معرفی بهترین آهنگ های عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

آهنگ‌های عاشقانه انگلیسی همیشه جز پر طرفدارترین سبک آهنگ‌ها بوده اند. ریتم اکثر آن‌ها دل‌نشین و آرام است. این سبک آهنگ را عموم افراد و به خصوص ما ایرانی‌ها بیشتر می‌پسندیم چون به حال و هوای موسیقی آرام فارسی کمی نزدیک‌تر است.

آیا تا کنون به تقوت زبان انگلیسی با آهنگ فکر کرده‌اید؟ آیا چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ بسیاری از مدرسان زبان انگلیسی بر تقویت زبان انگلیسی با استفاده از آهنگ تاکید دارند. ولی آیا صرفا با گوش دادن به آهنگ می‌توان انتظار داشت که زبانمان خوب شود؟

طراحی آهنگ‌های عاشقانه انگلیسی به گونه‌ای است که بیشتر از‌ سایر آهنگ‌ها می‌توان با آن‌ها ارتباط برا قرار کرد. در بحث یادگیری‌ زبان با آهنگ اشاره کردیم که احساسات و عواطف وجود در متن و ریتم آهنگ‌ها ما تا به حد زیادی درگیر خود می‌کنند که همین مورد یکی از اصول مهم برای حفظ آهنگ است. گوش کردن به آهنگ‌های عاشقانه هر یک به تنهایی حجم زیادی از احساس و عاطفه را به انتقال می‌دهند که این یک ویژگی مثبت برای سریع‌تر شدن فرایند حفظ آهنگ انگلیسی است. همچنین این ویژگی‌ها باعث می‌شود آهنگ‌های عاشقانه برای تقویت زبان انگلیسی مناسب‌تر باشند.

مجموع این ویژگی‌ها باعث شده که آهنگ های عاشقانه خارجی به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یادگیری و حفظ تبدیل شوند. در ادامه مجموعه‌ای از بهترین‌ آهنگ‌های عاشقانه برای تقویت زبان انگلیسی را به شما معرفی می‌کنیم. برای مشاهده متن کامل آهنگ به همراه خود آهنگ و همچنین کلمات و نکات کاربردی مربوط به آهنگ فقط کافی است روی دکمه متن آهنگ کلیک کنید.

آهنگ عاشقانه when I need you  از Leo Sayer

لئو سایر (Leo Sayer) خواننده‌ای قدیمی و اصالتاً اهل انگلستان است. آهنگ when I need you  یکی از بهترین و معروف‌ترین ترانه‌های آقای Sayer است که در سال 1977 منتشر شده و توسط چند خواننده دیگر مثل  Celine Dion وAlbert Hammond بازخوانی شده است. این آهنگ به دلیل ریتم آرامی که دارد برای زبان‌آموزان سطح متوسط و مبتدی گزینه مناسبی است.

آهنگ عاشقانه معروف love story از Taylor swift

این آهنگ یکی از محبوب‌ترین کارهای خانم سویفت (swift) است. همان طور که از اسم آهنگ انتظار می‌رود آهنگ عاشقانه‌ای را روایت می‌کند که به نوعی اقتباس شده از داستان معروف عشق رمئو و ژولیت است.

این آهنگ ریتم آرامی دارد و برای زبان آموزان با سطح متوسط مناسب است. love story که در سال 2008 منتشر شده است، آهنگی ازدومین آلبوم او به نام fearless است که جایزه چهار جایزه گرمی و بهترین آلبوم سال را به این خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی اختصاص داده است.

آیا می‌شه با آهنگ زبان یاد گرفت!!؟

در این ویدیوی 2 ساعته، یاد می‌گیرید چطور با آهنگ زبانتون رو تقویت کنید

آهنگ عاشقانه Like I Loved You از Brett Young

این آهنگ پاپ را خواننده آمریکایی برت یانگ (brett young) در سال 2017 خوانده است. او این آهنگ را با همکاری جس لی (Jesse Lee) نوشته و سروده است که توانسته از مارس 2018 به فروش 256000 نسخه در ایالات متحده برسد و موفقیت چشم‌گیری به دست آورد. متن این آهنگ وایتی از عشق بی حد و حصر را به تصویر می کشد. سطح این آهنگ به دلیل ریتم آرامی و قابل فهمی که دارد برای زبان‌آموزان متوسط و مبتدی مناسب است.

