معرفی کتاب های انگلیسی برای ترجمه در حوزه بیت‌کوین، بلاکچین و رمز ارز

احتمالا بارها به این موضوع فکر کرده‌اید که برای تقویت رزومه خود، ارتقای برند شخصی، کسب درآمد یا دلایل دیگر، کتاب ترجمه کنید. دلایل مختلفی مثل نداشتن فرصت کافی و تسلط نداشتن به زبان و فن ترجمه بسیاری از افراد را از ترجمه کتاب باز می دارد.

راه چاره چیست؟

مجموعه آقای مترجم از صفر تا صد ترجمه و چاپ کتاب در کنار شماست. ترجمه کتاب مورد نظرتان را به ما بسپارید و بعد از آن به راحتی آن را با اسم خودتان چاپ کنید.

همچنین برای مراحل بعدی مثل صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتاب به تعداد دلخواه در کنار شما هستیم. پس از ترجمه کتاب، تمامی مراحل را برای شما انجام می‌دهیم.

یکی از مهم ترین مراحل ترجمه کتاب، انتخاب کتاب مناسب است. در این مطلب مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند در حوزه بیت‌کوین، بلاکچین و رمز ارز را به شما معرفی می‌کنیم که ارزش ترجمه کردن دارند.

گام بعدی، تهیه فایل کتاب است. وب‌سایت‌های متعددی کتاب را از سایت آمازون برای شما خریداری می‌کنند.

پس از انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه، از داخل لیست پیشنهادی ما یا هر کتاب دیگری، فایل کتاب مورد نظرتان را تهیه کنید و برای ترجمه و سایر امور به کارشناسان ما در تلگرام پیام بدهید.

در نظر داشته‌باشید که برای تخمین زمان و هزینه ترجمه کتاب، حتما فایل کتاب انگلیسی نیاز است و از روی تعداد صفحه‌ها نمی‌توان تخمین زد.

معرفی و پیشنهاد کتاب‌های انگلیسی ترجمه نشده در حوزه بیت‌کوین و رمز ارز

امروزه مفاهیمی همچون بیت‌کوین، رمز ارز و بلاکچین بسیار به گوش می‌رسند. اما هنوز افراد زیادی هستند که درباره آن‌ها اطلاعات کافی ندارند و می‌خواهند دانش خود در این حیطه را به روز کنند. همین امر فرصت مناسبی برای مترجم‌ها فراهم کرده تا با ترجمه کتاب‌های حوزه ارز دیجیتال به علاقه‌مندان کمک کنند.

رمز ارز یکی از حوزه‌های جذاب در دنیای امروزی است به طوری که روزانه بر تعداد طرفداران بیت‌کوین، بلاکچین و… افزوده می‌شود. در این مطلب کتاب‌های مناسبی در حیطه رمز ارز و ارزهای دیجیتال معرفی می‌کنیم تا علاقه‌مندان اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند، سرمایه‌گذاری‌های موفق‌تری انجام دهند و بتوانند به خوبی درآمد کسب کنند.

پیشنهاد کتاب بیت‌کوین و رمزارز برای ترجمه: Bitcoin and Cryptocurrency Trading for Beginners

ناشر: Independently published
زمان انتشار: July, 2021
تعداد صفحه‌ها: 115 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 50000 کلمه

این کتاب به مخاطبانش آموزش می‌دهد تا از طریق اکسچنج‌ها روی رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند و از تحلیل تکنیکال استفاده کنند و سرمایه‌گذاری‌ موفقی انجام دهند. همچنین افراد با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرند اندیکاتورها را به کار بگیرند و روندها را تشخیص دهند. از این طریق آن‌ها می‌توانند به خوبی در بازار رمزارزها فعالیت کنند و از لحاظ مالی شرایط مساعدی به دست آورند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب بیت‌کوین و رمزارز برای ترجمه: BITCOIN AND CRYPTOCURRENCY TRADING PRO

نويسنده: Warren Larsen
ناشر: Independently published
زمان انتشار: June, 2021
تعداد صفحه‌ها: 104 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5
حجم تقریبی: 13000 کلمه

افراد در این کتاب با اکسچنج‌های رمزارز، اندیکاتورها، تحلیل تکنیکال و تکنیک‌های مدیریت ریسک آشنا می‌شوند و آمادگی لازم را پیدا می‌کنند تا در بازار رمزارز فعالیت کنند. نکاتی که در این کتاب مطرح شده‌اند کاملا کاربردی هستند و به معامله‌گرها کمک می‌کنند استراتژی معاملاتی مناسبی برای خود ایجاد کنند. در کل افراد با مطالعه این کتاب با موارد زیر آشنا می‌شوند:

  • بلاک‌چین
  • ویژگی‌های اصلی بیت‌کوین
  • اکسچنج‌های رمزارز
  • نحوه معامله رمزارزها
  • مهم‌ترین اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال (ایچیموکو، RSI و …)
  • آشنایی با تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی در معامله رمزارزها

برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب برای ترجمه در حوزه رمزارز: Beyond Bitcoin Investing

ناشر: Independently published
زمان انتشار: May, 2021
تعداد صفحه‌ها: 180 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5

امروزه به دلیل بازده زیادی که رمزارزها ایجاد کرده‌اند، افراد زیادی به دنبال سرمایه‌گذاری روی آن‌ها هستند. بسیاری از سرمایه‌گذارها ترجیح می‌دهند صرفا روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند و رمزارزها را محدود به بیت‌کوین می‌دانند. این کتاب چنین افرادی را با سایر کوین‌ها نیز آشنا می‌کند تا بتوانند از این طریق به سبد سرمایه‌گذاری‌شان تنوع ببخشند و ثبات مالی بیشتری به دست آورند. همچنین افراد با مطالعه این کتاب با مفهوم بلاک‌چین نیز آشنا می‌شوند و می‌توانند تصمیم‌های مالی بهینه‌تری بگیرند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب رمزارز و بیت‌کوین برای ترجمه: Bitcoin And Cryptocurrency Trading For Beginners

ننويسنده: Mark Zuckerman
ناشر: Independently published
زمان انتشار: January, 2021
تعداد صفحه‌ها: 151 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5
حجم تقریبی: 33000 کلمه

این کتاب برای افرادی مناسب است که دوست دارند خودشان در دنیای رمزارزها بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها را معامله کنند. مبانی و اصول اولیه معامله رمزارزها در این کتاب آموزش داده شده است. به طور کلی افراد با مطالعه این کتاب با مواد زیر آشنا می‌شوند:

  • چرا بیت‌کوین ابزار معاملاتی مناسبی محسوب می‌شود؟
  • کدام اکسچنج‌ها برای معامله رمزارزها مناسب هستند؟
  • بهترین والت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کدام موارد هستند؟
  • واژگان تخصصی این حوزه مانند جفت ارزها و … به چه معنا هستند؟
  • چگونه می‌توانید با استفاده از رمزارزها درآمد منفعل ایجاد کنید؟

پس افراد تازه‌کار با مطالعه این کتاب می‌توانند اطلاعات مفید و کاربردی خود را برای معامله رمزارزها افزایش دهند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب بیت‌کوین و رمزارز برای ترجمه: BLOCKCHAIN TECHNOLOGY EXPLAINED 2021

ناشر: Independently published
نويسنده: Warren Larsen
ناشر: Independently published
زمان انتشار: January, 2021
تعداد صفحه‌ها: 104 صفحه
امتیاز آمازون: 4/2 از 5
حجم تقریبی: 14000 کلمه

امروزه عبارت‌هایی مثل «رمزارز» و «فناوری بلاک‌چین» بسیار به گوش می‌خورند اما هنوز بسیاری از افراد این مفاهیم را درک نکرده‌اند و نمی‌دانند چگونه کار می‌کنند. در این کتاب فناوری بلاک‌چین و تاثیر آن بر کسب‌وکارها، سیستم‌های مالی و خدمات بهداشتی بررسی شده است. همچنین افراد با مطالعه این کتاب با فرآیند استخراج، انواع والت‌ها و رمزارزهایی مانند بیت‌کوین، اتریم، لایت‌کوین، ریپل، مونرو و دش و … به طور کامل آشنا می‌شوند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب Forex and Crypto

ننويسنده: David Uchiha
ناشر: Independently published
زمان انتشار:August, 2020
تعداد صفحه‌ها: 141 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5
حجم تقریبی: 31200 کلمه

این کتاب راهنمای خوبی برای افرادی است که قصد سرمایه‌گذاری در فارکس و ارزهای دیجیتال را دارند. اگر شما نیز سرمایه مازادی دارید و دوست دارید از آن برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید، این کتاب را مطالعه کنید و با بازار فارکس و ارزهای دیجیتال آشنا شوید تا بتوانید با آگاهی و مهارت ترید کنید. ارزهای دیجیتال، بازار جدیدی محسوب می‌شود و فارکس نیز قواعد مخصوص به خود را دارد، پس بهتر است ابتدا با قواعد و قوانین این بازارها آشنا شوید تا بتوانید سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب Blockchain

