بهترین خواننده برای یادگیری زبان انگلیسی

افراد راه های مختلفی را برای یادگیری زبان ایجاد کرده‌اند. یادگیری زبان با موسیقی ایده‌ای تازه و روشی جدید است که به همه افراد به شدت پیشنهاد می‌شود از آهنگ‌های بهترین خواننده‌‌ برای یادگیری زبان استفاده کنند. شاید شما از آن دسته افرادی باشید که از یادگیری زبان با موسیقی لذت می‌برد.

انتخاب آهنگ‌ها و همچنین انتخاب خواننده‌ها در درجه اول تماماً به سلیقه شما بستگی دارند. شاید همه کلمات‌اش را هم نفهمید اما اگه به آن آهنگ علاقه داشته باشید تقریبا می‌توانید بفهمید چه چیزی می‌خواهد بگوید و اگر بعد از آن به دنبال معنی آهنگ رفتید، به خاطر علاقه‌ای که داشتید، آن را به خاطر می‌سپارید و می‌فهمید.

نکته دیگر این که آهنگ‌ها ذاتاً جذاب اند، خیلی از کلمات آن هم مدام تکرار می‌شوند و همین باعث می‌شود به اصطلاح آهنگ در ذهنتان حک شود.

وقتی بحث پیشنهاد بهترین خواننده برای یادگیری زبان وسط می‌آید، خیلی کار سخت می‌شود چون افراد با سلیقه‌های بسیار متنوع در نوع انتخاب و گوش دادن به آهنگ وجود دارند. اما در کل باید گفت سراغ خواننده‌هایی بروید که نوع بیان واضحی داشته باشند یعنی کلمات را با عجله یا به طرز خاصی ادا نکنند. از دیگر ویژگی‌های یک خواننده خوب این است که ریتم آهنگ‌های او بهتر است آهسته و قابل دنبال کردن باشد.

سعی کنید از بین آهنگ‌های خواننده مورد علاقه‌تان آن آهنگ‌هایی را انتخاب کنید که با معنی و مفهموم باشند. یعنی در آن‌ها جمله‌های کامل و پرکار برد و تقریبا نیمه رسمی به کار رفته باشد به طوری که معنای آهنگ در خاطر شما هک شود.

همین طور بهتر است برای شروع از تصنیف‌های عامیانه و ساده رایج زبان انگلیسی استفاده کنید. به این نوع آهنگ‌ها اصطلاحاً ballad می‌گویند.

در این جا به معرفی چند مورد از بهترین‌ خواننده های انگلیسی زبان، طبق ویژگی‌هایی که بیان کردیم می‌پردازیم.

بهترین خوانندگان پاپ برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین خواننده برای یادگیری زبان: Sam Smith

او خواننده‌ای بسیار خوب با لهجه‌ی بریتیش فوق‌العاده است. شما میتوانید با گوش کردن به آهنگ‌های او مهارت لیسنینگ خود را تقویت کنید زیرا او از زبان ساده‌ای استفاده می‌کند که دنبال کردن و حفظ کردن آن‌ را برای غیر انگلیسی زبان‌ها آسان‌تر می‌کند آهنگ‌های او برای کسانی که در ابتدای آشنایی با زبان انگلیسی اند بسیار مناسب است. از آهنگ‌های او می‌توان به آهنگ Stay with Me اشاره کرد.

بهترین خواننده برای یادگیری زبان: Adele

خواننده ای  بسیار خوب برای تمرین لهجه بریتیش است. صدای او تقریبا به سم اسمیت نزدیک است اما آهنگ‌های او کلمات سخت تری دارند که می‌تواند برای فردی غیر انگلیسی زبان کمی چالش ایجاد کند. از آهنگ‌های معروف او می‌توان به hello و someone like you و send my love اشاره کرد.

بهترین خواننده برای یادگیری زبان: Taylor Swift

این خانم لهجه امریکن بسیار عالی دارند اگر می‌خوانید لهجه امریکن را به بهترین نحو بشنوید آهنگ‌های تیلور سویفت برای شما گزینه مناسبی است. از آهنگ‌های معروف او می‌توان به  love story اشاره کرد.

بهترین خوانندگان راک برای یادگیری زبان انگلیسی

خواننده برای یادگیری زبان: The Beatles

از بهترین خوانندگان راک برای یادگیری زبان با آهنگ می‌توان به گروه The Beatles اشاره کرد. آهنگ‌های این گروه برای یادگرفتن کلمات ساده مناسب است و از ویژگی خوب دیگری که دارد این است که باعث می‌شود بدون نگرانی از خطا همراه آهنگ بخوانید. آهنگ and I love her یکی از اهنگ‌های جذاب و پرطرفدار این گروه است

The Carpenters

از دیگر خوانندگان راک می‌توان به گروه The Carpenters اشاره کرد. این گروه لهجه و طرز بیان بسیار عالی در زبان انگلیسی دارند و برای نوجوانانی که می‌خواهند زبان انگلیسی را با آهنگ یادبگیرند گزینه مناسبی می‌تواند باشد.

Maroon 5

یک گروه پاپ و راک به رهبری آدام لوین است. او به طور بسیار واضح آواز می‌خواند و کلمات خود را غیرمعمول تلفظ نمی‌کند که به شما در ایجاد لهجه انگیسی طبیعی بسیار کمک می‌کند. از آهنگ‌های او می‌توان به memories اشاره کرد.

مطالب مرتبط