشار از اعتماد است‌. ايجاد چنين محيط کاري آرماني بستگي به قابليت مديران و رهبران در اداره کردن سازمان و ميزان توانايي آن‌ها در تشخيص دروغ‌هاي سازماني دارد. پس مديران بايد از همين حالا توانايي تشخيص اين دروغ‌ها را در خود تقويت کنند و راه‌هاي مقابله با آن را به خوبي ياد بگيرند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Monetizing Innovation

ترجمه شده

نويسنده: Madhavan Ramanujam, Georg Tacke
ناشر: Wiley
زمان انتشار: May, 2016
تعداد صفحه‌ها: 256 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5

امروزه شرکت‌ها برای کسب درآمد به ابتکار و نوآوری زیادی نیاز دارند. کسب و کارها این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و زمان و هزینه زیادی را صرف طراحی و تولید محصولات‌شان می‌کنند. اما 72 درصد از این خلاقیت‌ و نوآوری‌ها به سود مالی نمی‌رسند و با شکست مواجه می‌شوند. بسیاری از مدیران کسب و کارها این شکست را قبول کرده‌اند و معتقدند هر کسب و کاری ضرر و زیان خودش را دارد. اما مطالب این کتاب این حرف را قبول ندارند و راهکارهایی ارائه می‌دهد که از چنین شکست‌هایی جلوگیری کند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: The Visual MBA

ترجمه شده

ناشر: Houghton Mifflin Harcourt
زمان انتشار: April 2019
تعداد صفحه‌ها:208 صفحه
امتیاز آمازون: 4/5 از 5

Jason Barron دوره‌هاي زيادي را در مدارس کسب‌ و کار گذرانده است. وي از همان ابتدا سعي داشته پس از به اتمام رساندن هريک از دوره‌ها، دستاوردها و دانشي را که طي آن دوره کسب کرده يادداشت کند. اکنون مجموعه يادداشت‌هاي او تبديل به کتابي پر محتوا و ارزشمند در زمينه کسب و کار شده‌است. مطالعه اين کتاب براي همه افرادي که قصد دارند وارد مدارس کسب وکار شوند و يا اکنون درحال تحصيل در چنين مدارسي هستند مفيد خواهد بود. حتي افرادي نيز که هميشه مي‌خواستند بدانند MBA چيست و در دوره‌هاي آن چه مواردي آموزش داده مي‌شود با خواندن اين کتاب به جواب پرسش‌هاي خود خواهند سرسيد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: The Purpose Path

نويسنده: Daniel Rondberg
نناشر: St. Martin’ s Essentials
زمان انتشار: April 2019
تعداد صفحه‌ها: 256 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5
حجم تقریبی: 52000 کلمه

بسياري از شرکت‌هاي موفق جهان ازجمه گوگل، اپل و ديزني تنها به دنبال سود و منفعت خود نيستند بلکه اصلي‌ترين عامل موفقيت و بقاي آن‌ها اين است که مي‌خواهند به اهداف منحصربه‌فرد خود برسند. همان هدفي که باعث به وجود آمدن چنين شرکت‌هايي مي‌شود؛ هدفي فراتر از سود و منفعت مالي. خواننده با مطالعه اين کتاب ياد مي‌گيرد که چگونه خود را کشف کند و به ويژگي‌هاي خود پي ببرد تا بتواند اهداف عالي براي زندگي خود تعيين کند. همان اهدافي که تضمين‌کننده موفقيت و بقاي شرکت‌هايي همچون گوگل و اپل شده‌اند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Keep Going

ترجمه شده

نام نويسنده: Austin Kleon
ناشر: Workman Publishing Company
زمان انتشار: April 2019
تعداد صفحه‌ها:224 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5

اصول بيان شده در اين کتاب مي‌تواند به هر فردي که قصد دارد زندگي پرمعني و پربازدهي داشته باشد کمک کند. افرادي که از زندگي يک‌نواخت خود خسته شده‌اند و قصد دارند خلاقيت خود را افزايش دهند حتما اين کتاب به آن‌ها کمک مي‌کند و راهکارهاي مفيدي در اختيارشان قرار مي‌دهد. با مطالعه اين کتاب به نکته بسيار مهمي پي مي‌بريم و آن نکته اين است که نبايد در زندگي مدام به دنبال انجام کاري خارق‌العاده باشيم. بعد از به اتمام رساندن مطالعه اين کتاب معني اين سخن گابريل گارسيا مارکز نويسنده مشهور کلمبيايي را بهتر درک مي‌کنيم: ماموريت ما اين است که جهان را بهتر از آنچه تحويل گرفته‌ايم، تحويل بدهيم. خواه با فرزندي خوب يا باغچه‌اي سرسبز، اگر فقط يک نفر با بودن ما ساده‌تر نفس کشيد يعني در زندگي موفق شده‌ايم. چنين برداشت‌هايي از جملات اين کتاب ما را در هرچه بهتر طي کردن مسير زندگي خود ياري مي‌دهد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: Startup opportunities

ترجمه شده

نام نويسنده: Sean Wise , Brad Feld
ناشر: FG Press
زمان انتشار: March 2015
تعداد صفحه‌ها:220 صفحه
امتیاز آمازون: 4/9 از 5