ناشر: Independently published
زمان انتشار: November , 2019
تعداد صفحه‌ها: 100 صفحه
امتیاز آمازون:

مطالب این کتاب هرآنچه را که شما برای یادگیری تکنولوژی بلاکچین نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. همین طور با تمام فرصت‌های استثنایی کسب درآمد از طریق بلاکچین به خوبی آشنا می‌شوید. مهم‌تر از آن نکاتی درباره بیت‌کوین و بلاکچین یاد می‌گیرید که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را یاد بگیرید. با مطالعه این کتاب خواننده به خوبی با بلاکچین و بیت‌کوین آشنا می‌شود و متوجه می‌شود چرا امروزه بسیاری از کارشناسان بیت‌کوین را بزرگ‌ترین رقیب برای دلار آمریکا فرض می‌کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب The Bitcoin Standard

ترجمه شده

ناشر: Wiley
زمان انتشار:April, 2018
تعداد صفحه‌ها: 304 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5

سیف‌الدین آموس با نوشتن کتاب استاندارد بیت‌کوین نه تنها به بررسی بیت‌کوین پرداخته، بلکه تاریخچه پول را نیز به طور دقیق مورد بررسی قرار داده‌است. وی در این کتاب، بانکداری متمرکز را به چالش کشیده و ایرادهای اساسی آن را بیان کرده‌است. همچنین آموس در ابتدای کتاب تاریخچه ظهور بیت‌کوین را بیان می‌کند و در ادامه عوامل رشد سریع آن در سال‌های اخیر را مشخص می‌کند. نویسنده در این کتاب با بررسی دقیق تاریخچه پول و طلا به بررسی سیستم غیرمتمرکز بیت‌کوین می‌پردازد. اطلاعات سیف‌الدین آموس در زمینه فناوری و دانش اقتصادی وی درباره تاریخچه پول با هم ترکیب شده‌اند و کتابی فوق‌العاده در زمینه بیت‌کوین به وجود آورده‌اند! در آخرین فصل از این کتاب خواننده با سوالات رایجی که پیرامون بیت‌کوین وجود دارد آشنا می‌شود. سوالاتی از قبیل:

  • آیا استخراج بیت‌کوین باعث هدر دادن انرژی می‌شود؟
  • آیا بیت‌کوین برای مجرمان و تبهکاران است؟
  • چه کسی بیت‌کوین را کنترل می‌کند؟
  • چگونه ممکن است بیت‌کوین از بین رود؟

برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب Cryptocurrency

ناشر: Independently published
زمان انتشار: January, 2020
تعداد صفحه‌ها: 168 صفحه
امتیاز آمازون:
حجم تقریبی: 50700 کلمه

این کتاب برای افرادی مناسب است که بسیار درباره کسب درآمد از طریق بیت‌کوین شنیده‌اند ولی نمی‌دانند از کجا شروع کنند. همان طور که بیشتر افراد می‌دانند تکنولوژی‌هایی همچون بیت‌کویت و اتریم به ابزار کسب درآمد در دنیای امروزی تبدیل شده‌اند. این کتاب مبانی و اصول بیت‌کوین و بلاکچین را به ساده‌ترین صورت بیان می‌کند تا افرادی که قصد دارند در این زمینه فعالیت کنند به راحتی با قواعد آن آشنا شوند و شروع به کسب درآمد کنند. علاوه بر این اطلاعات ارزشمندی نیز درباره استخراج و خرید و فروش بیت‌کوین به دست می‌آورند و همین امر باعث می‌شود شروعی قدرتمند داشته باشند و سریع‌تر در این زمینه رشد کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

مراحل ترجمه کتاب

برای آشنایی با مراحل ترجمه کتاب به مطلب چگونه کتاب ترجمه کنیم؟ سر بزنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب The Executive Guide to Blockchain

نويسنده: Maria Grazia Vigliotti
ناشر: Palgrave Macmillan
زمان انتشار: February , 2020
تعداد صفحه‌ها: 220 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5

در دنیای امروزه صاحبان و مدیران کسب‌وکارها با چالشی بزرگ مواجه شده‌اند. آن‌ها باید از پیشرفت‌های سریع تکنولوژی آگاه شوند تا بتوانند با استفاده از آن‌ها باعث رشد سریع کسب‌وکارشان شوند. این کتاب می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای آن‌ها باشد تا بتوانند یاد بگیرند چگونه از فناوری بلاکچین برای سازمان‌شان استفاده کنند. با مطالعه این کتاب می‌توانند با موارد زیر آشنایی پیدا کنند:

1- قسمت‌های مختلفی در سازمان که می‌توانند از فناوری بلاکچین در آن‌جا استفاده کنند.
2- راه و روش خلق استراتژی بلاکچین برای سازمان.

