ترجمه کتاب تجربه کاربری ناب (UX for Lean Startups)

(2 رای‌ها)
133
100

 

 

صدای مشتریان، رکن اصلی طراحی محصول

کالا یا خدماتی که ارایه می‌دهیم برای استفاده مصرف‌کننده تهیه شده‌اند. پس باید از همان مراحل ابتدایی طراحی و تولید محصول به مصرف‌کننده فکر کنیم و تجربه کاربر زمان استفاده از محصول را در نظر بگیریم. اگر کاربر هنگام استفاده از محصول ما تجربه خوبی کسب نکند، دیگر به سراغ ما نخواهدآمد. چه کنیم که مشتری‌های خود را در این مرحله از دست ندهیم؟ چه کنیم که تجربه کاربر در حدی خوب و دلپذیر باشد که استفاده از محصول ما را به دیگران هم توصیه کند؟ امروزه همه ما از اهمیت تجربه کاربری آگاه هستیم اما طراحی یک الگوی ثابت برای تجربه کاربری زمان‌بر و پر هزینه است. این کتاب کاربردی به شما آموزش می‌دهد که چگونه سریع‌تر و آگاهانه‌تر از تکنیک‌های تجربه کاربری استفاده کنید.

لارا کلین در کتاب تجربه کاربری ناب به این سوال‌ها و سوال‌های دیگری که هر استارتاپ در برخورد با کاربران خود با آن روبه‌رو می‌شود، پاسخ می‌دهد. کلین در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه طراحی محصول خود را بر اساس نیاز مشتریان اعتبارسنجی کنید، نظر مشتریان را جمع‌آوری کنید و برای طراحی و اجرای محصول از آن‌ها استفاده کنید. وی نشان می‌دهد که چگونه نظرهای ارزشمند مشتریان را جمع‌آوری کنید، محصولی بسازید که آن‌ها واقعا دوستش داشته‌باشند و در نتیجه زمان کمتری در بازار به دنبال مشتری بگردید.

صدای مشتری با چرخه‌های مختلف توسعه محصول هم‌راستا می‌شود و تولید بهبود می‌یابد. در ادامه این روند، فروش بهتری در بازار کسب می‌کنید و سود بیشتری به‌دست می‌آورید. تجربه کاربری ناب بر تجربه‌های واقعی استوار است.
اگر کارآفرین یا تولیدکننده هستید، این کتاب برای کشف نیازهای مخاطبان به شما کمک می‌کند.

در کتاب تجربه کاربری ناب چه می‌آموزید؟

 

چگونه بفهمید آیا افراد محصول شما را خریداری می‌کنند یا خیر.
از طریق چرخه زندگی محصول، به صدای مشتریان گوش دهید.
اهمیت طراحی پرسشنامه پیش از طراحی محصول را درک می‌کنید.
نه ابزار اساسی برای طراحی محصول را می‌شناسید.
تفاوت میان امکانات لازم و غیرلازم اما جذاب را درک می‌کنید.
می‌آموزید چگونه یک محصول کم‌ارزش بر تصمیم‌های تجربه کاربری مشتری موثر است.
می‌آموزید که بدون قربانی کردن کیفیت محصول، سرعت پردازش محصول را افزایش دهید.

جمع بندی

اگر می‌خواهید محصولی جدید طراحی کنید، دقت کنید این محصول باید همان محصول مورد نظر مشتریان باشد و مشتریان باید آن را دوست داشته‌باشند، در غیر این صورت آن را نمی‌خرند. طراحی خوب محصول باعث می‌شود مصرف‌کنندگان آن را بخرند، استفاده کنند، از آن لذت ببرند و دیگران هم معرفی کنند.

کتاب تجربه کاربری ناب در سال 2013 توسط لورا کلین نوشته‌شده‌است. در حال حاضر مجموعه آقای مترجم در حال ترجمه آن هستند. این کتاب در نیمه اول بهمن ماه، به بازار عرضه خواهد شد.

بسته پرواز: کتاب های ویژه کارآفرینی و کسب و کار با هدیه های ویژه

پیش از خرید این کتاب، پیشنهاد می کنیم بسته پرواز را بررسی کنید این بسته برای کارآفرینان و علاقه مندان به استارتاپ و کسب و کار مناسب است و جایزه های ویژه ای دارد.

پیش خرید آنلاین کتاب تجربه کاربری ناب با ارسال رایگان

 

  • هزینه نسخه چاپی: 32 هزار تومان
  • هزینه نسخه چاپی:27 هزار و 200تومان
  • زمان ارسال: سفارش هایی که پیش از نشر کتاب ثبت می شوند، به محض انتشار کتاب، آن را دریافت می کنند.
  • تذکر: کتاب تجربه کاربری ناب نیمه اول بهمن ماه آماده و به بازار عرضه می شود.

پرداخت آنلاین
ترجمه کتاب تجربه کاربری ناب

اشتراک پست

ارسال یک نظر

Super User

درباره نویسنده

آقای مترجم در شبکه های اجتماعی

آقای مترجم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.