امي ويلکينسون در اين کتاب به شش مهارت کارآفرينان شگفت‌انگيز مي‌پردازد. ويلکينسون اين مهارت‌ها را بر پايه پنج دکتر سين وايز در معرفي کتاب خود مي‌نويسد: «امسال بيش از پنج ميليون کارآفرين يک سرمايه‌گذاري جديد را آغاز مي‌کنند. بسياري از آن‌ها معتقدند ايده‌ آن‌ها يکي از بزرگترين ايده‌هاي جذاب جهاني خواهدشد. اما تعداد کمي از اين استارتاپ‌ها به پنج سالگي مي‌رسند، تعداد بسيار کمتري به ده سالگي مي‌رسند و از اين ميان استارتاپ‌هايي که جهاني مي‌شوند بسيار کمتر هستند. اين کتاب راهنمايي عملي براي ارزيابي ايده کسب‌وکار است.» وايز و همکارش براي نوشتن اين کتاب بيست سال مطالعه ميداني داشته‌اند، بيش از سي هزار زمينه کاري را بررسي کرده‌اند و در راه‌اندازي بيش از پانصد استارتاپ شرکت کرده‌اند. اکنون دو نفر از پيشروترين سرمايه‌گذاران آمريکا تجربه خود را به اشتراک گذاشته‌اند. افرادي که اين کتاب را به زبان انگليسي مطالعه کرده‌اند، معتقدند دسته‌بندي مطالب جذاب بوده و براي شروع کارشان انگيزه گرفته‌اند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: The Start-Up J Curve

ترجمه شده

نويسنده: Daniel Rondberg
نام نويسنده: Howard Love
ناشر: Greenleaf Book Group Press
زمان انتشار: August 2016
تعداد صفحه‌ها: 288 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5

هاوارد لاو بيش از 35 سال در زمينه استارتاپ‌ها کار کرده‌است. او هم‌بنيان‌گذار بيش از پانزده استارتاپ و سرمايه‌گذار رشد اوليه بيش از پنجاه استارتاپ بوده‌است. لاو در اين کتاب نشان مي‌دهد که اگر شما به عنوان يک کارآفرين الگوهاي موفقيت تصادفي و غيرقابل پيش‌بيني داريد، اگر مدام بايد با چالش‌ها، تغييرات و تصميم‌هاي ناگهاني روبه‌رو شويد، راه را اشتباه رفته‌ايد. او معتقد است الگوي رشد و توسعه همه شرکت‌هاي بزرگ يکسان است. لاو اين الگو را در يک منحني J شکل و در شش مرحله توضيح مي‌دهد. وي همچنين چگونگي اجتناب از ممشکلات و مراحل خاصي که براي اطمينان از موفقيت مي‌توانيد انجام دهيد را مشخص مي‌کنيد. در اين کتاب جايگاه واقعي خود در مسير رشد و پيشرفت را تشخيص مي‌دهيد، مي‌آموزيد با تمرکز بر موارد مهم‌تر، در زمان و هزينه‌هايتان صرفه‌جويي کنيد، مي‌آموزيد چگونه ايده اوليه‌تان را به محصولي موفق تبديل کنيد، درمورد چالش‌هاي شخصي کارآفرينان و چگونگي روبه‌رويي با آن‌ها آموزش مي‌بينيد و مي‌آموزيد چگونه شانس موفقيتتان را افزايش دهيد. لاو روش فوق‌العاده‌اي براي ترکيب نمونه‌هاي دنياي واقعي با توصيه‌هاي عملي کارشناسانه دارد که موجب مي‌شود دنبال کردن توصيه‌هايش ساده‌تر شود. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کارآفرینی و استارتاپی برای ترجمه: The startup evolution curve

نام نويسنده: Donatas Jonikas
ناشر: April 2017
زمان انتشار: April 2017
تعداد صفحه‌ها: 338 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5
حجم تقریبی: 140000 کلمه

دکتر دوناتاس جونيکاس منحني تکامل ايده استارتاپ به کسب‌وکاري سودآور را به عنوان دستورالعملي براي بازاريابي استارتاپ‌ها نوشته‌است. وي معتقد است اين کتاب براي مطالعه در يک روز نوشته نشده بلکه مانند دستورالعملي است که هر کارآفرين بايد آن را روي ميزش داشته‌باشد و در مواقع مختلف به آن مراجعه کند. اين کتاب 35 درس جامع درمورد بازاريابي استارتاپ‌ها را آموزش مي‌دهد. جونيکاس راه‌کارهاي عملي و روشني براي مراحل مختلف استارتاپ ارائه مي‌دهد؛

  • چه بايد بکنيد و چرا
  • مراحل عملياتي و نحوه انجام
  • نمونه‌هايي از دنياي واقعي که از اين شيوه استفاده کرده‌اند
  • منابع مطالعاتي
  • فراوان قالب‌هاي آماده براي صرفه‌جويي در زمان

برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

در این مطلب سعی کردیم، مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند و جدید حوزه کارآفرینی و استارتاپ‌ها را برای ترجمه به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید کتابی ترجمه شده به اسم خودتان داشته‌باشید می‌توانید از این لیست یا هر لیست دیگری، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید، فایل کتاب انگلیسی را از وب‌سایت‌های فروش کتاب الکترونیکی تهیه کنید و برای کارشناسان ما در تلگرام ارسال کنید.

کتاب بررسی می‌شود و زمان و هزینه لازم برای ترجمه به شما اعلام می‌شود. در نظر داشته‌باشید تخمین هزینه و زمان مورد نیاز برای ترجمه صرفا از روی فایل کتاب انگلیسی امکان پذیر است و در غیر این صورت از اعلام قیمت معذوریم. علاوه بر ترجمه کتاب، می‌توانید سایر امور مانند صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتابتان به تعداد دلخواه را هم به آقای مترجم بسپارید.

مطالب مرتبط