نکته مثبت درباره این کتاب این است که به زبانی کاملا ساده نوشته شده‌است و خواننده به راحتی می‌تواند مفاهیم آن را درک کند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب Be Left Behind

نويسنده: Yuri Cataldo و Steve Good
ناشر: Smartwhale OÜ
زمان انتشار: February , 2020
تعداد صفحه‌ها: 144 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 33000 کلمه

رمز ارز، بلاکچین و بیت‌کوین مفاهیمی هستند که برای افراد زیادی هنوز آشنا نیستند. حتی برخی از افراد در اینترنت درباره این مفاهیم جست‌وجو می‌کنند ولی سر در گم می‌شوند و نمی‌توانند برداشت صحیحی از آن‌ها به دست آورند. این کتاب مخصوص افرادی است که می‌خواهند اطلاعات خود درباره مفاهیمی همچون بیت‌کوین، رمز ارز و… را افزایش دهند و نحوه صحیح سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از طریق آن‌ها را یاد بگیرند. مطالب کتاب BE LEFT BEHIND به اصلی‌ترین و اساسی‌ترین سوالات علاقه‌مندان به بیت‌کوین و بلاکچین پاسخ خواهد داد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

تعرفه‌های ترجمه کتاب

از تعرفه‌ها و طرح‌های متنوع ترجمه کتاب آگاهی پیدا کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب The Secrets Of The Cryto-Millioners

نويسنده: 1 Millionxbts
ناشر: Independently published
زمان انتشار: January , 2020
تعداد صفحه‌ها: 153 صفحه
امتیاز آمازون:

این کتاب درباره اقدام‌ها و عملکرد افرادی است که توانسته‌اند از طریق بیت‌کوین و رمز ارز درآمد زیادی کسب کنند. خواننده با مطالعه این کتاب با همه مراحلی آشنا می‌شودکه افراد ماهر در زمینه رمز ارز برای کسب موفقیت طی کرده‌اند. همچنین می‌تواند اطلاعات خود درباره چرخه‌های بیت‌کوین را افزایش دهد و از این طریق روندهای آینده را پیش‌بینی کند. داستان‌هایی که در این کتاب وجود دارد به خواننده زمان درست خرید و فروش بیت‌کوین را آموزش می‌دهد. در کل مطالب این کتاب اطلاعات ارزشمندی را در اختیار علاقه‌مندان به بیت‌کوین و رمز ارز قرار می‌دهد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب Why Bitcoin?

نويسنده: Jon Chu
ناشر: Independently published
زمان انتشار: February , 2020
تعداد صفحه‌ها: 86 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 25600 کلمه

این کتاب کم حجم و جذاب شما را متقاعد می‌سازد که چرا امروزه داشتن بیت‌کوین اهمیت دارد. مطالب این کتاب بیشتر در مورد نگهداری دارایی‌های‌تان است و به شما می‌گوید چرا از تکنولوژی بلاکچین برای رسیدن به این هدف‌تان استفاده کنید. کتاب Why Bitcoin همه ابهاماتی که درباره بیت‌کوین و بلاکچین وجود دارد را برای شما برطرف می‌کند تا با خیالی راحت به سرمایه گذاری بپردازید، از دارایی‌های‌تان مراقبت کنید و بتوانید آن‌ها را چند برابر کنید. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

در این مطلب سعی کردیم، مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند و جدید حوزه بیت‌کوین، بلاکچین و رمز ارز را برای ترجمه به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید کتابی ترجمه شده به اسم خودتان داشته‌باشید می‌توانید از این لیست یا هر لیست دیگری، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید، فایل کتاب انگلیسی را از وب‌سایت‌های فروش کتاب الکترونیکی تهیه کنید و برای کارشناسان ما در تلگرام ارسال کنید.

کتاب بررسی می‌شود و زمان و هزینه لازم برای ترجمه به شما اعلام می‌شود. در نظر داشته‌باشید تخمین هزینه و زمان مورد نیاز برای ترجمه صرفا از روی فایل کتاب انگلیسی امکان پذیر است و در غیر این صورت از اعلام قیمت معذوریم. علاوه بر ترجمه کتاب، می‌توانید سایت امور مانند صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتابتان به تعداد دلخواه را هم به آقای مترجم بسپارید.

مطالب مرتبط