معرفی کتاب های روانشناسی برای ترجمه

احتمالا بارها به این موضوع فکر کرده‌اید که برای تقویت رزومه خود، ارتقای برند شخصی، کسب درآمد یا دلایل دیگر، کتاب ترجمه کنید. دلایل مختلفی مثل نداشتن فرصت کافی و تسلط نداشتن به زبان و فن ترجمه بسیاری از افراد را از ترجمه کتاب باز می دارد.

راه چاره چیست؟

مجموعه آقای مترجم از صفر تا صد ترجمه و چاپ کتاب در کنار شماست. ترجمه کتاب مورد نظرتان را به ما بسپارید و بعد از آن به راحتی آن را با اسم خودتان چاپ کنید.

همچنین برای مراحل بعدی مثل صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتاب به تعداد دلخواه در کنار شما هستیم. پس از ترجمه کتاب، تمامی مراحل را برای شما انجام می‌دهیم.

یکی از مهم ترین مراحل ترجمه کتاب، انتخاب کتاب مناسب است. در این مطلب مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند در حوزه روانشناسی را به شما معرفی می‌کنیم که ارزش ترجمه کردن دارند.

گام بعدی، تهیه فایل کتاب است. وب‌سایت‌های متعددی کتاب را از سایت آمازون برای شما خریداری می‌کنند.

پس از انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه، از داخل لیست پیشنهادی ما یا هر کتاب دیگری، فایل کتاب مورد نظرتان را تهیه کنید و برای ترجمه و سایر امور به کارشناسان ما در تلگرام پیام بدهید.

در نظر داشته‌باشید که برای تخمین زمان و هزینه ترجمه کتاب، حتما فایل کتاب انگلیسی نیاز است و از روی تعداد صفحه‌ها نمی‌توان تخمین زد.

پیشنهاد کتاب‌های ترجمه نشده در حوزه روانشناسی

چرا ترجمه کتاب‌هاي حوزه روانشناسي را انتخاب کنيم؟

امروزه در تک‌تک لحظات زندگي خود به اطلاعات و توصيه‌هاي يک روانشناس نياز داريم. از کودکان 3 ساله تا افراد 93 ساله همگي براي سپري کردن هر مقطع مهم و حساس بايد از يک روانشناس کمک بگيرند. حتي اين روزها کارشناسان عامل موفقيت در زندگي شخصي را خودشناسي مي‌دانند که رسيدن به اين شناخت از طريق علم روانشناسي ميسر مي‌شود. پس بهتر است افراد با مطالعه کتاب‌هاي روانشناسي به تکنيک‌هاي اوليه و اصلي آن پي ببرند و از اين طريق کيفيت زندگي خود را بهبود ببخشند

اگر به دنبال ترجمه کتاب در حوزه روانشناسی هستید، کتاب‌های زیر می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

معرفی کتاب روانشناسی برای ترجمه: Empath and Narcissist

نويسنده: Mary Perlman
ناشر: Independently published
زمان انتشار: August, 2021
تعداد صفحه‌ها: 97 صفحه
امتیاز آمازون: 4/9 از 5
حجم تقریبی: 30000 کلم

این کتاب مخصوص افرادی است که دائما جذب آدم‌های نارسیست (خودشیفته) می‌شوند و به همین خاطر در روابط‌شان آسیب می‌بینند. چنین افرادی با مطالعه این کتاب می‌توانند با ویژگی‌های انسان‌های نارسیست آشنا شوند و از خودشان در برابر افراد خودشیفته مراقبت کنند. همچنین اگر با فرد نارسیستی در ارتباط بوده‌اند و در آن رابطه آسیب دیده‌‌اند، می‌توانند با خواندن کتاب Empath and Narcissist به شرایط عادی باز گردند و احساسات منفی‌شان نسبت به آن قضیه را کنترل کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: Cognitive Behavioral Therapy

نويسنده: The Mentor Bucket
ناشر: Darfam Publishing
زمان انتشار: June, 2021
تعداد صفحه‌ها: 175 صفحه
امتیاز آمازون: 4/5 از 5
حجم تقریبی: 40000 کلمه

