فروش آنلاین ترجمه کتاب «سرنوشت خرید، پیروزی در لحظه صفر(ZMOT)»

(8 رای‌ها)
1467
100

رفتار مصرف کنندگان عصر جدید، فرآیند بازاریابی و خرید را متحول کرده است

امروزه دیگر بازاریابی‌های سنتی مخاطب زیادی ندارند. بازاریابی دیجیتال با افزایش دامنه فعالیت خود حرف اول را در هر کسب‌وکار می‌زند. آن‌چه باعث رونق گرفتن بازاریابی دیجیتال شده، تغییر رفتار مصرف کنندگان عصر جدید است. کارشناسان بازاریابی گوگل در این کتاب با بررسی رفتار مصرف کنندگان امروزی، یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های بازاریابی دیجیتال را مورد مطالعه قرار داده‌اند. رفتار مصرف کنندگان با رونق بیشتر استفاده از اینترنت تغییر کرده است. مصرف‌کنندگان امروزی قبل از این که به فروشگاه بروند، اطلاعات بسیاری دارند. آن‌ها از منابع آنلاین مختلف، اطلاعات زیادی درباره برند‌ها و محصول‌های آن‌ها به دست می‌آورند، نظر سایر مصرف کنندگان را می‌خوانند، درمورد آن رویاپردازی می‌کنند و در نهایت وقتی آماده خرید شدند، با اعتماد به نفس خرید می‌کنند. به علاوه آن‌چه در این مسیر آموخته‌اند را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. فروشندگان باید دقیقا در لحظه توجه خریدار را به خود جلب کنند. این لحظه در گوگل ZMOT یا همان لحظه صفر سرنوشت نامیده شده است. ZMOT لحظه‌ای است که مصرف‌کننده لپتاپ یا موبایلش را برمی‌دارد و سعی می‌کند درباره محصول یا خدمتی جدید اطلاعات به دست آورد. در بازاریابی سنتی ما تصمیم می‌گیریم چه زمانی محصول را معرفی کنیم، اما در بازاریابی دیجیتال مصرف‌کننده است که تصمیم می‌گیرد چه میزان اطلاعات را چگونه و در چه زمانی کسب کند. نکته مهم در این نوع بازاریابی آمادگی همیشگی فروشنده است. ما باید همواره حاضر باشیم و اطلاعاتی را که مصرف‌کننده می‌خواهد برایش فراهم کنیم.

در حال حاضر، شما به عنوان فروشنده پشت سر رقبای خود یا تکنولوژی نیستید، بلکه پشت سر مشتری‌هایتان هستید. امروزه درگیر کردن مشتری به این معنی است که زمانی با او صحبت کنید که به محصول شما نیاز دارد،  زمانی که شما می‌خواهید محصول را بفروشید.

ما وظیفه داریم در لحظه‌هایی که تصمیم‌گیری در آن‌ها اتفاق می‌افتد، در بحث‌هایی که درباره محصول ما است، شرکت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی در اختیار مصرف گنندگان بگذاریم. نکته مهم آن است که این اطلاعات را زمانی که خریدار مشتاق است، به او ارایه کنیم.

خرید آنلاین ترجمه کتاب سرنوشت خرید: پیروزی در لحظه صفر

 

درباره نویسنده کتاب «سرنوشت خرید: پیروزی در لحظه صفر»

جیم لسینسکی، نویسنده این کتاب، مدیر فروش و خدمات گوگل در آمریکا است که با بازاریابان برند‌های بزرگ و آژانس‌های تبلیغاتی همکاری می‌کند. او بیش از 20 سال تجربه بازاریابی دارد و پیش از آن‌که در سال 2006 در گوگل مشغول به کار شود، مدیر آژانس‌های تبلیغاتی DDB، MarchFirst، Young & Rubicam و EuroRSCG بوده‌است. لسینسکی در حال حاضر با همه چالش های بازاریابی از برندسازی و رفتار مصرف کننده تا برنامه های رسانه های آنلاین، بازاریابی دیجیتال  و تحلیل داده درگیر است و در بسیاری از دانشگاه ها، رویدادهای وابسته به صنایع و کنفرانس ها مانند ANA، AMA و BMA سخنران مهمان است. دوره کارشناسی ارشد MBA را در دانشگاه Illinois و کارشناسی را در دانشگاه Notre Dame گذرانده است.

داده های کتاب «سرنوشت خرید: پیروزی در لحظه صفر» چگونه به دست آمده است؟

برای نشان دادن تاثیر ZMOT، مطالعه بزرگی در یک سازمان پژوهشی مستقل به نام «علوم خریداران» انجام شده‌است. در این مطالعه 5000 خریدار در 12 دسته محصول مختلف مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. نظرسنجی به گونه‌ای طراحی شده که نشان دهد تصمیم‌گیری خرید این افراد تحت تاثیر چه عواملی قرار گرفته‌است. نتایج این پژوهش برای اولین بار در این کتاب با شما در میان گذاشته می‌شود. لسینسکی درباره ZMOT با بازاریاب‌های قدرت‌مند و صاحبان شرکت‌های تجاری بزرگ صحبت کرده و از آن‌ها پرسیده چگونه می‌توان فهمید کدام یک از افراد مشتری هستند، چگونه باید با آن‌ها صحبت کرد و پیروز شد؟ حال همه این اطلاعات را با شما به اشتراک می‌گذارد.