آهنگ عاشقانه و معروف For the rest of my life از maher zain

ماهر زین Maher Zain) ) یک خواننده سوئدی و تولیدکننده آثار موسیقی با هویت لبنانی است. آهنگ عاشقانه For the rest of my life از نخستین آلبوم وی به نام Thank You Allah، توانسته تا کنون محبوبیت زیادی را به دست آورد. ویدیوهای وی در یوتویوب در مجموع بیش از ۱۰ میلیون بازدید به خود جذب کرده‌است. از ویدیو‌های پر‌طرفداری که برای این آهنگ ساخته شد می‌توان به ویدیوی میکس این آهنگ با انیمیشن up اشاره کرد.

این آلبوم در نوامبر ۲۰۰۹ با مشارکت Awakening  Recordsمنتشر شد. مضون این آهنگ به طور کلی با احساسات تمام از خداوند به خاطری عشقی که به او داده تشکر می‌کند. این آهنگ ساده و دل‌نشین برای زبان‌آموزان سطح مبتدی مناسب است.

آهنگ عاشقانه Heal از tom Odell

تام اودل (Tom Odell) خواننده جوان انگلستانی است. او از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرده. آهنگ  healاز اولین آلبوم استودیویی او به نام Long Way Down در سال 2013 به سبک ایندی پاپ منتشر شد.

این آهنگ در فیلم If I Stay ، سریال تلویزیونی NCIS ، The Vampire Diaries و Elementary استفاده شده است. سطح این آهنگ برای زبان‌آموزان متوسط و بالاتر مناسب است.

آهنگ عاشقانه Faded از Alan Walker

آهنگ عاشقانه Faded تک‌آهنگی از هنرمند اهل نروژ آلن واکر (Alan Walker) است که در سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد. در ایجاد این ترانه، واکر از ترانه نو (Nova) اثر تهیه‌کننده موسیقی اهریکس (Ahrix) در سال ۲۰۱۳ الهام گرفته‌است. در حال حاضر موزیک ویدیو این آهنگ، هفدهمین ویدیوی پربازدید با 18 میلیون لایک در یوتیوب است. سطح آهنگ عاشقانه Faded برای زبان آموزان‌‌ سطح متوسط و بالاتر مناسب است.

آهنگ عاشقانه Send my love to your new love از Adele

این آهنگ عاشقانه پاپ از خواننده معروف انگلیسی ادل (Adele) است که در سال 2015 انتشار یافته و یکی از آهنگ‌های آلبوم معروف او به نام 25 است. آهنگ‌های عاشقانه خانم ادل  مجموعه ای از آهنگ های عاطفی، و گاها محزون است که نگاهی به درون و بیرون روابط عاشقانه دارد.
این آهنگ پنجمین آهنگ ادل بود که رتبه شماره ۱ را در نمودارهای Billboard’s Adult Contemporary به دست آورد. همچنین در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۶ به رتبه شماره ۸ در Hot 100 رسید. برای یادگیری این آهنگ به زبان‌آموزان سطح متوسط و بالاتر پیشنهاد می‌شود.

در این مطلب سعی کردیم مجموعه‌ای از آهنگ‌های عاشقانه انگلیسی برای تقویت زبان را به شما معرفی کنیم. متن هر آهنگ، خود آهنگ و همچنین کلمه‌های مورد استفاده از آن در قسمت «متن آهنگ» برای هر یک از این آهنگ‌ها در درسترس شماست. امیدواریم که بتوانید از این آهنگ‌ها استفاده کنید، لذت ببرید، آن‌ها را حفظ کنید و در کنار آن زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. تقویت زبان انگلیسی با آهنگ از لذت‌بخش‌ترین و ساده‌ترین روش‌های تقویت زبان است که مدرسان سرشناس زبان انگلیسی آن را تایید کرده‌‌اند.

مطالب مرتبط