برخی افراد هستند که همیشه اضطراب دارند و افکار منفی و نگران‌کننده روی زندگی شخصی و کاری‌شان تاثیر می‌گذارد، به همین خاطر نمی‌توانند پیشرفت کنند و با شکست و ناکامی مواجه می‌شوند. در نهایت نیز دست از تلاش کردن بر می‌دارند و دچار ناامیدی می‌شوند. این کتاب با به کارگیری روش درمانی CBT به چنین افرادی کمک می‌کند تا شرایط روحی خود را بهبود ببخشند و به زندگی عادی باز گردند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: The Uncontrollable Child

نويسنده: Matis Miller LCSW
ناشر: New Harbinger Publications
زمان انتشار: April, 2021
تعداد صفحه‌ها: 216 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5
حجم تقریبی: 74000 کلمه

هر پدر و مادری دوست دارد رابطه بسیار خوبی با فرزندش داشته باشد و او را به بهترین نحو تربیت کند اما برخی از کودکان رفتار و هیجانات شدیدی از خود نشان می‌دهند و همین امر باعث می‌شود پدر و مادرشان نتوانند با آن‌ها رابطه خوبی برقرار کنند. مطالعه کتاب The Uncontrollable Child برای این پدر و مادرها مناسب است تا فرزندشان را با روش‌های صحیح تربیت کنند.

این کتاب بر اساس روش‌ درمانی DBT به پدر و مادرها کمک می‌کند تا درک بهتری نسبت به رفتار فرزندشان داشته باشند و از این طریق آن‌ها را با مهربانی و اعتماد به نفس تربیت کنند و آرامش را در خانه‌شان برقرار کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: Soundtracks

نويسنده: Jon Acuff
ناشر: Baker Books
زمان انتشار: April, 2021
تعداد صفحه‌ها: 240 صفحه
امتیاز آمازون: 4/9 از 5
حجم تقریبی: 50000 کلمه

در دنیای امروزی افراد با مشکل «بیش از حد فکر کردن» مواجه شده‌اند. این کتاب مخصوص چنین افرادی است و به آن‌ها کمک می‌کند تا نگاه تازه‌ای به مشکل‌شان داشته باشند، آن را به خوبی بررسی کنند و شناخت کافی نسبت به آن پیدا کنند. همچنین افراد با مطالعه این کتاب برای مقابله با مشکل «بیش از حد فکر کردن» آماده می‌شوند و با برنامه‌ای ساده این مشکل‌شان را به نقطه قوت‌شان تبدیل می‌کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره کتاب Soundtracks ، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب روانشناسی برای ترجمه: How Big Is Your But?

نويسنده: Rene Brent
ناشر: The Publishing Circle
زمان انتشار: March, 2021
تعداد صفحه‌ها: 200 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5

این کتاب به افراد کمک می‌کند تا موانع موفقیت‌شان را مشخص کنند و دلیل دست نیافتن به اهداف‎‌شان را متوجه شوند. بسیاری از افراد نمی‌دانند چگونه باید احساسات و باورهای منفی‌شان را کنترل کنند، این کتاب به کمک آن‌ها آمده تا از دست احساسات منفی و باورهای غلط‌شان نجات پیدا کنند و مواردی که مانع رسیدن به موفقیت‌شان می‌شود را از بین ببرند. تمرین‌هایی که در این کتاب آموزش داده شده بسیار ساده هستند و افراد به راحتی می‌توانند آن‌ها را انجام دهند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: Anger Management

ترجمه شده

نويسنده: Judy Dyer
ناشر: Independently published
زمان انتشار: April, 2020
تعداد صفحه‌ها: 184 صفحه
امتیاز آمازون: 4/5 از 5
حجم تقریبی: 30200 کلمه

عصبانیت یکی از مواردی است که می‌تواند سلامت روحی و جسمی افراد را به خطر بیاندازد و آن‌ها را به فردی تنها و منزوی تبدیل کند. به همین خاطر اکثر کسانی که زود خشمگین می‌شوند، می‌خواهند چگونگی کنترل خشم را یاد بگیرند. اکنون کتاب Anger Management به کمک آن‌ها آمده است. همه افراد با هر سنی می‌توانند از اصولی که در این کتاب مطرح شده استفاده کنند و زندگی‌شان را سرشار از شادی و لذت کنند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 معرفی کتاب روانشناسی برای ترجمه: Step Back

نويسنده: Joseph L. Badaracco
ناشر: Harvard Business Review Press
زمان انتشار: July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 176 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5
حجم تقریبی: 25800 کلمه