خرید آنلاین ترجمه کتاب سرنوشت خرید: پیروزی در لحظه صفر

 

از کتاب «سرنوشت خرید، پیروزی در لحظه صفر» چه می‌آموزیم؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در اوج باشید و همیشه یک گام از رقبای خود جلوتر بردارید، در این کتاب می‌آموزید که:
رفنار مصرف کنندگان عصر جدید و مسیر تصمیم‌گیری برای خرید تغییر کرده‌است. ZMOT در واقع بخشی است که به فرآیند کلاسیک سه مرحله‌ای خرید اضافه شده‌است. فرآیند خرید قبلا در سه بخش خلاصه می‌شد؛ انگیزه خرید محصول، خرید و تجربه استفاده از آن. اما امروزه پیش از ایجاد انگیزه، فرد به جست‌وجوی اطلاعات می‌پردازد.
آن‌چه قبلا یک پیام بود، حال یک مکالمه است. امروزه خریداران به سبک و روش خود و در زمان مورد علاقه خود اطلاعات را درباره محصولی که استفاده می‌کنند به دست می‌آورند و به اشتراک می‌گذارند.
تبلیغات دهان به دهان یا تبلیغات شفاهی پرقدرت‌تر از همیشه شده‌است. در حال حاضر برای اولین بار در زندگی بشر، تبلیغات دهان به دهان از طریق رسانه‌های دیجیتالی انجام می‌شود.
هیچ لحظه سرنوشتی کوچک نیست. اگر خریدارن برای خرید خانه یا استفاده از خدمات پزشکی در اینترنت سرچ می‌کنند، هنگام خرید چسب زخم یا خودکار هم همین کار را انجام می‌دهند.
مصرف‌کننده تمایل دارد اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورد، نه اطلاعاتی که به اصرار دیگری به دست او رسیده‌است.
ارتباطات چند‌وجهی است؛ بازاریاب‌ها، دوستان، غریبه‌ها، سایت‌ها و متخصصان، همه سعی می‌کنند در این بحث رقابت کنند و توجه‌ها را به سمت خود جلب کنند.

جمع بندی

کتاب «سرنوشت خرید: پیروزی در لحظه صفر» از کتاب‌های ارزشمند در حوزه بازاریابی دیجیتال است که توسط یکی از قدرتمندان این حوزه یعنی گوگل نوشته شده‌است. مهم نیست کسب‌و‌کارتان آنلاین است یا به شیوه سنتی و خارج از فضای آنلاین کار می‌کنید، مشتری شما، در اینترنت به دنبال شما می‌گردد. اگر می‌خواهید پیروز میدان باشید، این کتاب راهنمای شماست.

کتاب «سرنوشت خرید: پیروزی در لحظه صفر» در سال 2011 توسط جیم لسینسکی مدیر فروش و خدمات شرکت گوگل نوشته‌شده‌است که دقیقا امروز بر بازار ایران مطابقت دارد. این کتاب در مجموعه آقای مترجم ترجمه شده‌است و به بازار عرضه شده‌است. در ادامه می‌توانید فصل اول این کتاب را رایگان دانلود کنید و نسخه کامل کتاب را خریداری کنید.

بسته پرواز: کتاب های ویژه کارآفرینی و کسب و کار با هدیه های ویژه

پیش از خرید این کتاب، پیشنهاد می کنیم بسته پرواز را بررسی کنید این بسته برای کارآفرینان و علاقه مندان به استارتاپ و کسب و کار مناسب است و جایزه های ویژه ای دارد.

خرید آنلاین کتاب «سرنوشت خرید، پیروزی در لحظه صفر» با ارسال رایگان

  • هزینه نسخه چاپی: 25هزار تومان
  • زمان ارسال: سفارش هایی که در طول هفته ثبت شوند در روز بعدی از طریق پست ارسال خواهند شد.
  • تذکر: سفارش هایی که از چهارشنبه تا جمعه و روزهای تعطیل ثبت شوند، در اولین روز کاری بعدی از طریق پست ارسال می شوند. بسته به عملکرد اداره پست، حدود بین 1 تا 3 روز زمان می برد تا کتاب به دست شما برسد.

مطالب مفید برای کارآفرین ها وعلاقه مندان به کسب و کار

اگر به حوزه کسب و کار علاقه دارید، حتما این مطالب را بخوانید

اشتراک پست

ارسال یک نظر

نگین بازرگان

درباره نویسنده

من فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی IT از دانشگاه اصفهان و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از همین دانشگاه هستم. از کودکی به زبان انگلیسی علاقه بسیاری داشتم و در 16 سالگی مدرک زبان خود را از موسسه زبان پویش در اصفهان گفتم. 

به مطالب مربوط به تجارت الکترونیکی، بازاریابی، کسب و کارهای نوپا، کسب و کارهای اینترنتی، استارتاپ ها و کارآفرینی علاقه زیادی دارم و در این حوزه فعالیت می کنم. هم- بنیان گذار وب سایت آقای مترجم هستم و در حال حاضر به عنوان مدیر منابع انسانی آن فعالیت می کنم. 

آقای مترجم در شبکه های اجتماعی

آقای مترجم را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

 

کد تخفیف بسته پرواز

10%صرفه جویی کنید

اکنون می توانید با دریافت کد 10 درصدی این کتاب را خریداری کنید.

توجه: این صفحه فقط یک بار نمایش داده می شود.