اکثر افراد آرزو می‌کنند که ای کاش زمان کافی داشتند تا درباره تصمیمات کوچک و بزرگ زندگی‌شان بیشتر فکر می‌کردند و می‌توانستند بهتر تصمیم‌گیری کنند. آن‌ها می‌گویند کاش مشغله‌های‌مان کمتر بود تا با آرامش خیال و فرصت بیشتری درباره مسائل فکر می‌کردیم. اما زندگی پر مشغله امروزه به ما اجازه نمی‌دهد که بتوانیم به عقب برگردیم و تصمیمات گذشته‌مان را اصلاح کنیم یا بتوانیم زمان بیشتری را صرف فکر کردن به مسائل و مشکلات‌مان کنیم.

Joseph L. Badaracco، نویسنده این کتاب و استاد دانشگاه مدرسه کسب‌وکار هاروارد به ما می‌گوید برای اینکه بتوانیم به خوبی فکر کنیم لازم نیست حتما در آرامش کامل باشیم و زمان‌مان آزاد باشد بلکه می‌توانیم در روزهای شلوغ و پر از خستگی‌مان نیز به خوبی درباره مسائل و مشکلات‌مان فکر کنیم. چرا که در این مواقع به مشکلات‌مان از زاویه دیگری نگاه می‌کنیم، می‌توانیم به خوبی متوجه احساسات‌مان بشویم و بر سختی‌های‌ زندگی‌مان تمرکز کنیم.

مخاطبان با مطالعه این کتاب می‌توانند یاد بگیرند که در هر شرایطی به خوبی فکر کنند و بهترین مسیر را برای زندگی‌شان انتخاب کنند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: ANXIETY IN RELATIONSHIP

نويسنده: Laurance Rosemberg
ناشر: Independently published
زمان انتشار: August, 2020
تعداد صفحه‌ها: 179 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5
حجم تقریبی: 46800 کلمه

این کتاب راهنمایی گام به گام برای زوج‌ها است تا بتوانند رابطه‌ خوبی تشکیل دهند و بر اضطراب، ترس، حسادت و دلبستگی بیش از اندازه‌شان غلبه کنند. افراد با مطالعه این کتاب می‌توانند متوجه شوند چرا در طول رابطه احساسات منفی به سراغ‌شان می‌آید و یاد می‌گیرند چگونه می‌توانند با این احساسات منفی مقابله کنند. در کل افراد با مطالعه کتاب Anxiety In Relationship با موارد زیر آشنا می‌شوند:

  • تاثیرات اضطراب بر رابطه.
  • رفتارهایی که باعث می‌شوند افراد غیرمنطقی رفتار کنند.
  • راه‌های غلبه بر اضطراب.
  • هفت گام برای مقابله با ترس از رها شدن.
  • راه‌های ارتباط برقرار کردن دوباره با همسر برای نجات ازدواج.

برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: The Emotional Abuse Recovery Workbook

نويسنده: Theresa Comito LMFT
ناشر: Rockridge Press
زمان انتشار: July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 150 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 54000 کلمه

محتوای این کتاب درباره سوء استفاده‌های احساسی و راه‌های پیشگیری و درمان آن است. افراد با مطالعه کتاب The Emotional Abuse Recovery یاد می‌گیرند که چگونه علائم هشدار دهنده را بشناسند و در شرایط تهدید آمیز هشیار باشند تا از احساسات‌شان سوء استفاده نشود.

علاوه بر این، تمرینات مثبت و کاربردی نیز در این کتاب وجود دارد که به مخاطبان کمک می‌کند در شرایطی که احساسات‌شان خدشه دار شد، بتوانند خودشان را تسکین دهند و به آرامش برسند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: The Mental Toughness Handbook

ترجمه شده

نويسنده: Damon Zahariades
ناشر: Independently published
زمان انتشار: April, 2020
تعداد صفحه‌ها: 204 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5
حجم تقریبی: 30800 کلمه

کتاب The Mental Toughness Handbook، راهنمای گام به گامی است برای مقابله با چالش‌های زندگی، مدیریت احساسات منفی و غلبه بر سختی‌ها!

افرادی که بیشتر اوقات استرس دارند، نمی‌توانند در مقابل سختی‌ها و مشکلات زندگی مقاومت کنند و به سرعت تسلیم می‌شوند، بهتر است این کتاب را مطالعه کنند و نحوه مقابله با چالش‌های زندگی را یاد بگیرند.

علاوه بر این، 18 تمرین در این کتاب وجود دارد که به افراد کمک می‌کند، آنچه را که یاد گرفته‌اند، به طور کاملا عملی تمرین کنند و مسیر درست زندگی را طی کنند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: How To Find Your Passion

ترجمه شده

نويسنده: Michelle Kulp
ناشر: Monarch Crown Publishing
زمان انتشار: January, 2020
تعداد صفحه‌ها: 122 صفحه
امتیاز آمازون: 4/5 از 5
حجم تقریبی: 13300 کلمه

کتاب How To Find Your Passion به مخاطبانش کمک می‌کند تا انگیزه و اشتیاق لازم برای انجام کارها و رسیدن به اهداف‌شان را به دست آورند. نویسنده در این کتاب به افراد آموزش می‌دهد تا سوالات مناسبی درباره کارهای‌شان از خودشان بپرسند. در حقیقت پرسیدن این سوالات و پاسخ به آن‌ها، انگیزه و اشتیاق کافی را در افراد به وجود می‌آورد.

Michelle Kulp نویسنده این کتاب معتقد است، نوع سوالاتی که افراد از خودشان می‌پرسند، بسیار مهم است چرا که هر چه کیفیت سوالات بهتر باشد، کیفیت جواب‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند و انگیزه افراد با پاسخ دادن به آن سوالات افزایش می‌یابد. مخاطبان با مطالعه این کتاب با 23 سوال آشنا می‌شوند که می‌تواند کل زندگی‌شان را تحت تاثیر قرار ‌دهد و اشتیاق‌شان برای زندگی را زیادتر کند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: Change Your Mindset

ترجمه شده

نويسنده: Brayden James
ناشر: Independently published
زمان انتشار: May, 2020
تعداد صفحه‌ها: 122 صفحه
امتیاز آمازون: 4/5 از 5

کتاب Change Your Mindset به بررسی چارچوب‌های ذهنی افراد می‌پردازد و به آن‌ها کمک می‌کند تا با تغییر نگرش‌ها و چارچوب‌های فکری‌شان زندگی شادی برای خود به وجود آورند و به راحتی در مسیر رسیدن به اهداف‌شان حرکت کنند.

مخاطبان با مطالعه این کتاب، با مفهوم چارچوب ذهنی به طور کامل آشنا می‌شوند و توانایی کنترل ذهن خود را به دست می‌آورند. آن‌ها یاد می‌گیرند که چگونه در کمتر از 24 ساعت افکار منفی را از ذهن‌شان دور کنند و زندگی شاد و سرشار از موفقیتی برای خودشان به وجود آورند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: Dark Psychology and Manipulation

نويسنده: Rhys Baker
ناشر:
زمان انتشار: February, 2020
تعداد صفحه‌ها: 111 صفحه
امتیاز آمازون: 4/5 از 5
حجم تقریبی: 28000 کلمه

این کتاب مخاطبان را با بازی‌های ذهن آشنا می‌کند و اطلاعات مفیدی درباره کنترل ذهن در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. نویسنده در قسمتی از کتاب به بررسی شرایطی می‌پردازد که افراد دیگر ذهن شما را تحت تاثیر افکار و اهداف خودشان قرار می‌دهند و به نحوی روی شما تاثیر می‌گذارند که خواسته آن‌ها را انجام می‌دهید بدون آن‌که خودتان متوجه این قضیه باشید. مواردی که در این کتاب با آن‌ها آشنا می‌شوید به صورت زیر هستند:

  • آشنایی با تکنیک‌های کنترل ذهن
  • نقش تاثیر احساسی در فریبکاری
  • ویژگی‌های فریبکاران
  • مثال‌هایی از فریبکاری و کنترل ذهن
  • جلوگیری از اینکه ذهن‌تان توسط افراد دیگر کنترل شود

معرفی کتاب روانشناسی برای ترجمه: Stop Procrastinating and Start Living

نويسنده: Gemma Ray
ناشر:
زمان انتشار: May, 2020
تعداد صفحه‌ها: 161 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 53500 کلمه

مطالب این کتاب به مخاطبان نشان می‌دهد چگونه با طی کردن 10 مرحله به اهداف خود برسند. افراد با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرند چگونه دست از پیش بینی و رویا پردازی بردارند و در مسیر رسیدن به اهداف و آرزوهایشان قدم بردارند. پس افرادی که قصد دارند فعالیت جدیدی را در مسیر زندگی‌شان آغاز کنند، کسب‌وکار جدیدی راه‌اندازی کنند و … همگی می‌توانند به خوبی از این کتاب استفاده کنند.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: Goals

نويسنده: Zig Ziglar
ناشر: Sound Wisdom
زمان انتشار: May, 2019
تعداد صفحه‌ها: 192 صفحه
امتیاز آمازون: 4/5 از 5

این کتاب درباره اهداف زندگی است. نویسنده کتاب Goals به مخاطبان آموزش می‌دهد که با طی کردن 9 مرحله، بتوانند اهداف مناسبی برای خودشان تعیین کنند. او اهمیت زیادی برای تعیین اهداف قائل است و می‌گوید اگر افراد بتوانند اهدافی متناسب با ویژگی‌ها و شرایط‌‌شان تعیین کنند، نیمی از مسیر رسیدن به هدف‌های‌شان را طی کرده‌اند.

بعد از تعیین اهداف، نوبت به این می‌رسد که اقدامات لازم برای رسیدن به هدف‌ها انجام شوند. Zig Ziglar، نویسنده این کتاب، 13 متغیر را بررسی می‌کند که در دستیابی به اهداف زندگی تاثیرگذار هستند. وقتی مخاطبان از این متغیرها و ایده‌ها آگاهی پیدا کنند و آن‌ها را در زندگی‌شان اجرایی کنند، می‌توانند به اهداف‌شان نیز به خوبی دست پیدا کنند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: How to Stop Overthinking

ترجمه شده

نويسنده: Chase Hill, Scott Sharp
ناشر: Independently published
زمان انتشار: May, 2019
تعداد صفحه‌ها: 154 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5
حجم تقریبی: 42000 کلمه

آیا تا به حال برای‌تان اتفاق افتاده که نتوانید شب‌ها بخوابید و مدام به اتفاقاتی که در طول روز رخ داده، فکر کنید؟ یا نیمه شب از خواب بیدار شده‌اید و به خاطر فکر و خیال فراوان تا صبح بیدار مانده‌اید؟ آیا شما نیز درباره تصمیمات زندگی‌تان بیش از حد فکر می‌کنید و اکثر اوقات مردد هستید؟

کتاب How to Stop Overthinking به کمک شما آمده‌است. با مطالعه این کتاب می‌توانید با ترس، اضطراب و کمال‌گرایی‌تان مقابله کنید، علاوه بر این یاد می‌گیرید، بیش از حد درباره مسائل فکر نکنید و به راحتی تصمیم‌گیری کنید. مطالبی که در این کتاب یاد می‌گیرید شامل موارد زیر می‌شود:

  • نحوه مقابله با افکار منفی‌ را یاد می‌گیرید و بیش از حد درباره مسائل فکر نمی‌کنید.
  • با 10 تاکتیک قوی برای مقابله با اضطراب و نگرانی آشنا می‌شوید.
  • یاد می‌گیرید با وجود افکار آزار دهنده، باز هم بتوانید به راحتی بخوابید.
  • مهارت‌های تصمیم‌گیری‌تان را گسترش می‌دهید.
  • یاد می‌گیرید چگونه روابط‌‌تان را بهبود ببخشید.

برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: Negative Self-Talk and How to Change It

ترجمه شده

نويسنده: Shad Helmstetter
ناشر: Park Avenue Press
زمان انتشار: May, 2019
تعداد صفحه‌ها: 103 صفحه
امتیاز آمازون: 4/5 از 5
حجم تقریبی: 12300 کلمه

کتاب Negative Self-Talk and How to Change It، کتابی مفید و کاربردی است که می‌تواند به سرعت زندگی افراد را تغییر دهد و به مخاطبان کمک کند با خودگویی‌ها و گفت‌وگوهای درونی منفی‌شان مقابله کنند. نویسنده این کتاب تمامی اطلاعاتی که افراد برای متوقف کردن خودگویی‌های منفی‌شان نیاز دارند را به صورت کاملا خلاصه ولی کاربردی در اختیارشان قرار داده است. افردی که دچار این مشکل هستند اما فرصت کافی ندارند تا این مشکل‌شان را برطرف کنند، می‌توانند با مطالعه این کتاب کم حجم، به راحتی با این مشکل‌ مقابله کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب روانشناسی برای ترجمه: Think Out of The Box

نويسنده: Som Bathla
ناشر: Independently published
زمان انتشار: June, 2019
تعداد صفحه‌ها: 166 صفحه
امتیاز آمازون: 4/2 از 5

افراد با مطالعه این کتاب می‌توانند خلاقانه‌تر فکر کنند، ایده‌های استثنائی ارائه دهند و به سرعت مشکلات‌شان را حل کنند. همان‌طور که می‌دانید، امروزه ایده‌های ناب برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا، برپایی تجارت و موفقیت‌های شغلی بسیار مهم هستند و افرادی می‌توانند رقبای‌شان را پشت سر بگذارند که سریع‌تر و هوشمندانه‌تر فکر کنند. مطالعه این کتاب به همه افراد کمک می‌کند تا در مسیر زندگی و شغلی‌شان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند و به اهداف خود برسند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Family Systems and Global Humanitarian Mental Health

ترجمه شده


نويسنده: Gameela Samarasinghe
ناشر: Springer
زمان انتشار: January, 2019
تعداد صفحه‌ها: 170 صفحه
امتیاز آمازون:
حجم تقریبی: 75400 کلمه

این کتاب به بررسی فرایندها و روش‌هایی برای بهبود وضعیت روحی و روانی خانواده‌ها می‌پردازد. همه فرایندها و روش‌هایی که در این کتاب ذکر شده‌اند حاصل اقدامات بشردوستانه تعدادی از روان‌شناسان و روان‌پزشکان در مناطق بحران دیده هستند. درحقیقت مطالب موجود در این کتاب چگونگی برخورد روان‌شناسان با انسان‌هایی را نشان می‌دهد که به دلیل عواملی مانند شکست و ناکامی، جنگ یا بلایای طبیعی از لحاظ روحی در شرایط نامساعدی قرار دارند. مثا‌ل‌هایی که در این کتاب ذکر شده‌اند منبعی ارزشمند برای همه افرادی محسوب می‌شوند که قصد دارند به سلامت روحی خودشان و اطرافیان‌شان کمک کنند.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Shame Regulation Therapy for Families

ترجمه شده


نويسنده: Dr. Uri Weinblatt
ناشر: Springer
زمان انتشار: May 10, 2018
تعداد صفحه‌ها: 112 صفحه
امتیاز آمازون:
حجم تقریبی: 49900 کلمه

این کتاب به بررسی موضوع خجالت در خانواده‌ها پرداخته است. در حقیقت مطالب موجود در این کتاب به بررسی خجالت در دو وضعیت مختلف پرداخته‌اند. وضعیت اول آن است که خجالت و شرمی بیش از حد معمول در روابط بین اعضای یک خانواده برقرار باشد و وضعیت دوم آن است که اصلا شرم و خجالتی در روابط‌شان وجود نداشته باشد. نویسنده راهکارهایی را برای تک‌تک اعضای خانواده‌ها از جمله والدین، کودکان و … ارائه داده‌است تا بتوانند به خوبی این مشکل را تشخیص دهند، آثار زیان‌بار آن را درک کنند و با استفاده از روش‌هایی مخصوص، این مشکل را حل کنند و از این طریق روابط خانوادگی خود را بهبود ببخشند.

مراحل ترجمه کتاب

برای ترجمه کتاب چه کار‌هایی باید انجام داد؟

 پیشنهاد ترجمه کتاب Becoming Us

نام نويسنده: Beth McCord and Jeff McCord
ناشر: Morgan James Publishing
زمان انتشار: October 2019
تعداد صفحه‌ها: 264صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5

«او اصلاً به من گوش نميکند…. اصلاً درکش نميکنم… چرا ما هميشه سر يک چيز دعوا داريم؟» اين‌ها جملات آشنايي است که معمولاً در دعواهاي زناشويي به گوشمان خورده است اما هيچوقت نمي‌دانستيم که چگونه برطرفشان کنيم. در اين کتاب بث مک کورد (Beth McCord) و جف مک کورد (Jeff McCord) که متخصصان و روانشناساني در اين زمينه هستند به کمک زن و شوهرها مي‌آيند. به نقل از گيل و مايکل هيات (Gail & Michael Hyatt)، مديران شرکت هيات، سرانجام ابزاري که به اين مشاجرات ميان زن و شوهر پايان دهد و ازدواج‌ها را پايدارتر کند از طرف خدا فرستاده شد! نويسندگان اين کتاب به وسيله ايناگرام شخصيت افراد را توصيف مي‌کنند. ايناگرام نه گونه‌ي شخصيتي را براي انسان تعريف مي‌کند که اين گونه‌ها همگي در يک مدل هندسي نمايش داده مي‌شوند. خود نه گونه به سه دسته اصلي تفکر، غريزه و احساس تقسيم مي‌شوند. اين وسيله ابزار کارآمدي براي درک ابعاد شخصيتي ما است. شخصيت ما بيان‌گر شيوه‌ي عملکرد ما است. هر يک از تيپ‌هاي نه‌گانه شخصيتي داراي نقاط ضعف و قوت مربوط به خود هستند و انسان‌ها مي‌توانند با دانستن چنين مشخصاتي به خودشناسي و ارتباط بهتر با اطرافيان دست يابند. قطعاً پس از خواندن اين کتاب شريک زندگيتان را بهتر درک مي‌کنيد.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Stop Self-Sabotage

نام نويسنده: Ho PhD, Judy
ناشر: Harper Wave
زمان انتشار: August 2019
تعداد صفحه‌ها:304 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5

دکتر جودي هو (Dr. Judy Ho, PhD) متخصص روانشناسي باليني و شخصيت شناسي در اين کتاب روش‌هايي براي جلوگيري از چرخه‌ي خود تخريبي و راهي هميشگي براي خوشحال ماندن و شروع بهترين زندگي که مي‌توانيد داشته باشيد معرفي کرده است. مردم هميشه از اين که خود را هميشه بارها بارها در موقعيت‌هاي يکسان مي‌يابند متعجب‌اند. مي‌توان گفت که خود تخريبي دليلي است که مردم در اين چرخه گير افتاده‌اند. دکتر هو با بررسي کردن علل اين خود تخريبي راه‌ها و تمرين‌هاي اثبات شده‌اي را پيشنهاد مي‌دهد تا الگوي اين چرخه را از بين ببرد. اگر علاقه‌مند به تغيير هستيد حتما اين کتاب راهنماي خوبي در اين زمينه به شماست.

هزینه ترجمه کتاب چقدر است؟

هزینه‌های ترجمه کتاب را می‌توان مدیریت کرد.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Hack Your Mind

ترجمه شده

نام نويسنده: Nicholas Hill
ناشر: Independently Published
زمان انتشار: April 2019
تعداد صفحه‌ها: 96 صفحه
امتیاز آمازون: 3/7 از 5

شروع کتاب با اين جمله است: نيروي پنهان ذهن خود را آزاد کنيد و مسير رسيدن به اهدافتان را سريع‌تر و راحت‌تر بپيماييد. سپس اين سوال را مطرح مي‌کند: آيا تا به حال به اين موضوع فکر کرده‌ايد که چگونه يک سري از افراد با بهره‌گيري از نيروي ذهن خود سريع‌تر از بقيه رشد مي‌کنند؟ خواننده با مطالعه اين کتاب مي‌‌تواند به راز موفقيت چنين افرادي پي ببرد و توانايي اين را پيدا کند که نيروي ذهن خود را کشف کند و همچنين با روش‌هايي آشنا مي‌شود که به او چگونگي هک کردن ذهن و يافتن ويژگي‌هاي پنهان آن را آموزش مي‌دهد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Emotional Intelligence

ترجمه شده

نام نويسنده: J.P. Edwin
ناشر: High Frequency LLC
زمان انتشار: April 2019
تعداد صفحه‌ها: 127 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 13900 کلمه

تعداد صفحات انگليسي: 125 هوش عاطفي، اصلي ترين عامل موفقيت انسان‌ها در دنياي امروز است. بسياري تاثيرات آن را مهم‌تر از IQ مي‌دانند و معتقدند حتي بدون داشتن IQ عالي مي‌توان به اهداف زندگي رسيد ولي بدون داشتن هوش عاطفي هرگز. در اين کتاب به شش ويژگي اصلي انسان‌ها اشاره شده است و سپس دلايلي ذکر شده که چرا هوش عاطفي از همه مهم‌تر است. قسمتي از کتاب نيز به بررسي راه‌هاي به دست‌آوردن و تقويت اين هوش اختصاص داده شده‌است. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب How To Analyze People

ترجمه شده

نام نويسنده: Karl Benson
ناشر: Independently Published
زمان انتشار: March 2019
تعداد صفحه‌ها: 65 صفحه
امتیاز آمازون:

اين کتاب به افراد کمک مي‌کند تا پيام پنهان شده پشت هريک از رفتارهاي اطرافيان خود را به خوبي درک کنند. افراد براي کسب اين مهارت به هيچ پيش زمينه و تجربه در زمينه روانشناسي نياز ندارند، با مطالعه اين کتاب کوتاه مي‌توانند به اين مهارت دست‌يابند. به طور خلاصه در اين کتاب موارد زير ذکر شده است: • حالت هاي خاص دست دادن و يا ايستادن افراد چه مفهومي داد • چگونه متوجه شويم افراد دروغ مي‌گويند • چگونه تعاملات اجتماعي خود را کنترل کنيم و به بهترين نتايج دست يابيم

 پیشنهاد ترجمه کتاب The Good News About Bad Behavior

نام نويسنده: Lewis Katherine Reynolds
ناشر: Public Affairs
April زمان انتشار: 2019
تعداد صفحه‌ها: 288 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5
حجم تقریبی: 98000 کلمه

اين کتاب به بررسي اصلي‌ترين دغدغه‌‌ پدر و مادرهاي امروزي مي‌پردازد و به اين سوال والدين پاسخ ‌مي‌دهد که چرا بچه‌ها کارهايي را که از آن‌ها مي‌خواهيم، انجام نمي‌دهند؟ والدين بيشتر اوقات بچه‌ها را به خاطر رفتارهاي ناشايست سرزنش مي‌کنند ولي با اين حال به هيچ نتيجه‌‌اي نمي‌رسند. در دنياي مدرن امروز بچه‌ها توانايي کنترل خود را ندارند و بيش از نيمي از آن‌ها به اختلالات رفتاري دچار هستند. کودکان امروزه بايد مستقل بودن و مسئوليت‌پذيري را ياد بگيرند تا مشکلاتشان حل شود اما سيستم تنبيه و پاداش پدر و مادرها مانع اين اتفاق مي‌شود. در اين کتاب راه‌ حل هايي براي پدر و مادرها ارائه مي‌شود که بتوانند با تغيير سيستم تربيتي فرزندان خود به نتايج مورد انتظارشان برسند.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Acceptance And Commitment Therapy

نام نويسنده: Richard Bennett
ناشر: Routledge
زمان انتشار: March 2019
تعداد صفحه‌ها:266 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5
حجم تقریبی: 69000 کلمه

در اين کتاب به استراتژي‌ و روش ‌هايي اشاره شده است که به افراد کمک مي‌کند انعطاف پذيري روحي و رواني بيشتري داشته باشند و همين امر سبب بهبود حالات روحي آن‌ها در طول روز مي‌شود. نويسنده از اصول اوليه روانشناسي رفتاري شروع مي‌کند و به سمت اصول و قواعد کليدي و مدل‌هاي رفتاري پيش مي‌رود و همچنين تجربه‌هاي ارزشمندي درباره استفاده از ACT در درمان بيماران بيان کرده است. اين کتاب جذابيت زيادي براي پزشکان و روانشناساني دارد که قصد دارند اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهند و همچنين اطلاعاتي مفيد و ارزشمندي را فراهم مي‌کند براي دانشجوياني که در جست‌وجوي منبعي براي بررسي جنبه‌هاي مختلف روش درماني ACT هستند..

در این مطلب سعی کردیم، مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند و جدید حوزه روانشناسی را برای ترجمه به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید کتابی ترجمه شده به اسم خودتان داشته‌باشید می‌توانید از این لیست یا هر لیست دیگری، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید، فایل کتاب انگلیسی را از وب‌سایت‌های فروش کتاب الکترونیکی تهیه کنید و برای کارشناسان ما در تلگرام ارسال کنید.

کتاب بررسی می‌شود و زمان و هزینه لازم برای ترجمه به شما اعلام می‌شود. در نظر داشته‌باشید تخمین هزینه و زمان مورد نیاز برای ترجمه صرفا از روی فایل کتاب انگلیسی امکان پذیر است و در غیر این صورت از اعلام قیمت معذوریم. علاوه بر ترجمه کتاب، می‌توانید سایر امور مانند صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتابتان به تعداد دلخواه را هم به آقای مترجم بسپارید.

مطالب مرتبط